مه شو :ایران خودرو طرح پیش فروش 5 محصول خود را تا مهرماه 1401 از فردا چهارشنبه 14 مهرماه آغاز می کند. ایران خودرو در این طرح خودروهای : پژو 207 دستی سقف شیشه ای ، سورن پلاس، دنا پلاس توربوشارژ دستی و اتوماتیک را عرضه خواهد کرد. ایران خودرو برای ثبت نام این طرح مهلت چهار روزه به مشتریان خود داده است. خریداران محصولات ایران خودرو تا روز یکشنبه 18 مهر می توانند در طرح پیش فروش این خودروها شرکت کنند.

ایران خودرو

ثبت نام طرح پیش فروش محصولات ایران خودرو

گروه صنعتی ایران خودرو ، طرح پیش فروش پنج محصول خود را با موعد تحویل شهریور تا مهر ۱۴۰۱ از روز چهارشنبه ۱۴ مهرماه به اجرا می گذارد. در این طرح پژو ۲۰۷ دستی سقف شیشه ای، راناپلاس، سورن پلاس، دنا پلاس توربوشارژ دستی و اتوماتیک با موعد تحویل شهریور تا مهر ۱۴۰۱ عرضه می شود.  این طرح پیش فروش ایران خودرو از روز چهارشنبه مورخ 1400/07/14 شروع و تا پایان روز یکشنبه مورخ 1400/07/18 ادامه خواهد داشت.

ثبت‌نام طرح فروش فوق‌العاده ایران خودرو در مهر ۱۴۰۰ آغاز شد و هیچ گونه مبلغی به‌عنوان پیش‌دریافت، تا قبل از اعلام اسامی منتخبان در قرعه‌کشی اخذ نخواهد شد؛ متقاضیانی که در قرعه‌کشی‌های قبلی ایران خودرو، انتخاب نشده‌اند و انتخاب شدگان در طرح‌های قبلی که موفق به واریز وجه نشده‌اند نیز می‌توانند با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو، نسبت به انجام مجدد ثبت نام اقدام کنند.

چه خودروهایی در طرح پیش فروش ایران خودرو عرضه می شوند؟

بر اساس بخشنامه ۴۳۹۲ ایران خودرو، رانا پلاس، سقف شیشه‌ای با موتور TU۵P و گیربکس شش سرعته دستی در این طرح عرضه می‌شود. پژو 207 دستی سقف شیشه ای ، سورن پلاس، دنا پلاس توربوشارژ دستی و اتوماتیک نیز عرضه خواهند شد.

نکته ۱: کارت طلایی اختیاری یک ستاره پلاس (دارای امکان تعویض رایگان روغن، فیلتر روغن و فیلتر هوا در دو مرحله) به صورت پیش فرض انتخاب شده است، در صورتی که مشتری تمایل به تغییر در سطح کارت طلایی یا حذف آن را داشته باشد می‌تواند قبل از مرحله واریز وجه اقدام کند.

نکته ۲: در صورت افزایش هزینه‌ها و الزامات قانونی، مشتری متعهد به پرداخت مابه‌التفاوت است.

زمان ثبت نام طرح جدید فروش ایران خودرو

ثبت نام در نام طرح جدید فروش ایران خودرو از روز پنج شنبه مورخ یکم مهر ماه ۱۴۰۰ شروع و تا پایان روز شنبه سوم مهر ماه ۱۴۰۰ ادامه خواهد داشت.

مطابق با بخشنامه شماره ۴۲۴۹ دریافت کد کاربری و کلمه عبور قبل از ثبت نام در سایت فروش اینترنتی از الزامات نام نویسی است و در صورت عدم دریافت کد کاربری و کلمه عبور، امکان ثبت نام میسر نخواهد بود.

برای ثبت نام ایران خودرو به چه سایتی مراجعه کنیم؟

متقاضیان برای ثبت نام به درگاه اینترنتی فروش محصولات ایران خودرو به آدرس https://esale.ikco.ir/ مراجعه کنند.

جزئیات بیشتر درباره محصولات ایران خودرو

در طرح جدید پیش فروش ایران خودرو رانا پلاس سقف شیشه‌ای با گیربکس شش دنده در رنگ‌های سفید، نقره‌ای و خاکستری عرضه می‌شود.

نکته: انتخاب رنگ خودرو توسط مشتری در زمان واریز وجه صورت خواهد گرفت.

محصولات ایران خودرو چه زمانی تحویل داده می شوند؟

بر اساس اعلام ایران خودرو زمان تحویل خودروها حداکثر ۹۰ روزه خواهد بود.

مهات واریز وجه ایران خودرو

متقاضی باید ظرف ۵ روز پس از اعلام اسامی انتخاب شدگان و دریافت پیامک، وجه خودرو را از طریق سایت ایران خودرو واریز کند در غیر این صورت ثبت نام کان لم یکن تلقی خواهد شد.

قرعه کشی ایران خودرو چه زمانی انجام می شود؟

حداکثر ۳ روز کاری پس از پایان ثبت نام، قرعه کشی برگزار و اسامی منتخبان اعلام خواهد شد.

پس از برگزاری قرعه کشی و اعلام اسامی، فرد منتخب مبلغ پیش پرداخت علی‌الحساب خودرو را از طریق سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو واریز می‌کند.

الباقی وجه خودرو در زمان ارسال دعوتنامه با لحاظ هزینه‌های قانونی تعیین و دریافت می‌شود.

قبل از اعلام اسامی انتخاب شدگان، متقاضی هیچ گونه وجهی واریز نخواهد کرد.

مراحل کامل ثبت نام ایران خودرو

مرحله اول: متقاضی، با وارد کردن کد کاربری و کلمه عبور خود، به صفحه ثبت نام خود وارد می‌شود و خودرو را انتخاب می‌کند.

مرحله دوم: در پایان فرآیند ثبت نام به فرد متقاضی کد پیگیری اختصاص داده می‌شود.

مرحله سوم: مراسم قرعه کشی با حضور مراجع نظارتی برگزار می‌شود.

مرحله چهارم: فهرست منتخبین قرعه کشی، حداکثر ۳ روز پس از پایان ثبت نام از طریق سایت فروش اینترنتی و ارسال پیامک اعلام می‌شود و مشتری باید با مراجعه به سایت، از وضعیت ثبت نام خود (انتخاب یا عدم انتخاب خود در قرعه کشی) مطلع شود.

مرحله پنجم: فرد انتخاب شده، باید ظرف مهلت ۵ روز وجه خودرو را از طریق سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو به آدرس: esale.ikco.ir واریز کنند. در صورت عدم واریز وجه، ثبت نام متقاضی کان لم یکن تلقی می‌شود.

نکته ۱: در صورت مشاهده هرگونه مغایرت در شرایط احراز متقاضی (شرایط عمومی) در هر مرحله تا قبل از تحویل خودرو، ثبت نام متقاضی کان لم یکن تلقی می‌شود و وجه مشتری به حساب ایشان مسترد می‌گردد و هیچ‌گونه مسئولیتی از بابت تحویل خودرو متوجه شرکت نخواهد بود.

نکته ۲: متقاضیانی که فاقد هر یک از شرایط عمومی و اختصاصی مندرج در بخشنامه (مثلاً دارا بودن پلاک فعال انتظامی و فاقد گواهینامه رانندگی دارای اعتبار (حداقل پایه سوم) و …) باشند، در صورت اقدام به ثبت نام، ضمن کان لم یکن تلقی شدن ثبت نام ایشان، به مدت ۳ سال از ثبت نام در تمامی طرح‌های فروش آتی محصولات شرکت ایران خودرو محروم خواهند شد.