یک روز عالی ، روزی که شما زیباترین خواهید بود

مهم ترین چیز برای تمامی عروس های این است که زیبا باشند، این نکته کاملا درست است اما مهم تر این است که شما طبیعی و راحت به نظر رسید. به دنبال ایجاد تغییرات جدی در چهره ی خود نباشید. شما باید شبیه خودتان باشید اما در بهترین حالت علاوه بر این با در آغوش گرفتن عا و بوسه های فراوانی که در این مراسم جود دارد هر چه مواد آرایشی بیشتری روی چهره تان باشد بیشتر آرایشتان در هم مخلوط خواهد شد.

آماده شدن

در روز عروسی هیچ اتفاقی را نمی توان جبران کرد بنابراین از همین حالا برای هر اتفاقی خود را آماده کنید.

- سالن آرایشی را انتخاب کنید که تا منزل شما فاصله ی زیادی نداشته باشد. قبل از روز عروسی برای آزمایش مدل مو و آرایش چهره تان همراه با لباس و تور عروس به سالن مراجعه کنید. بدین شکل نه تنها از مناسب بودن نوع آرایش و رنگ رژلب خود خاطر جمع خواهید شد بلکه اگر به یکی از مواد آرایشی حساسیت داشته باشید متوجه واکنش بدنتان نسبت به آن خواهید شد.

- یک پارچه بالای صورتتان نگه دارید و ببینید آرایشتان در نور کم به چه شکلی به نظر می رسد.

- اگر لوازم آرایش خوب در اختیار دارید از لوازم آرایشی خودتان استفاده کنید. بدین شکل در طول مراسم می توانید آرایش خود را تجدید کنید به خصوص رژلب.

- قبل از شروع این روز بزرگ لازم است با آرایشگرتان قرار ملاقاتی داشته باشید شما باید بدانید چه مشکلاتی ممکن است رخ دهد و یا چه کارهایی زمان بیشتری می خواهد مسلماً شما نمی خواهید روز عروسی پنج ساعت در سالن آرایشگاه معطل باشید.

- حتی اگر قبل از این اصلاً آرایش نمی کردید در روز عروسی باید حداقل ریمل، رژگونه و رژلب داشته باشید زیر رنگ سفید لباس عروسی چهره تان را رنگ پریده نشان خواهد داد.

- مدل موهایتان هر چه که می خواهد باشد اما به خاطر دا شته باشید که نباید چهره ی شما را مخفی کند. مسلماً نمی خواهید هنگام عکس گرفتن، بوسه یا غذا خوردن موهایتان مزاحم شما باشند.

- تا حد ممکن از لوازم آرایش ضد آب استفاده کنید. باید در طول این ساعت های طولانی، آرایش چهره تان را تا جایی که امکان دارد حفظ کنید.