بزرگ کردن پستان

برای بزرگ کردن پستان دختران نسخه های زیر موثرند :

  1. تخم جعفری ، تخم شلغم ، تخم کتان ، تخم شوید ، تخم کاسنی ، تخم کرفس ،سیاه دانه ،گل گاو زبان .

دارو هارا با هم مخلوط کرده و هر روز مانند چای دم کرده میل کنند یا آنها را کوبیده و مانند قاووت با شکر مخلوط کرده هر روز یک قاشق مربا خوری تا غذاخوری میل کنند .

  1. سلیخه با دارچین و دار فلفل و بادیان را نرم کوبیده و در کره گاو حل کرده و ضماد نمایند .
  2. با پیه مرغ یا گاو یا گاو میش هرشب سینه ها را مالش دهند . مالش با روغن موم نیز مفید است .

شما هم به این می اندیشید که داشتن سینه های بزرگتر، جذابیت شما را بیشتر می کند، بدانید که روش هایی وجود دارد که می توانید این ایده را عملی کنید. ولی هرگز فراموش نکنید که سایز سینه شما ناگهان از 1 به 5 نمی رسد! ولی حقه های زیر به شما کمک خواهد کرد تا سینه هایتان را به میزان معقولی درشت تر کنید.

1. ورزش کردن

اغلب می گویند ورزش کردن بهترین درمان برای همه چیز است. البته این موضوع صحت دارد و ورزش موجب تقویت روحیه، وزن کم کردن، مبارزه با اضطراب و افسردگی و در کنار همه اینها موجب بزرگ شدن سینه ها می شود.
بعضی تمرین ها هستند که سینه هایتان را درشت می کنند و باید در این مورد با مربی خود مشورت کنید. در میان بهترین تمرین هایی که برای این هدف وجود دارند، ما شنا سوئدی ضربدری با دمبل و تمرینات شبیه به آن را پیشنهاد می کنیم که به شما کمک می کنند تا عضلات سینه را تقویت کنید.

2. نوشیدن روزانه آب پاپایا یا شیر شیر و آب پاپایا را در رژیم غذایی روزانه خود جای دهید و مشاهده کنید که چطور به افزایش سایز سینه هایتان کمک می کند. در واقع شیر و آب پاپایا حاوی ویتامین ها و مواد معدنی هستند که به رشد سینه ها کمک می کنند. اگر نمی توانید آب پاپایا را بگیرید، خود این میوه را در سالاد میوه یا اسموتی استفاده کنید. نکته جالب اینجاست که میلک شیک موزی هم به رشد سینه ها کمک می کند.

3. کرم های طبیعی برای سینه

درست است که این کرم ها به بزرگ شدن سینه ها کمک نمی کنند، ولی موجب تقویت آنها می شوند. مراقبت روزانه از سینه ها بسیار مهم است. توصیه ما به شما این است که فقط کرم هایی بخرید که مختص سینه هستند و فقط حاوی مواد طبیعی هستند و هر چیزی را به سینه هایتان نمالید! نکته: کرم هایی با پایه گیاهی و علفی بسیار خوب هستند.

4. تخم کتان

شاید دانه های کتان معجزه نکنند، ولی این دانه ها حاوی فیتواستروژن هستند، نوعی از استروژن گیاهی که به رشد سینه ها کمک می کند. ولی نکته اینجاست که نباید توقع تأثیر فوری از این دانه ها داشت.
دانه های کتان عنصری مکمل برای بزرگ کردن سینه ها هستند؛ اگر بطور متعادلی از آنها استفاده شود، این دانه ها به تدریج به رشد بافت سینه کمک می کنند و اثرشان را خواهید دید. می توانید دانه های کتان را به صبحانه، ماست، اسموتی، سالاد و غذاهای دیگر اضافه کنید و میل نمایید.
5. گیاهان دارویی را امتحان کنید.
درست مانند میوه ها و سبزیجات، گیاهان دارویی هم اغلب مزایا و فواید متعددی برای سلامت بدن دارند. شبدر قرمز، شیرین بیان، رازیانه، میوه نخل بادبزنی، شنبلیله، یام وحشی و ترشک میشی جزو بهترین گیاهان طبی و دارویی هستند که برای سینه ها مفیدند. برای اطلاع از فواید بیشتر این گیاهان با پزشک خود مشورت کنید و سپس از آنها استفاده نمایید.
برای بزرگ کردن پستان چه کارهایی باید انجام شود؟