قد در مردان نقش عمده ای در ساخت شخصیت آنها بر عهده دارد. اگر شما مردی کوتاه قد هستید و به دنبال این هستید که با ترفند هایی قد بلندتر دیده شوید، بهتر است کمد لباس های خود را نگاهی دوباره بیندازید. کمد لباس هایتان می تواند راه حل هایی برای مشکل کوتاهی قدتان بدهد. لباس هایی را انتخاب کنید که شما را بلند قد تر نشان داده و به تناسب اندام شما کمک کند. د این مطلب کمک می کنیم تا انتخاب متناسبی داشته باشید و قد خود را بلند تر نشان دهید.

شلوار با قد مناسب انتخاب کنید

هنگامی که در قسمت مچ پا از وسایل خاص و زینتی استفاده می کنید، نگاه به سمت پایین کشیده شده و قد را کوتاه تر نشان می دهد. اما اگر قد شلوارتان را کمی کوتاه انتخاب کرده اید از قرار دادن هر گونه زیور آلات در قسمت مچ پرهیز کنید تا نگاه به قسمت های دیگر لباس جذب شده و شما بلند تر نشان داده شوید.

استفاده از طراحی های عمودی

چشم قابلیت دنبال کردن مسیر های خط مانند را دارد. بنابراین اگر لباس شما دارای طراحی با خطوط عمودی است، باعث می شود اندام شما را کشیده تر و لاغرتر نمایش دهد. این خطوط می توانند در طراحی شلوار یا کت و ژاکت شما نیز به کار روند.

پوشیدن لباس های تیره

لباس های روشن می تواند اندام شما را غیر متناسب نشان داده در حالی که لباس های با رنگ تیره می تواند شما را لاغرتر و کشیده تر نشان دهد. می توانید از رنگ خاکستری برای ظاهر بلندتر و کشیده تر استفاده کنید. ازز رنگهایی ماندد قهوه ای تیره و سورمه ای نیز می توانید استفاده کنید اما از استفاده از کمربند خودداری کرده زیرا توجه را به قسمت کمر جلب کرده و شمارا کوتاه تر نشان خواهد داد.

جلب توجه به نیمتنه بالایی بدن

وقتی چشمان کسی قسمت بالایی را بدن را ببیند، ناخودآگاه بلندتر به نظر خواهید آمد. برای جلب توجه به بالاتنه بهتر است از کت هایی با یقه های برگشته استفاده کنید. همچنین می توانید روی یقه از دکمه، سنجاق و دستمال های تزیینی در جیب نیز استفاده کنید.

اجتناب از پوشیدن لباس های گشاد

اگر فکر می کنید لباس های گشاد و به اصطلاح بگی (baggy) شمارا کشیده تر نشان می دهد، کاملا در اشتباهید. در واقع لباس های گشاد و آزاد شما اندام را نامتناسب نشان می دهد. بنابراین لباس را مناسب سایز خود انتخاب کرده و همچنین از لباس های تنگ و ناراحت نیز اجتناب کنید.