مه شو : بسیاری از زنان نگران این واقعیت هستند که خوردن آب منی ممکن است باعث افزایش وزن در آن ها شود. به طور متوسط مایع منی انسان حاوی حدود 5 تا 25 کالری است. بنابراین قطعا در همه ایجاد چاقی نمی کند.مایع منی قطعا حاوی پروتئین است. با این حال محتوای پروتئین آن تقریبا برابر با محتوای پروتئین سفیده تخم مرغ است.در نتیجه خوردن تغذیه بهداشتی با پروتیین بالا مانند سفیده تخم مرغ بهتر از خوردن منی می باشد . 

 

آیا می توان مایع منی مرد را خورد؟

بسیاری از کسانی که می پرسند آب کمر چیست، می پرسند که آیا می توان آن را خورد؟ بهتر است این کار را نکنید مگر اینکه شما خودتان این کار را دوست داشته باشید. با این حال اگر شما یک زن هستید و می خواهید رابطه جنسی دهانی را با مرد خود داشته باشید و مایع منی او را بخورید، به خاطر داشته باشید که خود را در خطر ابتلا به بیماری های منتقله از راه جنسی قرار می دهید.

پوشش دهان بسیار ظریف است، حتی بیشتر از واژن، و نسبت به عفونت باکتری ها و ویروس ها بسیار حساس است. شما به راحتی می توانید از طریق رابطه جنسی دهانی به بیماری های جنسی مانند : کلامیدیا، تبخال تناسلی، گونوره، هپاتیت ب و زگیل تناسلی زنان آلوده شوید.

اگر به مرد خود اعتماد دارید که در روابط جنسی دیگری حضور ندارد، احتمالا بد نباشد که رابطه جنسی دهانی داشته باشید و مایع منی را بخورید ولی اگر مطمئن نیستید، شما خود را در معرض خطر جدی قرار می دهید.

از سوی دیگر اگر شما یک مرد هستید، ابتدا اطمینان حاصل کنید که روابط دیگری نداشته باشید و همچنین به بیماری های جنسی مبتلا نیستید. این موضوع باعث می شود که رابطه جنسی دهانی و خوردن مایع منی برای شریکتان بی خطر باشد.