مه شو :هدیه تهرانی متولد تیر ماه 1354 است. هدیه تهرانی   عکاس و بازیگر ایرانی است. هدیه تهرانی از افراد گیاهخوار است. هدیه تهرانی مزایای گیاهخواری را بیان کرد. در ادامه عکس و صحبت  هدیه تهرانی  را در این باره مشاهده کنید.


 هدیه تهرانی در دهه 70 و 80 درخشش بسیار خوبی بخاطر بازی عالی و چهره زیبایش در سینمای ایران داشت و او به عنوان یکی از سوپراستارهای ایرانی در همه جا شناخته می شد.

unnamed

 

هدیه تهرانی

این خانم سلبریتی برای مدت زیادی در عرصه بازیگری بسیار کم کار شد و در فضای مجازی نیز کمتر از او عکسی دیده می شد.

 

مدتی قبل از هدیه تهرانی سریالی در شبکه های خانگی به نام همگناه پخش شد که تفاوت زیادی در چهره او نسبت به قبل دیده می شد و کاملا پیری در چهره او نشان داده می شد.

 

این خانم بازیگر که بیشتر بخاطر بازی خوبش در فیلمها طرفدار دارد همچنان با چهره و ظاهر جدیدش هم هوادارن خاص خودش را دارد و  به عنوان یکی از سوپراستارهای ایرانی شناخته می شود.

هدیه تهرانی

هدیه تهرانی که یکی از زیباترین خانم ها در عرصه بازیگری بود انگار رابطه ای با جراحی پلاستیک ندارد و حاضر نیست برای جلب توجه و درخشش دوباره دست به هیچ گونه عمل جراحی بزند.

 

وقتی به این مساله با دقت توجه می کنیم می بینیم هدیه تهرانی هیچ گاه حتی با آرایش غلیظ هم دیده نشده و هم اکنون دارد روند افزایش سن را طبیعی و به درستی طی می کند.

 

ظاهر ساده و بی آلایش اما جذاب

یکی از نکاتی که باعث شده هدیه تهرانی با گذشت زمان همچنان طرفداران خودش را داشته باشد همین ظاهر ساده اوست که جذابیت های واقعی اش را نشان می دهد.

این سلبریتی شناخته شده هیچ گاه برای معروفیت از چهره خود استفاده نکرد و به توانمندی هایش در این عرصه تکیه کرد.