55 آنلاین به نقل از اقتصاد نیوز، رضا قوچان نژاد متولد ۲۹ شهریور ۱۳۶۶ در مشهد است. رضا قوچان نژاد فوتبالیست است و رضا قوچان نژاد فارغ التحصیل لیسانس رشته علوم سیاسی در هلند است.

رضا قوچان نژاد در پست مهاجم نوک بازی می‌کند و عضو تیم ملی ایران می‌باشد و یک پسر نیز دارد. پدر رضا قوچان نژاد جمیل قوچان نژاد از فوتبالیست‌های قدیمی خراسان است، جبار قوچان نژاد عموی رضا قوچان نژاد نیز از بازیکنان و مربیان سابق والیبال می‌باشد، تنها یک برادر به نام مهدی دارد.


 رضا قوچان نژاد به تازگی عکسی در قسمتی از خانه اش منتشر کرد. این خانه لاکچری تعجب همه مخاطبان را در پی داشت.

 

همسر رضا قوچان نژاد کیست؟

سروین بیات متولد ۴ دی ۱۳۶۹ در تهران، طراح و مدل ایرانی و همسرش رضا قوچان نژاد فوتبالیست ایرانی است.

او در دبیرستان رشته گرافیک و هنر خواند سپس بعد از اتمام تحصیلات مدرسه‌ای به آمریکا مهاجرت کرد و با شورو شوق دنبال هنر و طراحی رفت سپس در دانشگاه واشنگتن دی سی در رشته طراحی داخلی پذیرفته و فارغ التحصیل شد.

او خواهر کوچکتر بازیگر معروف ساره بیات می‌باشد.

سروین بیات خیلی زود با تکمیل دوره آموزش در فنگشوی طراحی داخلی از موسسه نیویورک کارش را آغاز کرد او همچنین از اولین شرکت کنندگان دوره‌های هانتر دالاس آمریکا با مدرک طراحی درو پنجر است. او صاحب شرکت طراحی داخلی و فنگشوی در آمریکا بنام OPULENCE است.

سروین بیات در فروردین سال ۹۵ با رضا قوچان نژاد بازیکن فوتبال ازدواج کرد. اختلاف سن سروین بیات با رضا قوچان نژاد حدود ۳ سال است.

رضا قوچان نژاد مهاجم تیم ملی کشورمان و همسرش سروین بیات خواهر ساره بیات در تاریخ ۹ بهمن ۱۳۹۶ صاحب فرزند پسر به نام دوران شدند.