مه شو : شهره لرستانی بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون که این روزها با سریال باخانمان در نقش حوریه، هنرنمایی می کند،  شهره لرستانی به دلیل کار در فیلم سینمایی «عروسی سیندرلا» به بیماری مبتلا شد. شهره لرستانی بانوی هنرمند با انتشار پستی در اینستاگرام خبر از ابتلا به این بیماری داد.شهره لرستانی در ادامه گفت مناسفانه من به بیماری آسم دچار هستم

 

بیماری شهره لرستانی

قرار گرفتن در فضاهای سرد برای فیلمبرداری، بوی سیگار آدمها در فضای بسته، بوهای تند، وزن زیاد.... واز همه مهمتر آلودگی هوا...،دست بدست هم داد و مرا درگیر بیماری آسم کرد.

 

تحت درمانم تا بتوانم بدرستی نفس بکشم و حالت خفگی شبانگاهی ام درست شود. و خود را برای عمل اسلیو معده، که مدتی پیش قرار بود انجام شود، آماده کنم. محتاج دعای خیر شما عزیزان هستم.

فیلم-عروسی-سیندرلا

فیلم عروسی سیندرلا به کارگردانی کمال مقدم و تهیه کنندگی حامد صلح میرزایی و مرتضی مقدم است که مراحل فیلمبرداری خود را طی می کند. شهره لرستانی در این فیلم در کنار هنرمندان دیگری مانند شهرزاد کمال زاده و رضا ناجی و محمدرضا شیرخانلو حضور دارد. 

 

فیلم عروسی سیندرلا

سریال باخانمان به کارگردانی برزو نیک نژاد با مضمونی طنز و اجتماعی از شبکه سه سیما در حال پخش است. شهره لرستانی در این سریال نقش مادر شخصیت اصلی داستان به نام مسعود را بازی می کند.

 

این بازیگر در کنار هنرمندانی همچون آتیلا پسیانی، حسن پورشیرازی، حسام محمودی، افسانه بایگان، مارال فرجاد، سعید امیرسلیمانی، شهرام شکیبا، بهنام تشکر، شقایق دهقان و یوسف صیادی و... در سریال باخانمان همکاری دارد.