فروش فوری 5 محصول  ایران خودرو  که از 20 آبان آغاز شد و تا پایان روزگذشته  ادامه داشت و اینک بر اساس اطلاعیه ایران خودرو قرعه کشی ایران خودرو در ششمین طرح فروش فوری خود امروز 24 آبان 99 برگزار می شود و اسامی برندگان قرعه کشی با کد پیگیری و کد ملی  پنج محصول عرضه شده در طرح فروش فوری اعلام می شود همچنین مخاطبین عزیز مه شو می توانندجهت مشاهده اسامی برندگان ایران خودرو و کسب اطلاع در خصوص نتایج قرعه کشی ایران خودرو امروز شنبه 24 ابان 99 و مشاهده اسامی برندگان هر پنج خودرو عرضه شده به صورت جداگانه با عنوان اسامی برندگان قرعه کشی سمند ال ایکس، اسامی برندگان قرعه کشی پژوه پارس بنزینی و همچنین اسامی برندگان قرعه کشی 206 و مشاهده لیست برندگان با کد پیگیری با مه شو همراه باشند. 

 نکته: متقاضیان ثبت نام خودرو و متقاضیان ثبت نام خودرو ایران خودرو از استعلام پلاک فعال خود مطلع گردند تا بتوانند در طرح فروش فروی ایران خودرو آبان 99 ویژه ثبت نام خودرو ایران خود شرکت کنند.

نکته: به منظور توزیع خودرو میان مشتریان واقعی، محدودیت‌های طرح‌های گذشته کماکان اجرا می شود. منتخبان طرح های قبلی که موفق به واریز وجه نشده اند نیز می توانند در این طرح فروش مشارکت کنند.

 

نکته: همچنین به‌منظور دستیابی مشتریان واقعی به خودرو، محدودیت‌های سابق همچنان رعایت می‌شود. از جمله این محدودیت‌ها، اختصاص یک دستگاه خودرو به هر کد ملی، دارا نبودن پلاک فعال شخص متقاضی، دارا بودن گواهینامه، فاصله دست‌کم ۴۸ ماه از آخرین زمان ثبت‌نام یا تحویل خودرو از شرکت‌های ایران‌خودرو و سایپا، شماره حساب و شماره تماس متعلق به شخص متقاضی و ابطال گارانتی خودرو در صورت عدم مراجعه به شبکه خدمات پس‌از فروش با گذشت سه ماه از تحویل خودرو است.

زمان قرعه‌کشی فروش فوری 3 محصول ایران خودرو

زمان قرعه کشی فروش فوری 3 محصول ایران خودرو امروز 12 آبان 99 که مرحله ششم فروش فوق‌العاده ایران‌خودرو است اعلام شد.

زمان قرعه‌کشی فروش فوق‌العاده محصولات ایران‌خودرو ویژه آبان ماه ۹۹ اعلام شد. لازم به ذکر است فروش فوری 3 محصول ایران خودرو از دیروز 11 آبان اغاز شده است و تا سه روز ادامه دارد.

فردا سه شنبه با پایان یافتن مهلت ثبت‌نام در قرعه کشی ایران خودرو، قرعه کشی ششمین مرحله از فروش فوق العاده محصولات ایران خودرو راس ساعت 9 صبح روز چهارشنبه (14 آبان ماه) با حضور نمایندگان نهادهای نظارتی برگزار می شود.

در این طرح سه محصول پارس بنزینی، پژو 206 تیپ دو و سمند ال ایکس با موعد تحویل حداکثر 90 روز عرضه شده است. منتخبان نیز به مدت پنج روز مهلت خواهند داشت تا نسبت به واریز وجه کامل خودرو اقدام کنند.

واجدین شرایط می توانند در مهلت مقرر از طریق سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

اسامی برندگان قرعه کشی ایران خودرو آبان 99

به برندگان قرعه کشی مهرماه ایران خودرو از طریق پیامک اطلاع رسانی می شود.  

برای مشاهده اسامی برندگان ایران خودرو کلیک کنید. 

اسامی برندگان قرعه کشی پارس بنزینی امروز 14 آبان

اسامی برندگان قرعه کشی پژو 206 امروز 14 آبان

اسامی برندگان قرعه کشی سمند ال ایکس امروز 14 آبان

مشاهده اسامی برندگان قرعه کشی ایران خودرو بر اساس کد پیگیری

اسامی منتخب در این طرح، پس از تائید نهاد‌های نظارتی و تخصیص به نمایندگی ها، اعلام خواهد شد. ضمن اینکه به منتخبین نیز با ارسال پیامک اطلاع رسانی خواهد شد.

