مهران مدیری کارگردان و بازیگر مشهور سینما و تلویزیون که در حال حاضر با برنامه تلویزیونی دور همی بسیار خوش درخشیده است دو فرزند دارد . مهران مدیری صاحب پسری به نام فرهاد و دختری به نام شهرزاد است. .مهران مدیری در میدان بروجردی، سرآسیاب دولاب در تهران ۱۸ فروردین ۱۳۴۸ بدنیا آمد . او آخرین فرزند خانواده است و سه برادر بزرگ تر دارد. مهران مدیری کارگردان، بازیگر، خواننده، مجری، طراح صحنه و لباس، مجری طرح، صداپیشه و تهیه کننده است.

فرهاد مدیری پسر مهران مدیری متولد ۱۸ اردیبهشت ۱۳۷۰ است. او در هنرستان موسیقی درس خوانده و برای ادامه تحصیل به خارج از ایران رفته است نه در فرم لباس پوشیدن فرهاد اثری از بچه‌های هنری است و نه در مرتب کردن چهره‌اش؛ البته همه اینها را خودش انتخاب کرده و پدرش نقشی در انتخاب این فرم لباس پوشیدنش ندارد؛‌ حتی می‌تواند بخندد و تعریف کند که ریش فراوانی داشته و برای آمدن سر گفت و گو آنها را اصلاح کرده چون نمی‌خواسته عکسش با آن ریش‌های بلند چاپ شود!

همسر مهران مدیری کیست؟

در مورد همسر مهران مدیری شایعاتی بر سر زبان‌ها می‌چرخد اما تا به امروز هیچ عکسی از همسر مهران مدیری در رسانه ها منتشر نشده است. وی دوست ندارد در مورد زندگی خصوصی خودش صحبت نماید.

اما گفته می شود همسر مهران مدیری و مادر فرهاد و شهرزاد رشته‌ اش هنری بوده و ادبیات . او خانه‌دار است و برای خودش می‌نویسد و هیچ وقت دغدغه انتشار نوشته‌هایش را نداشته. اسم فرهاد را هم مادرش انتخاب کرده و بعد از آن مهران مدیری زیاد از این اسم در شخصیت‌های تلویزیونی‌اش استفاده کرده است.

مهران مدیری چهره طنز،بازیگر سریال های طنز و مجری توانمند تلویزیون، مهران مدیری متولد ۱۸ فروردین ماه سال ۱۳۴۶ در تهران است که در سال های اخیر با اجرای فوق العاده برنامه دورهمی سرگرمی جذابی را برای خانواده های ایرانی رقم زده است. اما شاید همین مهران مدیری بابرنامه دورهمی که در آن مهمانان بسیاری از افراد شناخته شده، توانمند و چهره های خاص جامعه به آن دعوت میشوند و در مورد جزئیات زندگی آنها سوال شده و در مورد آن صحبت میشود، عاملی بود برای طرح این سوال که چرا شخص مهران مدیری هیچ وقت علاقه ای به انتشار تصاویر همسرش در هیچ مجله، سایت و یا رسانه ی دیگری نداشته است؟ به راستی همسر مهران مدیری کیست؟

نکته جالب تر اینکه، تا پیش از اکران فیلم ساعت ۵ عصر که فیلمی کمدی-اجتماعی به کارگردانی، نویسندگی و تهیه‌ کنندگی مهران مدیری بود، تصویری از شهرزاد مدیری دختر مهران مدیری هم موجود نبود، به جز یکی دو عکس بسیار قدیمی که مربوط به مصاحبه ی مهران مدیری به همراه دو فرزندش در سال های دور می شد. هر چند که راه اندازی مزون و آغاز رسمی فعالیت دختر مهران مدیری در زمینه طراحی لباس (fashion designer) از انگیزه هایی بود که مهران مدیری دختر خود را به جامعه ایران معرفی کند تا به کسب و کار و درآمد دخترش و شهرت مجموعه ی کاری او کمک بزرگی شده باشد و شاید ره صد ساله برای کسب شهرت و معروفیت برند وی زودتر طی شود.

او از سن 16 سالگی وارد تئاتر می شود و در سال 1368 وارد رادیو شده و به مدت 6 سال در داستان شب به گویندگی می پردازد. او تا سال ۱۳۷۲ با نمایش‌های زیادی چون: شوخی، تلگراف، آرسنال، پانسیون، سیمرغ، هملت، کیسه بوکس و… روی صحنه رفت.

مهران مدیری چگونه معروف شد؟

بیوگرافی مهران مدیری و همسرش + عکس های مهران مدیری + مصاحبه و اینستاگرام

مدیری

او در آن 6 سال که در تئاتر و رادیو فعالیت داشت با افراد زیادی در عرصه رادیو و تلویزیون آشنا می شود و سرانجام در سال 1372 به همکاری داریوش کاردان برنامه طنز 72 را تهیه می کنند. این برنامه نقطه اوج شهرت مهران مدیری بود و بعد از آن آقای مدیری تبدیل به یک برند در دنیای کمدی شد.

همسر و فرزندان مهران مدیری

همسر و فرزندان مهران مدیری

همسر و فرزندان مهران مدیری

مهران مدیری یک پسر به نام فرهاد و یک دختر به نام شهرزاد دارد، پسرش موزیسین است و دخترش طراح لباس می باشد. هر دو فرزند او شباهتی زیادی به پدرشان دارند.