براساس اعلام روابط عمومی صندوق بازنشستگی کشوری، با همکاری بانک عامل وام ضروری ۲۳هزار و ۸۳۶ نفر از مشمولان نوبت سوم به حساب حقوق این افراد واریز می شود.

وام فوری گرفتن یکی از راه هایی است که از قدیم الایام برای کمک به هزینه های زندگی در هر زمینه ای گرفته می شده.امروزه شرایط گرفتن وام فوری در هر بخشی متفاوت است.از این وام ها می توان به وام فوری مسکن ،ازدواج ،درمان و غیره اشاره کرد.متقاضیان هر کدام از این وام ها با ارائه مدارک خاص میتوانند به بانک و مراکز معرفی شده بروند و وام فوری خود را دریافت کنند.

به گزارش بنکر (Banker)، برای گرفتن این وام فوری، که سقف آن تا 15 میلیون تومان و باز پرداخت 36 ماهه است، تنها وجود یک ضامن معتبر کافی است. البته ناگفته نماند که گاهی بنا به صلاحدید رئیس شعبه، تعداد ضامن ها ممکن است به دو نفر افزایش یابد. میزان سودی که برای این تسهیلات از متقاضیان گرفته می شود متغیر است به این معنا که این مبلغ کارمزد ممکن است در شهرهای مختلف بالا و پایین برود و به صورت مستقیم با تعرفه بانک ملی تعیین می شود

بانک اول- بانک رفاه کارگران با صدور بخشنامه ای به کلیه شعب خود دریافت وام بدون ضامن تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان را تسهیل کرد.

به گزارش بانک اول هر چند بانک ها به طور سنتی و از سالهای پیش معمولا پرداخت وام و تسهیلات را در ماه پایانی سال به حداقل می رسانند و یا به طور کلی متوقف می کنند ٬ امسال و با دستور وزیر اقتصاد به بانک ها جهت پرداخت وام و تسهیلات بدون ضامن و یا حداقل دریافت ضامن و وثیقه ٬ بانک رفاه کارگران با صدور بخشنامه ای جدید شرایط ضامنین و وثیقه جهت پرداخت وام و تسهیلات به کارکنان و بازنشستگانی که حقوق خود را از این بانک دریافت می کنند ٬ آسان تر کرده است