مه شو : سارا و نیکا متولد 8 مرداد سال 1383 می باشند. سارا و نیکا از کودکی به همراه مادر و پدرشان به سوئد مهاجرت کردند. سارا و نیکا 17 سال دارند. سارا و نیکا هر سال به همراه دایی شان به ایران می آیند تا سریال پایتخت را بازی کنند. در ادامه تصاویری از تولد سارا و نیکا این دو قلوی زیبا و با استعداد سریال پایتخت در سوئد را می بینید.

سارا و نیکا

سارا و نیکا فرقانی اصل متولد 8 مرداد 1383 در تهران و بازیگر هستند. هر دو دانش آموز پایه دبیرستان در کشور سوئد می باشند که از نوزادی بازیگری را تجربه کردند

نسرین جلیلی مادر سارا و نیکا کارمند است و پدر سارا و نیکا فوتبالیست بوده و به مدت 15 سال در لیگ جوانان در تیم های عقاب و راه آهن بازی کرد اما به خاطر آسیبی که در فوتبال برایش رخ داد این ورزش را کنار گذاشت.

سارا و نیکا در حال حاضر به همراه خانوده در شهر اوپسالا، کشور سوئد زندگی می کنند. آنها در خانواده پنج نفره زندگی می کنند و یک برادر کوچک دارند.

عده‌ای دوست داشتند که بدانند این دو دختر کوچولو چطور با گروه آشنا و به جمع بازیگران سریال اضافه شدند. سارا و نیکا از هشت ماهگی بازیگری خود را شروع کردند و چون دوقلو های زیبا و شیرینی بودند جلوی دوربین آقای جودی برای سریال «دوباره زندگی» رفتند.

دوقلو ها را بیشتر با بازی در سریال پایتخت شناختیم و نقش آنها در پایتخت 6 پررنگ تر از فصل های قبلی بود.