برای مشاهده اسامی برندگان ایران خودرو کلیک کنید. 

نحوه جستجو با کد پیگیری برندگان طرح پیش فروش ایران‌ خودرو آبان 99

کد پیگیری برندگان ۷ رقمی بوده و اعداد ابتدایی این فهرست شماره ردیف برندگان است. متقاضیان می‌توانند برای جستجوی شماره پیگیری خود از کلید میانبر ctrl+f استفاده کنند. بعد از فشردن کلید ترکیبی فوق کادر کوچکی در سمت راست بالای صفحه بازز می‌شود، شماره پیگیری خود را در کادر جستجو وارد کرده و در کنار کادر تعداد یافته‌های در بین ۱۵ هزار کدپیگیری را برای شما به نمایش می‌گذارد.

چنان‌چه عدد ۱ را مشاهده کردید یعنی کدپیگیری شما در لیست برنده شدگان ایران خودرو وجود دارد، ولی اگر عدد مقابل نوشته صفر بود شما برنده قرعه کشی نشده اید.

گروه صنعتی ایران خودرو ششمین مرحله فروش فوق العاده محصولات خود را از امروز یکشنبه ۱۱ آبان ماه به مدت سه روز اجرا کرد.

در طرح جدید ایران خودرو سه محصول پارس بنزینی، پژو ۲۰۶ تیپ دو و سمند ال ایکس با موعد تحویل حداکثر ۹۰ روز عرضه شده است. متقاضیان نهایی این طرح تا حداکثر سه روز پس از پایان مهلت ثبت نام از طریق قرعه کشی انتخاب و اعلام خواهند شد. منتخبان نیز به مدت پنج روز مهلت خواهند داشت تا نسبت به واریز وجه کامل خودرو اقدام کنند.

جزئیات ثبت نام در طرح جدید فروش فوری ۳ محصول ایران خودرو با قیمت جدید

حداکثر تا سه‌روز کاری پس از پایان مهلت ثبت‌نام، قرعه‌کشی با حضور نمایندگان نهادهای نظارتی برگزار و اسامی منتخبان از طریق سایت فروش محصولات ایران‌خودرو به نشانی esale.ikco.ir و ارسال پیامک اعلام خواهد شد.

همچون روال طرح‌های پیشین، برندگان قرعه کشی ایران خودرو  به مدت پنج روز مهلت خواهند داشت تا طبق بخشنامه،‌ نسبت به پرداخت وجه خودرو اقدام کنند.

زمان شروع ششمین فروش فوق العاده ایران خودرو + جزئیات

 مهم ترین شرط ایران خودرو برای اینکه بتوانید در طرح فروش فوری ایران خودرو ثبت نام کنید این است که پلاک انتظامی فعال نداشته باشید و گواهینامه پایه دو نیز داشته باشید.

زمان ثبت نام در طرح جدید فروش فوری 3 خودرو ایران خودرو مشخص شد و  آخرین مهلت ثبت نام در طرح جدید فروش فوری ایران خودرو امروز سه شنبه 13 آبان 99 اعلام شد و بنا بر اعلام ایران خودرو شرایط جدید پیش فروش ایران خودرو و نحوه ثبت نام نیز تشریح شد و براساس اطلاعیه ایران خودرو به اطلاع کلیه مشتریان و نمایندگی های مجاز جزئیات و زمان و نحوه ثبت نام در طرح فروش فوری 3 محصول این ایران خودرو برای اولین  بار ویژه آبان ماه 99 اعلام شد در ادامه به جزئیات بیشتر و شرایط فروش جدید ایران خودرو خواهیم پرداخت.

خودروهای عرضه شده  با قیمت قطعی در فروش فوری ایران خودرو امروز 13 آبان 99

جدول  قیمت خودروهای عرضه شده در طرح فروش فوق‌العاده به صورت قیمت قطعی به‌صورت پیش‌پرداخت، به شرح زیر است:

خودرو مبلغ فروش (تومان) زمان تحویل
پژو پارس سال 121،547،000  3 ماهه
پژو 206 تیپ 2 110،111،000
سمند LX 116،735،00

شرایط فروش ایران خودرو ویژه آبان 99 / فرایند و نحوه ثبت نام ایران خودرو

فرآیند ثبت نام ایران خودرو در فروش فوری ویژه آبان 99

مرحله اول : متقا ضی، با وارد نمودن کد کاربری و کلمه عبور خود،به صفحه ثبت نام خود وارد می شود و خودرو را انتخاب می نماید.

مرحله دوم: اسامی برندگان با حضور مراجع نظارتی اعلام می گردد.

