مه شو : همسر شهاب حسینی پریچهر قنبری نام دارد. خبرهای زیادی درباره طلاق پریچهر قنبری از شهاب حسینی منتشر شده است. پریچهر قنبری تولد بهروز وثوقی را تبریک گفت. درواقع پریچهر قنبری عکسی از خود در کنار بهروز وثوقی منتشر کرد و از این طریق تولد وی را تبریک گفت. در ادامه این عکس از پریچهر قنبری را مشاهده کنید.

 

untitled

شهاب حسینی بهترین بازیگر مرد جشنواره فیلم کن

سید شهاب‌الدین حسینی تنکابنی (زادهٔ ۱۴ بهمن ۱۳۵۲) بازیگر، فیلم‌ساز و مجری ایرانی است. حسینی در سال ۱۳۸۷ با بازی در فیلم سوپر استار، سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد جشنواره فیلم فجر را دریافت نمود. وی در جشنواره فیلم کن ۲۰۱۶ با ایفای نقش در فیلم فروشنده به کارگردانی اصغر فرهادی، توانست جایزهٔ بهترین بازیگر مرد جشنواره فیلم کن را به خود اختصاص بدهد.

تفریح-همسر-شهاب-حسینی-بهروز-وثوقی-64795

شهاب حسینی مازندرانی است

شهاب حسینی خرس نقره‌ای بهترین بازیگر مرد جشنواره بین‌المللی فیلم برلین ۲۰۱۱ را به‌همراه گروه بازیگران فیلم جدایی نادر از سیمین کسب کرد.سید شهاب‌الدین حسینی تنکابنی در سال ۱۳۵۲ در تهران به دنیا آمد.او نخستین فرزند خانواده است و یک برادر و دو خواهر دارد.

 

اصلیت او به تنکابن مازندران برمی‌گردد. او چند سالی را نیز در دوران کودکی همراه با خانواده در خرم‌آباد زندگی کرد.تحصیلات دانشگاهی‌اش در رشتهٔ روان‌شناسی دانشگاه تهران بود که آن را به قصد مهاجرت به کانادا ناتمام گذاشت. حسینی در سال ۱۳۷۴ ازدواج کرد، فرزند نخست او با نام محمدامین در زمستان ۱۳۸۲ و فرزند دوم او به نام امیرعلی در تابستان ۱۳۹۰ به دنیا آمدند.او کار خود در بخش هنر را با تئاتر دانشجویی و سپس، گویندگی در رادیو آغاز کرد.

 

 

 

اجرای شهاب حسینی

فعالیت شهاب حسینی با گویندگی در رادیو آغاز شد و در سال ۱۳۷۷ با اجرا در تلویزیون ایران، کارش را ادامه داد. حسینی در برنامه‌ای به نام اکسیژن در تلویزیون ظاهر شد. وی در چند برنامهٔ دیگر مانند برپا برپا، رنگ صبح، و سایه روشن به عنوان مجری نمایان شد. وی همچنین در برنامهٔ رادیویی دو نیمه سیب، صدای ما و گلبانگ شادی به گویندگی پرداخت و در سال ۱۳۹۴ در برنامهٔ سحرگاهی به عنوان راوی حضور داشت.

 

شهاب حسینی در سال ۱۳۹۹ به اجرای یک برنامه در رسانه خانگی به نام هم‌رفیق پرداخت که نخستین قسمت این مجموعه در ۲۰ آذر ۱۳۹۹ از نماوا پخش شد.