به گزارش پایگاه خبری خانه فوتبال:  نازنین بیاتی بازیگر سینما و شبکه نمایش خانگی که چندی است نسبت به قبل کم کار شده، عکسی از خود در کنار اسب کوتوله موسوم به پونی منتشر کرد.

نازنین بیاتی بازیگر توامند کشورمان که در سریال خانگی گلشیفته خوش درخشیده متولد 15 دی 1368 در تهران است . نازنین بیاتی فارغ التحصیل رشته تئاتر با گرایش طراحی صحنه از دانشگاه آزاد است  وعلاوه بر بازیگری، مدتی طراح لباس و صداپیشه نیز بود و در عرصه موسیقی نیز وارد شده است.نازنین بیاتی جایزه بهترین بازیگر برای سریال گلشیفته در نوزدهمین دوره جشن حافظ را گرفته است.

نازنین بیاتی

اسب پونی اسبی با فیزیکی متفاوت‌تر از آنچه که ما از یک اسب عادی سراغ داریم. از نظر جانورشناسان هرگز فرقی بین اسب معمولی و اسب پونی در ژنتیک و مسائل ژنتیکی نبوده و فقط از نظر جُثه و استقامت با هم فرق دارند.

اهالی پرورش حیوانات و سوارکاری اسب اما هیچ وقت اسب پونی را در زمره اسب‌های مسابقه‌ای و ورزشی ندانسته‌اند. از این حیوانات تنها برای تزیین، آموزش، استعدادیابی و تفریح کودکان استفاده می‌کنند.

نازنین بیاتی

استقامت این نوع اسب از خصیصه‌های مهم آن است. توانایی زندگی در هوای سرد و انرژی زیاد به لطف فیزیک منحصربه‌فرد، از ویژگی‌های مهم این موجود جذاب است.

علاوه بر مناطق سردسیر مانند سیبری و قسمت‌هایی از اروپا، پونی‌ها در مسابقات تزیینی و نمایشی نیز طرفداران فراوانی دارند.