مه شو : حسین کاظمی مربی سابق تیم ملی والیبال جوانان ایران و همچنین مربی تیم والیبال کاله آمل امروز (یکشنبه) پس از مدت‌ها مبارزه با بیماری درگذشت. حسین کاظمی این مربی در جریان مسابقات والیبال قهرمانی جوانان جهان ۲۰۱۹ در بحرین به عنوان یکی از مربیان در کنار بهروز عطایی حضور داشت و با تیم ایران به مقام قهرمانی دست یافت.درگذشت کاظمی شوکی برای خانواده والیبال ایران و یادآور درگذشت زنده‌یاد حسین معدنی بود تا در سوگ حسین دیگر والیبال ایران بنشنیم.

حسین کاظمی (Hossein Kazemi) متولد ۱۳۵۸ اهل آمل مربی سابق تیم ملی والیبال جوانان ایران در سن ۴۲ سالگی روز ۲۸ شهریور ۱۴۰۰ به دلیل بیماری سرطان ریه درگذشت در ادامه مطلب بیوگرافی و سوابق حسین کاظمی مربی والیبال و همسر و خانواده اش و ماجرای بیماری تا درگذشت و سوابق ورزشی و افتخارات و زندگینامه حسین کاظمی والیبالیست و مراسم تشییع وی را در سایت مه شو می خوانید

حسین کاظمی

فدراسیون والیبال با صدور پیامی این ضایعه غم‌انگیز را تسلیت گفت که متن آن به شرح زیر است:

انا لله و انا الیه راجعون درگذشت مربی سابق تیم ملی والیبال جوانان ایران، زنده‌یاد «حسین کاظمی» را به خانواده معزز ایشان همچنین به جامعه محترم والیبال کشور تسلیت عرض کرده و از خداوند متعال برای آن مرحوم علو درجات و برای بازماندگان صبر جمیل و طول عمر باعزت از خداوند متعال مسألت داریم.

حسین کاظمی

بیوگرافی حسین کاظمی مربی والیبال

حسین کاظمی مربی سابق تیم ملی جوانان ایران امروز بر اثر بیماری سرطان درگذشت او سال‌ها به عنوان مربی تیم ملی والیبال جوانان فعالیت داشت و توانسته بود افتخارات زیادی را به همراه این تیم به دست آورد ایشان که دوره های شیمی درمانی را پشت سر گذاشته بود در نهایت در بیمارستان ۱۷ شهریور آمل دارفانی را وداع گفت وی متولد 1358 در امل بوده و 42 سال سن داشت

حسین کاظمی پارسال در جریان مسابقات جوانان جهان به همراه اعضای کادر فنی توانستند یک افتخار تاریخی را برای ایران به دست آورند و قهرمان جهان شوند

ایشان مدت‌ها در والیبال ایران حضور داشته است زمانی که بازی می‌کرد در تیم های کاله و سایپا و چند تیم لیگ برتری دیگر فعالیت داشت

بعد از درگذشت ایشان بسیاری از والیبالیست های کشورمان برای او پیام های تسلیت ارسال کردند و همچنین اعضای تیم ملی ایران که توانسته بودند در جام ملت های آسیا قهرمانی را به دست آورند مدال خود را تقدیم ایشان کنندکاظمی ۴۲ ساله عضور کادر فنی فعلی تیم ملی جوانان است و در دوره گذشته رقابت‌های جهانی جوانان در بحرین به همراه تیم ملی به عنوان قهرمانی جهان دست یافته بود.

حسین کاظمی

سوابق ورزشی حسین کاظمی

مرحوم کاظمی در دوران بازیکنی به عنوان والیبالیست، در تیم های کاله، سایپا و چند تیم لیگ برتری حضور داشت و پس از خداحافظی از والیبال دوره مربیگری خود را با تیم کاله جوان در لیگ دسته یک شروع کرد.

مرحوم کاظمی با شرکت در دوره‌های معتبر و بین المللی مربیگری توانست یکی از مربیان جوان و آینده دار کشور نیز لقب گرفت.

حسین کاظمی

پیام های تسلیت برای حسین کاظمی

رئیس هیأت والیبال شهرستان آمل هم با تسلیت به خانواده بزرگ والیبال کشور، فقدان مرحوم کاظمی را برای جامعه والیبال بسیار بزرگ و جان کاه دانست.

فدراسیون والیبال با صدور پیامی این ضایعه غم‌انگیز را تسلیت گفت که متن آن به قرار زیر است: انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت مربی سابق تیم ملی والیبال جوانان ایران، زنده‌یاد «حسین کاظمی» را به خانواده معزز ایشان همچنین به جامعه محترم والیبال کشور تسلیت عرض کرده و از خداوند متعال برای آن مرحوم علو درجات و برای بازماندگان صبر جمیل و طول عمر باعزت از خداوند متعال مسألت داریم.

 

زمان مراسم تشییع حسین کاظمی مربی والیبال

مرتضی حق شناس افزود: هنوز خانواده مرحوم کاظمی تصمیم خود را برای زمان و مکان تشییع پیکر او اعلام نکرده است.

 

ماجرای بیماری و درگذشت حسین کاظمی

مرحوم حسین کاظمی در دو سال گذشته با بیماری سرطان دست به گریبان بوده و در ماه های گذشته شیمی درمانی نیز انجام می‌داد، روز یکشنبه در بیمارستان ۱۷ شهریور آمل دعوت حق را لبیک گفت.حسین کاظمی درباره بیماری خود گفته بود: از ابتدای سال دچار مشکلاتی شدم و بلافاصله به پزشک مراجعه کردم. روند درمانی را زیر نظر پزشکان طی می‌کنم و قطعاً تسلیم نخواهم شد و با امید به آینده با بیماری می‌جنگم تا دوباره بتوانم به کارم ادامه دهم.

انرژی‌هایی که دوستان و همکاران در این مدت برای من ارسال کرده‌اند و دعای خیر آنها موجب شده که بتوانم این شرایط را تحمل کنم. برای بازگشت به والیبال و کار کردن با بازیکنان لحظه‌شماری می‌کنم.