ماساژ کامل بدن در قسمت قدامی پا خاتمه می یابد. با این کار آگاهی گیرنده را به طرف انگشتان پا هدایت می کنیم.

توالی ماساژ قسمت قدامی پا مشابه همان مراحلی است که در پشت پاها استفاده کردید. اگرچه در اینجا زمینه کمی متفاوت است. شما با عضله نرم ناحیه ران، روی ناحیه استخوانی درشت نی و زانو کار می کنید. زانوهایی که دائما بسته و به عقب جمع می شوند اغلب می تواند نشانگر آن باشد که شخص ناامن (نگران) است، یا اینکه او برای حفظ یک جای پا و ایستادن روی زمین تقلا می کند. ماساژ می تواند به آزاد کردن انرژی که در پاها متوقف شده کمک کند، همچنین به شخص امکان می دهد آزادانه تر حرکت کند.

برای کشش پا، شما باید ابتدا یک دست را اطراف پاشنه ی شخص به شکل فنجان درآورید، و دست دیگر را روی نوک پا قرار دهید. به عقب خم شوید تا اینکه دستهای شما مانند طناب کشیده شوند. حالا پای شخص را چند اینچ از کف زمین بلند کنید، و از ناحیه لگه به عقب خم شوید، همانطوری که پا را می کشید با ملایمت آن را تکان دهید. به آهستگی پا را رها کرده و دوباره تکرار کنید.

با انگشت شست و سایر انگشتانتان که به شکل 7 درآورده اید، محکم روی عضلات دو طرف درشت نی فشار وارد کنید. به طور متناوب و با دقت دستهایتان را حرکت دهید، بگذارید یک دست، دیگری را به نحو موزونی از مچ به طرف زانو دنبال کند.