امروزه دیگر آرایش غلیظ برای عروس مد نیست و بیشتر آرایش ساده عروس طرفدار دارد, آرایش ساده ولی جذاب و مد روز که عروس خانم را حسابی زیبا میکند.

آرایش عروس

آماده سازی پوست صورت

پوست عروس قبل از آرایش باید آماده شود تا ماندگاری زیادی داشته باشد و عروس خانم را دچار مشکل نکند. برای زیرسازی آرایش باید تمام مشکلات پوستی مانند جوش و لک و... را تا قبل از عروسی توسط متخصص پوست برطرف کنید. شب قبل عروسی از اهمیت زیادی برخوردار است و شما باید خوب بخوابید و پوست تان را مرطوب نگه دارید, بهترین کاری که میتوانید روز عروسی انجام دهید این است که صورت تان را لایه برداری کنید.

آرایش عروس

آرایش پوست عروس

پوست عروس باید شفاف و درخشان باشد پس باید بیخیال کرم پودرهای مات شوید, کرم پودرهایی که ظاهر طبیعی به عروس میبخشند و ماندگاری زیادی دارند مناسب اند. نقاطی از صورت عروس که جوش دارد را کانسیلر بزنید و روی گونه ها, بینی, چانه و زیر ابرو هایلایتر بزنید.

آرایش عروس

آرایش چشم عروس

در آرایش ساده عروس بعد از پوست سراغ چشم ها بروید یک مژه مصنوعی زیبا انتخاب کنید و با دقت روی مژه ها بچسبانید و یک خط چشم معمولی بکشید, حالا پرایمر سایه بزنید تا آرایش چشم ماندگار تر شود سپس نوبت سایه چشم است اما سایه های سبز و آبی را کنار بگذارید بهتر است از سایه های تیره برای عروس استفاده کنید آن هم به مقدار کم. ابروها تاثیر زیادی در زیبایی عروس دارند پس بهترین مدل را برای عروس انتخاب کنید.

آرایش عروس

آرایش لب عروس

آخرین مرحله در آرایش عروس آرایش لب است, بهترین رنگ رژ لب برای عروس رنگ های گوشتی, بنفش, کالباسی تیره هستند . ابتدا بالم لب بزنید و بعد از چند دقیقه آن را پاک کنید. خط لب را با دقت برای عروس بکشید طوری که لب های او غنچه ای و خوش فرم تر شود داخل خطوط را با رژ لب همرنگ پر کنید.

آرایش عروس