ما در دوره ای زندگی می کنیم، که تحت فشار و استرس بسیار زادی قرار داریم. این مسئله باعث می شود بسیاری از مسائل و مشکلات جسمانی بسیار زودتر از آنچه که پدربزرگ ها . مادربزرگ هایمان و حتی والدینمان با آن رو به رو بوده اند، بروز کند. خطوط و چین و چروک پیشانی یکی از مهم ترین نشانه های سبک زندگی پرفشار و نامنظم ما است. بروز اولین نشانه های پیری روی صورت خوشایند نیست و حاضرید هر کاری کنید تا این نشانه ها را از بین ببرید. بهتر است بدانید برای از بین بردن این چروک های ناخوشایند نیازی به قبول ریست و تزریق های دردناک ندارید و با مواد طبیعی می توانید آنها را از بین ببرید.

روغن نارگیل

آیا مشکلی هست که این روغن معجزه گر قادر به درمان آن نباشد؟ مواد مرطوب کننده موجود در این روغن باعث می شود، پوستی نرم و سالم داشته باشید. این روغن غنی از آنتی اکسیدان هایی قوی است که از پوست در برابر رادیکال های آزاد و پیری محافظت می کند. برای دستیابی به نتیجه مطلوب، چند قطره از این روغن را چند دقیقه در روز روی پیشانی ماساژ دهید.

روغن کرچک

روغن کرچک حاوی تمام مواد مورد نیاز پوست است. مواد موجود در این روغن باعث می شود پوست خاصیت کشسانی خود را حفظ کرده و تغذیه شود. روغن کرچک همچنین حاوی آنتی اکسیدان هایی است که پوست پیشانی را سالم نگه داشته و از بروز خط اخم جلوگیری می کند. دو قطره روغن کرچک را با انگشتان دست به صورت ضربه های آرام روی پیشانی زده و چند دقیقه به آرامی ضربه بزنید و یک شب اجازه دهید روی پوست باقی بماند.

مرکبات

 مرکبات مانند پرتقال سرشار از ویتامین های C و E هستند که پوستی سالم را به شما هدیه خواهند داد. این میوه ها نقش مهمی در صافی و نرمی پوست ایفا می کنند. فلاونوئید های موجود در مرکبات باعث افزایش کلاژن سازی شده و انعطاف پذیری و کشسانی پوست ر افزایش می دهد. یک پنبه را به آبلیمو آغشته کرده و روی پوست پیشانی خود بزنید. اگر پوست حساس دارید، آبلیمو را با مقدار مساوی آب مخلوط کنید. اجازه دهید آبلیمو خود به خود روی پوست خشک شده و سپس با آب شستشو دهید.