مرحله سوم: فهرست انتخاب شدگان نهایی از طریق سایت فروش اینترنتی و ارسال پیامک اعلام خواهد شد.

نکته1: در صورت مشاهده هرگونه مغایرت در شرایط احراز متقاضی ( شرایط عمومی )در هر مرحله تا قبل از تحویل خودرو، ثبت نام متقاضی کان لم یکن تلقی می شود و وجه مشتری به حساب ایشان مسترد می گردد و هیچگونه مسئولیتی از بابت تحویل خودرو متوجه شرکت نخواهد بود.

ورود به سایت ایران خودرو جهت ثبت نام ایران خودرو

نکته2 :قبل از اعلام اسامی انتخاب شدگان، مشتری هیچگونه وجهی واریز نخواهد نمود و شرایط اخذ چک برای خرید محصولات شرکت ایران خودرو در این طرح حذف گردیده است.

شرایط ایران خودرو برای طرح جدید فروش فوری 3 محصول ایران خودرو با قیمت جدید 

 

 

شرایط عمومی بخشنامه:

1 .به هر کد ملی فقط یک دستگاه خودرو تعلق می گیرد.

2 .متقاضی ملزم به ارائه اصل و تصویر گواهینامه رانندگی خودرو (حداقل پایه سوم) می باشد.

3 .حداقل فاصله از آخرین خرید (ثبت نام یا تحویل خودرو) در شرکت های ایران خودرو و سایپا 48 ماه می باشد.

4 .امکان صلح و نقل و انتقال خودرو حتی به صورت وکالتى مطابق با مصوبات کمیته خودرو وجود ندارد.

5 .متقاضی باید در هنگام ثبت نام، شماره حساب (شماره شبا) مربوط به خود را معرفی نماید و لازم است از کارت های بانکی به نام خود برای واریز وجه استفاده نماید. همچنین شماره تلفن همراه معرفی شده باید به نام خود متقاضی باشد.

6 .ثبت نام برای مشتریان حقوقی میسر نخواهد بود.

7 .کد نمایندگی که در مرحله دوم و در زمان واریز وجه توسط متقاضی انتخاب می گردد،می بایست با آدرس و کد پستی متقاضی در یک استان باشد.

8 .انتقال حقوق ناشی از انتخاب شدن در قرعه کشی به اشخاص ثالث ممنوع است.

9 .گارانتی خودرو پس از 3 ماه از زمان تحویل در صورت عدم مراجعه به نمایندگی برای دریافت سرویس اولیه باطل می گردد و در مراجعه به نمایندگی کارکرد حداقل 1،000 کیلومتری خودرو نیز الزامی است.

10 .سند و فاکتور فروش خودرو تا پایان مدت یک ساله رهن،نزد شرکت ایران خودرو باقى خواهد ماند و پس از تسویه حساب مشترى و فک رهن تحویل مشتریان گرامى خواهد گردید.

نکته1 :برای متقاضی دارای پلاک فعال انتظامی (نصب برروی خودرو) امکان ثبت نام میسر نخواهد بود.

نکته2 :کسانی که فاقد گواهینامه رانندگی خودرو (حداقل پایه سوم) و یا دارای پلاک انتظامی فعال باشند و در این طرح ثبت نام نمایند،ضمن کان لم یکن تلقی شدن ثبت نام تا 3 سال امکان ثبتنام درکلیه طرح های فروش آتی محصولات شرکت ایران خودرو را نخواهند داشت .

نکته3 :در این بخشنامه از زمان واریز وجه تا تحویل خودرو سود مشارکت و انصراف پرداخت نخواهد شد.

*زمان فعال سازی این بخشنامه روز یکشنبه 11 آبان ماه است.

گروه صنعتی ایران خودرو (ایکوپرس) در این طرح، سه محصول پارس بنزینی، پژو ۲۰۶ تیپ دو و سمند ال ایکس با موعد تحویل حداکثر ۹۰ روز عرضه شده است.

متقاضیان نهایی این طرح تا حداکثر سه روز پس از پایان مهلت ثبت نام از طریق قرعه کشی انتخاب و اعلام خواهند شد منتخبان نیز به مدت پنج روز مهلت خواهند داشت تا نسبت به واریز وجه کامل خودرو اقدام کنند.

به منظور توزیع خودرو میان مشتریان واقعی، محدودیت‌های طرح‌های گذشته کماکان اجرا می‌شود. منتخبان طرح‌های قبلی که موفق به واریز وجه نشده اند نیز می‌توانند در این طرح فروش مشارکت کنند.

واجدان شرایط می‌توانند در مهلت مقرر از طریق سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir نسبت به ثبت نام اقدام کنند.