بهنوش بختیاری بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان 29 اردیبهشت ماه 1354 در تهران متولد شد.بهنوش بختیاری در یک خانواده شش نفره به دنیا آمد و یک خواهر و دو برادر دارد که هر سه بزرگ تر از او هستند.بهرام پدر بهنوش بختیاری اصالت بختیاری است و از لرهای غیور کشورمان است.

 

حاشیه سازی و انتشار اخبار ضد و نقیض درباره زندگی هنرمندان یکی از اتفاقات همیشگی دنیای هنر است که بسیاری از هنرمندان آن را تجربه کرده اند.

 

بهنوش بختیاری بازیگر کشورمان شعری را در فضای مجازی منتشر کرد و انتشار این شعر با حواشی متعددی برای او همراه بود و گمانه زنی هایی درباره جدایی او از همسرش را ایجاد کرد.

بهنوش بختیاری

بهنوش بختیاری با انتشار پستی در اینستاگرام به ماجرای جدایی از همسرش خاتمه داد و نوشت:

من عاشقانه به زندگی زناشویی با همسرم دارم ادامه میدم... مثل همه ادما باهم دعوا میکنیم و آشتی... ولی به قرآن قسم خوردیم که تا اونجایی که میتونیم کنار هم باشیم....وفادار بهم باشیم...خودش میدونه خوشگلتر از من برای ایشون زیاده ولی عاشق تر از من نسبت بهشون در دنیا وجود نداره...

من معتقدم کسی که چهره است اصلا نباید بگه به زندگی شخصی من ورود نکنید... چون قانون جهان همین است... اگر ما دوست نداریم که کسی به حریم شخصیمون ورود نکنه اصلا نباید هنرپیشه میشدیم.... البته نظر همه برای من محترمه ولی نظر من اینه....

بهنوش بختیاری تیرماه سال 1387 با محمدرضا آرین نویسنده کشورمان ازدواج کرد و این زوج هنرمند سالهاست که زندگی مشترک بی حاشیه ای در کنار هم دارند.

 

محمدرضا آرین همسر بهنوش بختیاری است که علاقه ای به انتشار عکسش ندارد و تابحال تصاویر متعددی منتسب به او منتشر شده است که هیچکدام حقیقت ندارد.

 

بهنوش بختیاری سال 95 خبر از این ماجرا داد که قرار است یک دختر را به فرزند خواندگی قبول کند اما این ماجرا هم به دلایلی به سرانجام نرسید و این بانوی هنرمند در حال حاضر هیچ فرزندی ندارد.