مه شو : جواد عزتی و همسرش مه لقا باقری از زوج های جوان دنیای هنر هستند که سالهاست زندگی مشترکشان را آغاز کرده اند. این زوج هنری از بازیگران سینما ، تلویزیون و تئاتر هستند که ماجرای آشنایی و ازدواجشان هم به دنیای هنر ختم میشود. جواد عزتی و مه لقا باقری سال 85 با هم آشنا شدند و ازدواج کردند و یکی از نکات قابل توجه و پرحاشیه در زندگی این زوج اختلاف سنی آنها با هم است. جواد عزتی بیستمین روز از دی ماه سال 1360 متولد شد و همسرش مه لقا باقری هم متولد خردادماه سال 60 است و این زوج هنرمند چندماه با هم اختلاف سنی دارند.

 

جواد-عزتی-و-همسرش

ماجرای آشنایی جواد عزتی و همسرش مربوط به بازی او در تئاتری است که مه لقا باقری کارگردانی آن را برعهده داشت و همین آشنایی به ازدواج این دو هنرمند ختم شد.

 

جواد عزتی بازیگری را با تئاتر آغاز کرد و سال 81 با سریال قصه های شبانه سعید آقاخانی به تلویزیون آمد و بعد از آن در سریال های زیادی به ایفای نقش پرداخت و بازی های درخشانش از او چهره های محبوب و شناخته شده در میان مردم ساخت.

 

این بازیگر پرکار این روزهای سینما یکی از چهره هایی است که در نقش های طنز و جدی خوش درخشید و توانست به عنوان یکی از موفق ترین چهره های دنیای هنر شناخته شود.

 

مه لقا باقری همسر آقای بازیگر فارغ التحصیل کارگردانی تئاتر است و نمایش های زیادی را روی صحنه برده است و در سریال قهوه تلخ ، باغ مظفر و دردسرهای عظیم با همسرش همبازی بود.