ترانه علیدوستی زاده ۲۲ دی ۱۳۶۲ در تهران است.ترانه علیدوستی هنرپیشه سینما و تئاتر، صدا پیشه و مترجم اهل ایران است.ترانه علیدوستی در فیلم‌های فیلم‌سازان برجسته‌ای چون رسول صدرعاملی، واروژ کریم‌مسیحی و اصغر فرهادی بازی کرده؛ و عناوین فراوان سینمایی از جمله جایزه بهترین بازیگر زن، پنجاه‌وپنجمین جشنواره فیلم لوکارنو سوئیس، جایزه بهترین بازیگر زن جشنواره فیلم آسیایی و عربی اوسیان سینه فن و سیمرغ بهترین بازیگر زن در جشنواره فیلم فجر را گرفته‌است. 

 

شهره قمر بازیگر سینما و تلویزیون با انتشار متنی در صفحه اینستاگرامش ترانه علیدوستی بازیگر محبوب را به شدت مورد انتقاد قرار داد.

ترانه علیدوستی

که در ادامه می بینید. بسیاری از مخاطبان شهره قمر اعم از مخاطبان خاص و عام از اهالی سینما و غیر سینما و حتی منتقدان که او را به خاطر گریم های متفاوتش« دختر هزار چهره سینما » می نامند که همیشه از چهره واقعی اش فرسنگ ها فاصله گرفته و تنها تکیه اش به بازیگریش بوده است.

 

شهره قمر بازیگری را از سال 1388 زمانی که نوجوان بود آغاز کرد.اولین حضورش در سینما در فیلم سینمایی «انعکاس » بود ، او در این فیلم نوجوانی بود که توانست در قالب زنی اغواگر بنام «فرشته » بازی قابل قبول و باور پذیری را از خود ارائه دهد

 

پست ترانه علیدوستی درباره نوید افکاری:

 

ترانه علیدوستی در کپشن پست اینستاگرامی خود نوشت:

 

نوید را نکشید

یک بار

دوبار

هزار بار…..

اعدام نکنید.

 

شهره قمر ترانه علیدوستی و دخترش را تهدید جانی کرد

 

پس از چند روز شهره قمره چندین استوری را در صفحه اینستاگرامش منتشر نمود و به تهدید ترانه علیدوستی و حمله به این بازیگر پرداخت.شهره قمر که ظاهرا خشم زیادی نسبت به ترانه علیدوستی داشت، چندین استوری متوالی در رابطه با این بازیگر منتشر کرد.

 

اما تاکنون ترانه علیدوستی واکنشی نسبت به استوری های شهره قمر نشان نداده است…

 

استوری ۱:

 

خانوم علیدوستی شما که از روزی که دنیا اومدی به اغتشاش و جاسوسی و براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران داری قدم بر می داری…

 

کمتر به جرمات اضافه کن صبر من و امثال منم حد و اندازه داره نسل منحوس شما برانداز شده مواظب رفتارت باش دفعه دیگه با نازنین دخترت یه جای خوش و خرمی انشاالله والسلام شهره قمر

ترانه علیدوستی

استوری ۲:

 

از این به بعد هر هنرمند یا هنرمند نمایی بخواد تابو شکنی بکنه و به فرهنگ و اصالت ایرانی اسلامی مهدوی یک ملت هشتاد میلیونی اهانت بکنه می فرستمش جایی که روزی هزار بار مرگشو از خداوند متعال آرزو کنه که حرف شهره قمر سینماگر مطلق سینمای ایران سندیت محضه والسلام

 

استوری ۳:

ترانه علیدوستی

صبر منم حدی و اندازه داره خانوم برانداز نظام

 

استوری ۴:

ترانه علیدوستی

لازم دونستم به کسایی که می گن فلان شخص سکوت کرد و جواب نداد بگم:

 

جواب دادن به من شهامت می خواد که این به اصطلاح هنربند نماها ندارن…!

والسلام شهره قمر سینماگر مطلق سینمای ایران

 

استوری ۵:

ترانه علیدوستی

وقتی اینستاگرام شهامت اینو نداره عکس سالار دلها و وطن پرستهای واقعی و تحمل کنه و ریمو می کنه، من انتظاری از اقلیت کمی از کبک های سر به برف فرو رفته ندارم… والسلام شهره قمر استوری تهدید آمیز شهر قمر به ترانه علیدوستی

 

استوری ۶:

ترانه علیدوستی

یادمون نره امثال این خانوم با پول دزدی از صندوق فرهنگیان بینوا ( در سریال شهرزاد ) چه پولایی به جیب زدن…!

 

حالا مسئله اینجاست چطور اون زمان میلیارد میلیارد پول دزدی مردم فقیر و معلمهای بیچاره رو به جیب می زدی نظام و همه چی خوب بود الان بد شد؟؟؟؟

جمع کنید بساط فساد و ریا و کثافت کاریتونو.

ترانه علیدوستی

استوری ۷:

 

کلام آخر…

 

من یک مبارزم، لااقل در حیطه کاری خودم و تا روزی که زنده هستم برای نابودی دزدان، اختلاس گران و فاسدان سینما حتی به قیمت جانم مبارزه می کنم.

 

والسلام شهره قمر

 

استوری ۸:

ترانه علیدوستی

ما تو ایران اسلامی داریم زندگی می کنیم، سخت یا آسون من و امثال من میهن خودمونوانتخاب کردیم برای زندگی و کار، و به این قوانین هم پایبند بودیم و هستیم و خواهیم بود و احترام می زاریم…

 

هر کشوری قوانین خودشو داره که هر شهروندی هر کی که میخواد باشه از سلبریتیهاش بگیر تا مردم عوام باید به قوانین اون کشور احترام بزارن هر کسی فکر می کنه ایران و احترام به قوانینش براشون سخته جمع کنه بره.

 

والسلام شهره قمر

 

بیوگرافی شهره قمر:

ترانه علیدوستی

شهره قمر بازیگر سینما در ۱۲ مهر سال ۱۳۷۲ در کردستان متولد شده است.بازیگری را از سال ۱۳۸۸ با بازی در نقش زنی اغواگر به نام فرشته در فیلم سینمایی انعکاس شروع کرد.

 

تهدید عجیب ترانه علیدوستی و دخترش توسط شهره قمر (تصاویر)

 

شهره قمر به خاطر گریم های متفاوتی که تاکنون در فیلم های سینمایی داشته، به دختر هزار چهره سینما مشهور شده است.از فیلم های شهره قمر می توانیم به انعکاس، کریستال، زبان مادری، دل بی قرار، دربست آزادی، باغ بهشت، کاتی کوتی و ستاره و …اشاره کنیم.