محمدرضا گلزار بازیگر سینما، نوازنده گیتار است و در زمینه خوانندگی و مدل آگهی های تبلیغاتی فعالیت دارد.محمدرضا گلزار فارغ التحصیل رشته مهندسی مکانیک از دانشگاه آزاد اسلامی می باشد محمدرضا گلزار از خوانندگی تا بازیگری با عکس خانوادگی و ناگفته های محمدرضا گلزار از زندگیش را می خوانید درادامه محمدرضا گلزار با انتشار عکسی از خود با لباس نامناسب در تایم ورزش کردن خود موجب حواشی زیادی در فضای مجازی شد که بسیاری از کاربران به وضع لباس پوشیدن او ایراد گرفته و این پوشش را خارج از عرف سلبریتی دانستند که درادامه می بینید. 

محمدرضا گلزار

بیوگرافی محمدرضا گلزار بازیگر ایرانی

محمدرضا گلزار

محمد رضا گلزار متولد 1 فروردین 1356 و اهل تهران می باشدساکن محله اندیشه تهران ((سهروردی)) می باشد. در زمینه های موسیقیُ سینما و تبلیغات فعالیت دارد. در نواختن گیتار،ارگ و پرکاشن مهارت دارد ومدتها تدریس گیتار می کردو به زبان انگلیسی تسلط کامل دارد.به ورزش های والیبال،اسکی وشنا علاقه دارد.بجز بازیگری، خوانندگی می کند، مانکن تبلیغاتی است و مدتی مربی بدنساز بوده است.

محمدرضا گلزار

بازیگران مورد علاقه محمدرضا گلزار چه کسانی هستند؟

سیرکاری موفق و رو به‌ جلوی بازیگرانی چون لئوناردو دی‌ کاپریو و رایان گاسلینگ در این سال‌ها جدا تحسین‌ برانگیز است البته این فهرست خیلی می‌ تواند مفصل باشد چون من یک فیلم‌ بین حرفه‌ ای هستم.

عکس پرویز گلزار پدر محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار ازدواج کرده است؟

خیر ، محمدرضا گلزار ازدواج نکرده و مجرد می باشد. شایعه سازان فضای مجازی بارها تصاویر وی را با طرفداران خانم منتشر کرده و هر بار همسر وی را یک نفر معرفی کرده اند.

تصویر محمدرضا گلزار و مادرش

محمدرضا گلزار

رفتار بسیار زیبای محمدرضا گلزار

از اخلاق خوب گلزار این است که نباید با مردم و طرفداران رفتار بد و بی احترامی شود. او در ماه عسل ۹۷ که در این برنامه حضور داشت گفت : در جمعی که بودیم مشاهده کردم فردی که انتظامات آنجا بود با مردم بدرفتاری می کند و من بشدت ناراحت شده و او را هول دادم ، چون به عقیده من هنرمندان باید احترام و رفتار خوبی با مردم داشته باشند.

اینستاگرام محمدرضا گلزار 

صفحه شخصی او یکی از پرطرفدارترین و پر فالوئرترین صفحات در اینستاگرام است و حدود 5 میلیون فالور دارد.

محمدرضا گلزار

غیرتی بودن محمدرضا گلزار روی خانواده اش

در حالیکه تصاویر ، پدر ، برادر و خواهر زاده های محمد رضا گلزار به تعداد قابل توجهی در سایتهای خبری منتشر شده است ، هیچ عکس رسانه ای از خواهر و مادر محمد رضا گلزار در فضای مجازی و مطبوعات منتشر نشده است.

یکی از نزدیکان محمد رضا گلزار ، در این باره به ایران خبر ، گفت :شاید در ظاهر اصلا به نظر نیاید ، اما رضا ،خود را غیرتی  می داند و مانند بسیاری از آذری ها ، به رغم شهرت فراوانی که  دارد ، تمایل ندارد عکس مادر و خواهرش منتشر شود ؛ وی معتقد است که شهرت وی نباید تاثیری در زندگی خواهرش آتوسا و مادرش داشته باشد.

محمدرضا گلزار

پروژه 100 هکتاری پدر محمدرضا گلزار و تله کابین مشهد چیست؟

مصاحبه‌ پدر محمدرضا گلزار در اواخر شهریور سال ۹۲، پرویز گلزار در بخشی از صحبت‌های خود گفته بود: «.. در حال حاضر من نیز در مشهد مشغول کار هستم و برای زائران امام هشتم پروژه بسیار بزرگی را اجرا می‌کنم که ان‌شاالله از طرف خانواده‌مان به یادگار بگذاریم»، اما هیچ توضیحی درباره کم و کیف این پروژه در مصاحبه به چشم نمی‌خورد و این بهانه‌ای می‌شود برای جستجوی پاسخ سوالات بیشتری که در ذهنم شکل گرفته و قطعا موتور جستجوگر گوگل پاسخگوی آن‌ها نیست، پرسش‌گری‌ها در این زمینه پایم را به مدیریت امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی باز می‌کند و این می‌شود مصداق همان مثل معروف جوینده یابنده بود و شروع یک گزارش!

رئیس اداره واگذاری، توسعه و نظارت بر اراضی سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی توضیح می‌دهد که پروژه مورد اشاره گلزار پدر، منطقه نمونه گردشگری و احداث تله‌کابین بام مشهد بوده است.

سید رضا زرقانی می‌گوید: بنا به درخواست شرکت مهندسی گلزار و بعد از طی مراحل قانونی، روال اداری و بررسی‌های کارشناسی در دستگاه‌های مربوطه، با واگذاری ۱۰۰ هکتار از اراضی ملی واقع در ارتفاعات جنوبی مشهد موسوم به «اراضی مینوش» برای احداث منطقه نمونه گردشگری موافقت شد.

وی بر اساس مستندات داخل پرونده ادامه می‌دهد: طبق مصوبه کارگروه شهرسازی و معماری استان، مقرر شد علاوه بر ۱۰۰ هکتار اراضی ملی سازمان جهاد کشاورزی برای ایستگاه مقصد تله‌کابین و سایر تاسیسات گردشگری موجود در طرح، هشت هکتار از اراضی آستان قدس رضوی هم جهت احداث ایستگاه مبداء و پارکینگ و نصب دکل‌ها به شرکت مهندسی گلزار واگذار شود.

زرقانی این‌طور ادامه می‌دهد که اگر چه اراضی مینوش در اسفند ۹۰ به شرکت گلزار واگذار شد، اما تا مرداد ماه سال ۹۲ به دلیل ادعای یک معارض درباره این اراضی، امکان اجرای پروژه وجود نداشته، اما بعد از این تاریخ تا کنون که دو مرتبه دیگر قرارداد اجاره زمین مذکور تمدید شده همچنان هیچ اقدامی صورت نگرفته و زمین به همان شکل اولیه رها شده است.

وی می‌گوید: طبق اسناد موجود و گزارش واحد در آمد سازمان جهاد کشاورزی، از مجموع ۳۳۱ میلیون تومان اجاره بدون احتساب خسارت تاخیر، تا کنون فقط ۱۲۰ میلیون تومان پرداخت شده و از سوم آذرماه سال ۹۵ که آخرین قرارداد اجاره هم به اتمام رسیده، تا الان که بیش از دو سال می‌گذرد، نه درخواستی برای تمدید اجاره شده و نه تعیین تکلیفی صورت گرفته است!