مه شو : رامین رضاییان اخیرا متاسفانه عکس ها و ویدیوهایی از بعضی فوتبالیست ها و ورزشکاران ایرانی با دخترهای ایرانی و خارجی منتشر می شود، که متاسفانه دردسرهایی را برای این بازیکنان ایجاد می کند و آنها را به حاشیه می برد. در آخرین اتفاقی که افتاده دوست دختر رامین رضاییان به اسم آماندا زید ۲۶ ساله (به دروغ) کلیپی از خودش انتشار داده که در ویدیویی این‌چنین مدعی شده است: حدود چند سالی است که با رامین رضاییان رابطه داریم، چندشب درمیان به خاطر من با هواپیما پرواز کرده …. و ادامه ماجرا… در پایان کلیپ به دروغ و با تهمت به رامین رضاییان عکس ها و فیلم‌هایی را نشان داد. رامین رضاییان فوتبالیست معروف کشورمان می باشد.

آماندا زید دوست دختر رامین رضاییان کیست؟

رامین رضاییان

فعالیت ورزشی رامین رضاییان از چه زمانی شروع شد؟

رامین رضاییانرامین رضاییان فوتبال خود را سال ۱۳۸۱ در باشگاه شهرداری ساری شروع کرد و در سال ۱۳۸۷ به تیم

جوانان شن‎سای تهران پیوست. او پس از یک سال اولین قرارداد حرفه‌ای خود را به امضا رساند و ۴ فصل برای تیم صبای قم بازی کرد. او در ۹۸ بازی برای این تیم به میدان رفت و ۷ گل نیز به ثمر رساند.

رامین رضاییان

عیادت رامین رضاییان از مرتضی پورعلی گنجی

رامین رضاییانرامین رضاییان به عیادت مرتضی پور علی گنجی مدافع تیم ملی کشورمان رفت. پورعلی‌گنجی سه روز پیش  رباط صلیبی خود را در بیمارستان اسپتار قطر به تیغ جراحان سپرد. بیمارستانی که در کنار آکادمی اسپایر قطر است و در زمینه جراحی و درمان‌های ورزشی شهرت دارد.مدافع شنزن چین به همراه عارف غلامی مدافع استقلال تهران دچار مصدومیت رباط صلیبی بودند که در یک روز و در یک بیمارستان به اتاق عمل رفتند.

رامین رضاییان

رامین رضاییان با انتشار این عکس در صفحه اینستاگرامش نوشت : 

روزهای خوب و بد میگذره پس آرزو میکنم همیشه حال دلتون خوب باشه

رامین رضاییانرامین رضاییان سمسکندی (زادهٔ ۲۷ اسفند ۱۳۶۸[۲] در ساری) بازیکن فوتبال اهل ایران است. وی سابقه عضویت در تیم‌های صبای قم، راه‌آهن و پرسپولیس، اوستنده و الشحانیه الدحیل را دارد.

رامین رضاییان

رامین رضاییان در فصل ۱۳۹۴–۱۳۹۵ لیگ برتر فوتبال ایران با قراردادی ۲ ساله به پرسپولیس پیوست؛ رامین رضاییان اولین گل خود برای پرسپولیس را در پیروزی ۲–۰ پرسپولیس مقابل سیاه‌جامگان زد. در ۲۶ دسامبر ۲۰۱۵، رضائیان یک ضربه آزاد ۳۰ یاردی در برابر پدیده خراسان در وقت اضافه گل زد تا گل دوم را به ثمر برساند و بازی ۲–۲ مساوی شود.

رامین رضاییان و پرسپولیس

رامین رضاییان

رامین رضاییان در بازی پرسپولیس و سپاهان پنالتی را پاس داد و مهدی طارمی آن را به گل تبدیل کرد؛ این پنالتی مشابه ضربه لیونل مسی و لوییس سوارز در فوریه سال گذشته برابر سلتاویگو بود. سایت آس اسپانیا به این موضوع اشاره کرد و ویدئو این گل را به اشتراک گذاشت و نوشت: بازیکنان ایرانی مانند پنالتی لیونل مسی و لوییس سوارز ضربه زدند و شاید بهتر از آنها.

رامین رضاییان

همچنین رامین رضاییان گل سوم پرسپولیس به استقلال را در شهرآورد ۸۲ به ثمر رساند.در تیرماه ۱۳۹۵، وی با اینکه برای فصل بعد هم با پرسپولیس قرار داد داشت ولی با توجه به بندی که در قرار دادش بود این قرارداد را به صورت یک طرفه فسخ کرد و به باشگاه چای‌کار ریزه‌اسپور ترکیه پیوست. رضائیان که به همراه ریزه اسپور به اردوی اتریش نیز رفته بود، بعد از مشکلاتی که با این تیم داشت، قراردادش را فسخ کرد؛ و به تیم سابقش بازگشت. او به‌دلیل تنبیه انضباطی که در پی درگیری لفظی با علی علیپور بود از پرسپولیس اخراج شد.

رامین رضاییان