مه شو : بهاره افشاری بازیگر سینما و تلویزیون است. معروف ترین فیلم و بازی بهاره افشاری در نقش شیطان در سریال او یک فرشته بود می باشد. بهاره افشاری متولد 4 تیر 1363 می باشد. بهاره افشاری در شاهرود به دنیا آمده است.

بیوگرافی و زندگینامه بهاره افشاری 

 بهاره افشاری در ۴ تیر ۱۳۶۳ متولد شد. بهاره افشاری در شاهرود بدنیا آمد . بهاره افشاری طراح لباس و بازیگر ایرانی است. بهاره افشاری دارای دیپلم بازیگری است و فارغ‌التحصیل رشته نقاشی می‌باشد.  بهاره‌ افشاری ‌ یک‌ برادر دارد. او دارای‌ دیپلم‌ بازیگری‌ است‌ و فارغ التحصیل‌ رشته‌ نقاشی‌ می‌باشد. پیش از هنرپیشه شدن کار مونتاژ و نقاشی انجام می داد.

بهاره افشاری

بهاره افشاری و همسرش / ماجرای ازدواج با بنیامین بهادری

در انتهای شهریور ۱۳۹۴ شایعه شد که او با بنیامین بهادری ازدواج کرده است. که چندی پیش توسط ایشان تکذیب شد. بهاره افشاری که از سال بعد از اکران فیلم پایان نامه به مدت سه سال در سینما ممنوع‌الکار شده بود، در برنامه دید در شب در این مورد گفت: «چطور من می توانم روبروی مردمی بایستم که مرا بهاره افشاری کرده اند. ابتدا به عنوان یک فیلم پلیسی اکشن ساده با او قرارداد بسته شده و بعد برای خروج از فیلم مجبور بوده هشتاد میلیون خسارت بدهد در حالی که چنین پولی را نداشته است.»بهاره افشاری گفت پلان هایی بوده که بیست بار اشتباه بازی کرده و در نهایت مجبور به تن دادن به بازی شده است.

بهاره افشاری

حاشیه ای عجیب و بزرگ برای بهاره افشاری

در عکس فتوشاپی که گفته شده است بهاره افشاری در بالای شهر تهران سگ بازی می کند دیده می شود که کل عکس ساختگی است و خیابان نه تنها در تهران بلکه اصلا در ایران نیست و بهاره افشاری و سگی که کنارش است کاملا دوربور شده است و اصلا مشخص نیست بهاره افشاری همان کسی باشد که عکسش دروبور شده است و به نظر می رسد سر بهاره افشاری به تن یک زن که سگی را به دست گرفته است چسبانده شده است و احتمالا سازندگان دنبال یک پاپوش بودند که البته چرا چنین کاری را انجام داده اند مشخص نیست از آنجایی که بسیاری از سلبریتی ها سگ خانگی دارند اینطور فتوشاپ باید اهداف خاصی داشته باشد.

ماجرای ممنوع التصویری بهاره افشاری

خانوم بازیگر به علت عدم تمایل به بازی در فیلم سیاسی ، سال 89 تقاضای کناره گیری از فیلم پایان نامه را کرد اما تهیه کننده از او خسارت 80 میلیونی خواست در نهایت با اجبار در این فیلم بازی کرد اما بعد پایان فیلم از طرف روح الله شمقدری تهیه کننده فیلم و برادرش جواد به مدت سه سال در سینما ممنوع الکار شد

شرکت طراحی بهاره افشاری و برادرش

افشاری در حال حاضر به همراه تنها برادرش یک شرکت طراحی دارند مدیر بخش طراحی لباس را خودش بر عهده دارد که البته به خاطر مشغله کاری دیگر مثل سابق نمی تواند کار طراحی انجام دهد و بیشتر کارهای معماری در شرکت انجام می شود در این شرکت کاری گرافیک ، معماری و طراحی صنعتی انجام می شود .بهار و برادرش بابک و صبا سهیلی هیئات مدیره و شریک در این شرکت هستند.

بهاره افشاری

بهاره افشاری : من بسیار رک هستم

من بسیار رک هستم و تاکنون پشت سر کسی صحبت نکردم تا جایی که بتوانم دروغ نمی گویم برای مردم خوش اخلاقم اما در خانواده معتقدند که من بداخلاق هستم مادرم می گوید کسی که با تو ازدواج کند به او چک سفید امضا می دهم.

فیلم های سینمایی که بهاره افشاری در آنها بازی کرده است:

فیلم های سینمایی بهاره افشاری:

- معراجی‌ها (۱۳۹۲)

- سه درجه تب (۱۳۸۹)

- دردسر بزرگ (۱۳۸۹)

- پایان‌نامه (فیلم) (۱۳۸۹)

- ازدواج در وقت اضافه (۱۳۸۸)

- خیابان بیست و چهارم (۱۳۸۷)

- زندگی شیرین (۱۳۸۷)

- کلبه (فیلم) (۱۳۸۷)

- تسویه حساب (۱۳۸۶)

- صد سال به این سال‌ها (۱۳۸۶)

- ناف (فیلم) (۱۳۸۱

سریال هایی که بهاره افشاری در آنها بازی کرده است:

سریال های بهاره افشاری:

- نیاز (۱۳۹۴)

- آخرین بازی (۱۳۹۳)

- معراجی‌ها (۱۳۹۳)

- دست بالای دست (۱۳۹۰)

- مرد نقره‌ای (۱۳۹۰)

- فاصله‌ها (۱۳۸۹)

- روزگار قریب (۱۳۸۶)

- او یک فرشته بود (۱۳۸۴)

خلاصه ای از بیوگرافی بهاره افشاری

 بیوگرافی بهاره افشاری:

نام ونام خانوادگی: بهاره افشاری

تاریخ تولد: چهارمین‌ روز از تابستان ‌سال‌ ۱۳۶۳

زمینه فعالیت: هنرپیشگی، طراحی لباس

تولد: ۴ تیر۱۳۶۳

شاهرود

ملیت: ایران

پیشه: هنرپیشگی، طراحی لباس