آیا افراد سیلیکونی مردمی اجتماعی و معاشرتی هستند؟

افراد سیلیکونی مردمی اجتماعی و معاشرتی هستند. این افراد تنها بودن را دوست ندارند. میل دارند همیشه دوروبرشان پر باشد. خواب این افراد کم است. حتی ممکن است صبحها خیلی خیلی زود از خواب برخیزند. در این افراد نمی شود سن واقعی شان را حدس زد. تحرک و انرژی در این افراد بقدری زیاد است که نمی گذارند زمان از آنها یعنی پیر شوند مثل یک موتور الکتریکی اتوماتیک وار بدون خستگی مرتب کار می کنند و دیگران را نیز به کار تشویق می نمایند. وقتی که وارد جمعی می شوند همه از دیدنشان احساس انبساط و نشاط می کنند و خلاصه یک منبع انرژی پر قدرت و پر جوش هستند. خاطرات گذشته زندگی را به راحتی به یاد می آورند. حتی برای خود خاطره می سازند حافظه بسیار خوبی دارند هیچ چیز از یادشان نمی رود و به طور خلاصه یک انسان کامل و استثنایی هستند برعکس کسانی که سیلیکون بدنشان کم است، یعنی این ماده فراوان در طبیعت به قدر کافی وارد بدنشان نشده و دچار نقص سیلیکون در تمام اعضاء و سلولهای بدن هستند.

این افراد همیشه احساس مرگ می کنند. از صدا متنفر هستند. وقتی خسته هستند نمی توانند فکر کنند قادر به تصمیم گیری نیستند. خیلی از خاطرات و حوادث گذشته را به یاد نمی آورند خودشان اعتقاد دارند که حافظه شان ضعیف است آنها صاحب خیلی از چیزها هستند ولی فکر می کنند که چیزی ندارند.مانند یک موتور برقی هستند که از بس کارکرده گرم کرده و خاموش گشته است. وقتی به خواب می روند بیدار کردنشان مشکل است و گاهی نیز اصلا به خواب نمی روند. با کمی حرف زدن از سخن گفتن خسته می شوند خیال می کنند که بعضی از اعضاء بدنشان سالم نیست.

سیلیکون به مغز انرژی می دهد. اگر احساس خستگی و ضعف فکری می کنید از رژیم های سیلیکون دار استفاده کنید. به سرعت اعصاب شما تقویت می شود.

متاسفانه اگر انسان فعالیت نکند سیلیکون جذب بدنش نمی شود یعنی جذب این ماده عجیب حتماً باید با فعالیت بدن همراه باشد و سیلیکون برای جذب شدن نیاز به حرکت دارد. بنابراین اگر ما روی صندلی بنشینیم. یا سوار اتومبیل بشویم. توی رختخواب بخوابیم. پیاده روی نکنیم. نباید انتظار داشته باشیم که سیلیکون جذب بدن ما شود و در نتیجه روز به روز ضعیف تر می شویم.

برای زیاد شدن مقدار سیلیکون بدن باید چربی ها، مواد نشاسته ای و قند کمتر بخورید. تا می توانید از نان جو ، نان جو دو سر، آش جو، سوپ جو ، آرد جو استفاده کنید.

بزهایی که در مناطق شنی و خیلی گرم و مرتفع و یا در هوای خشک زندگی می کنند. از دیگر بزها فعال تر و شیطان تر هستند. چه در این مناطق مقادیر زیادتری سیلیکون در طبیعت و در غذای بزها وجود دارد. افرادی که در مناطق سردسیر به سر می برند دارای سیلیکون کمتری در بدن هستند.