رنگ مویی که انتخاب می کنید می تواند شما را پیرتر و یا جوان تر از آن چه هستید نشان دهد. پس خانم های میانسال در انتخاب رنگ مو باید دقت کنند.رنگ مو تأثیر قابل توجهی بر زیبایی و جوانتر به نظر رسیدن چهره دارد.

 

برای جوانتر به نظر رسیدن علاوه بر رعایت رژیم های غذایی و ورزش، رسیدگی به پوست و... لازم است که آرایش مناسب و رنگ موی خوبی را انتخاب کنیم. 

 

هایلایت بلوند

یکی از مدل های محبوب هالیوودی که چهره را جذاب و سنتان را کمتر نشان می دهد ، هایلایت بلوند است. این بهترین انتخاب برای افرادی با رنگ پوست متوسط تا تیره است.

رنگ مو

بلوند

یکی از بهترین گزینه ها برای خانم های بالای 35 سال ، رنگ موی بلوند است که موهای سفید را می پوشاند . اگر موهایتان کوتاه است برای اینکه جوانتر به نظر برسید ، موهای خود را بلوند کنید. برای جوان به نظر رسیدن رنگ موی بلوند با تن عسلی و طلایی بهتر از رنگ های بلوند یخی و خاکستری است.

 

بلوند طلایی روشن نیز برای پوست های روشن ایده آل است و موها را درخشان و سن را کمتر نشان می دهد.

 

رنگ موی شکلاتی

اگر رنگ پوست شما سبزه است و می خواهید چهره تان با نشاط تر و جوان تر به نظر برسد ، رنگ موی شکلاتی برازنده شماست.

رنگ مو روشن

قهوه ای

با افزایش سن پوست کم کم رنگدانه های خود را از دست می دهد در این حالت برای بالا بردن زیبایی خود موهای خود را قهوه ای کنید اما بهتر است از رنگ قهوه ای تیره استفاده نکنید.

جذابیت

رنگ مو قهوه ای طلایی

برای اینکه چندین سال جوانتر به نظر برسید موهای خود را قهوه ای طلایی نمایید . این رنگ مو مناسب افراد دارای پوست های زیتونی و طلایی است و با پوست برنزه هم خوانی دارد.

 

رنگ مو مشکی

رنگ مشکی برای همه خانم ها مناسب نیست و برخی از افراد را مسن تر نشان می دهد اما این رنگ مو برای پوست های متوسط ایده آل است و درخشش طبیعی به موها می بخشد و آنها را جوان و سرحال نشان می دهد.

 

رنگ موی قرمز کلاسیک

برای بخشیدن شادابی و جوانی به چهره برای یک بار هم شده موهایتان را قرمز کنید . این رنگ مو برای پوست های متوسط مناسب است و نور را به پوست شما منعکس می کند.

 

رنگ موی مسی

برای اینکه خطوط پیری روی پوست شما کمتر به نظر برسد ، رنگ موهای خود را مسی نمایید. این رنگ مو برای پوست هایی با ته رنگ گرم مناسب است و پوست را خوب و نرم نشان می دهد.

رنگ مو

رنگ مو شرابی

اگر سنتان مقداری بالا رفته و دوست دارید جوانتر به نظر برسید رنگ موی قهوه ای با با سایه های قرمز و شرابی را انتخاب کنید زیرا این رنگ مو به شما نگاهی جوان را می دهد.

رنگ مو

رنگ مو سرمه ای

برای کمتر به نظر رسیدن سنتان و روشن تر شدن رنگ پوست خود ، رنگ آبی و سرمه ای را انتخاب کنید.

 

رنگ مو لیمویی

یکی از بهترین رنگ ها که چهره را شاداب ، موها را درخشنده و سن را کمتر نشان می دهد ، رنگ موی لیمویی است که باعث نشاط و باز شدن چهره شده و شما را جذاب می کند.

 

به نکات زیر توجه کنید :

  • تیره کردن خیلی زیاد موها تمام شادابی و جوانی را از چهره ی شما میگیرد.
  • یک موی رنگ پریده ی بی روح که حتی شبیه موهای سفیده است ، شما را مسن تر نشان می دهد.
  • هایلایت ها ی متضاد باعث میشود موهای شما یخ زده جلوه کند و شما پیرتر به نظر برسید پس هایلایت هایی یک یا دو درجه روشن تر برای موهایتان استفاده کنید.
  • اگر پوستتان خیلی روشن است موهای خود را رنگ مشکی نکنید زیرا رنگ مشکی باعث می شود تا چین و چروک و خط های صورت بیشتر به چشم بیایند.
  • رنگ موهای روشن تنها در صورتی شما را جوان نشان می دهند که طبیعی به نظر برسند.
  • برای کمتر دیده شدن چروک های صورتتان در رنگ موی خود از هایلایت نقره ای و خاکستری استفاده کنید.
  •