سپهر حیدری بازیکن فوتبال است. سپهر حیدری سال نود و چهار در سن 35 سالگی خود را از دنیای فوتبال بازنشسته کرد و برای همیشه خداحافظی کرد. سپهر حیدری و همسرش این روزها بسیار حاشیه در فضای مجازی برای خود ایجاد کرده اند. تیپ و استایلهای عجیب و همیشگی همسر سپهر حیدری سوژه رسانه ها شده است. سپهر حیدری که در زمان فوتبال بسیار بی حاشیه بود ناگهان وارد زندگی جنجالی‌ای شد. همسر سپهر حیدری کل کل ریزی هم با ستاره معصومی زن مهدی قایدی در دبی دارد.

پیشکسوت تیم پرسپولیس گفت: واقعا در این چند فصل پرسپولیس از بی‌ثباتی در مدیریت ضربه خورد ولی به هرحال درویش در حال حاضر مدیرعامل پرسپولیس است و باید از او حمایت کرد.

با سپهر حیدری پیشکسوت باشگاه پرسپولیس و کاپیتان سابق این تیم در خصوص شرایط سرخ پوشان تا پایان نیم فصل و البته حواشی مدیریتی باشگاه پرسپولیس گفت‌وگویی انجام دادیم که در ادامه می‌خوانید.

زن-سپهر-حیدری-هم-بیوتی-22583

خودتان می‌بینید با همه سختی‌ها و مشکلات باز هم پرسپولیس روپا ایستاده و باید به همه بازیکنان و کادرفنی تبریک گفت. به لحاظ فنی و نتیجه گیری اوضاع پرسپولیس خیلی خوب است و خودش را در بالای جدول نگه داشته و همین موضوع همه ما را امیدوار کرده است. این تیم راه بردن را بهتر از هر تیم دیگری بلد است. بازیکنان تاجیکی هم رفته رفته در تیم جا می‌افتند و قطعا در ادامه فصل خیلی به کار ما می‌آیند.

این پرسپولیس توانایی قهرمانی دارد؟

صد درصد. شک نکنید تیم ما خیلی بهتر از این می‌شود و شانس اصلی قهرمانی است. البته اگر دوستان بگذارند. پرسپولیس نیاز به تقویت دارد ولی باید پنجره باز شود. من نمی‌دانم این چه کاری است که همیشه در سخت ترین شرایط ، پنجره پرسپولیس بسته می‌شود و یک قفل کتابی هم به آن می‌زنند.من باز هم مطمئنم این تیم امسال قهرمان می‌شود و با جام قهرمانی جواب این کم لطفی‌ها را می‌دهد. به شما قول می‌دهم پرسپولیس در بازی‌های آینده به راحتی استقلال را در صدر جدول می‌گیرد و ۲ هفته مانده به پایان بازی‌ها قهرمان لیگ خواهد شد. دیگر هر بلایی خواستند سر پرسپولیس آوردند ولی دوستان بدانند این تیم بدون ۲ دست و ۲ پا هم یقیه خیلی‌ها را می‌گیرد و قهرمان خواهد شد. نمی‌دانم واقعا چه دشمنی با پرسپولیس دارند که از هرطرف سنگ اندازی می‌کنند و به این تیم ضربه می‌زنند. کادرفنی و بازیکنان واقعا با شرف و با غیرت هستند که با همه مشکلات این نتایج را بدست آوردند.

سپهر+حیدری (1)

باز هم شاهد تغییرات مدیریتی بودیم. در این خصوص چه صحبتی داری؟

واقعا در این چند فصل پرسپولیس از بی ثباتی در مدیریت ضربه خورد ولی به هرحال درویش در حال حاضر مدیرعامل پرسپولیس است و باید از او حمایت کرد. ولی خب این موضوع هم وجود دارد که او تنهایی و بدون داشتن تیم قوی اقتصادی و منابع مالی نمی‌تواند موفق باشد. من به عنوان یک هوادار پرسپولیس سعی می‌کنم از مدیرعامل جدید حمایت کنم و امیدوارم مشکلات به حداقل برسد.

وحید امیری چندی قبل اعلام کرد قهرمانی در این فصل خیلی با فصول قبل فرق خواهد کرد. نظر تو در مورد صحبت‌های وحید چیست؟

من هم کاملا با وحید موافقم. از ابتدای فصل بلایی نبوده که سر پرسپولیس نیاورده باشند و قطعا قهرمانی در این فصل شیرینی مضاعفی خواهد داشت و خیلی دلچسب خواهد بود.

فعلا که پنجره بسته است و نمی‌شود بازیکن گرفت. یعنی تا پنجره باز می‌شود با سرعت برق و باد یک نفر می‌آید محکم پنجره را می‌بندد. یعنی نمی‌گذارد یک بادی بیاید و این هوادار بتواند نفس بکشد. در مجموع من فکر می‌کنم پرسپولیس در چند پست نیاز به تقویت دارد. به نظرم گلر، مهاجم،‌هافبک بازیساز وهافبک دفاعی نیاز داریم ولی خب در نهایت یحیی گل محمدی باید تصمیم بگیرد که چه نفراتی را به تیم اضافه کند.

نکته جالب اینجاست خیلی از تیم‌ها مثل استقلال به راحتی می‌توانند به حساب‌های خارجی پول بزنند ولی وقتی پرسپولیس این کار را می‌کند، سریع پول برگشت می‌خورد. در این مورد چه نظری داری؟

واقعیت این است که من خیلی نمی‌خواهم در مورد تیم‌های دیگر حرف بزنم ولی ما هرجایی را که می‌بینیم پای پرسپولیس وسط است، عدالتی وجود ندارد. نمی‌دانم چه بگویم ولی خیلی واضح است یک نیت و عمدی در مورد پرسپولیس وجود دارد و  واقعا جور دیگری نمی‌شود فکر کرد.

pjimage_7

در مورد حذف از لیگ قهرمانان آسیا چه صحبتی داری؟

فقط می‌توانم بگویم یک فاجعه بزرگ رخ داد و در آخر هم هیچ کس گردن نگرفت. پرسپولیس پرطرفدارترین تیم آسیا و یکی از شانس‌های قهرمانی در سال‌های اخیر بود و فقط می‌شود تاسف خورد برای کسانی که مقصر این اتفاق بودند. نمی‌دانم این مدیران در این مدت که می‌آمدند سر کار و فقط جلوی دوربین پز می‌دادند، چه کاری می‌کردند که الان هوادار باید عذاب بکشد. ای کاش این مدیرانی که به عشق عکس گرفتن به پرسپولیس آمدند را در یک آتلیه جمع می‌کردند و با همه جزئیات عکسشان را می‌گرفتند ولی به این شکل با احساسات مردم بازی نمی‌کردند.

در این مدت بحث کرونایی‌های باشگاه استقلال حواشی زیادی را به وجود آورد و ۲ بازی این تیم هم لغو شد. هواداران پرسپولیس هم در این خصوص کنایه‌های زیادی به استقلالی‌ها زدند.

نظر تو در این مورد چیست؟

در درجه اول امیدوارم هرکسی کرونا گرفته زودتر خوب شود و اصلا در این مورد رنگ‌ها مطرح نیست. ولی اگر استقلالی‌ها واقعا دارویی پیدا کردند یا کشف کردند که به این سرعت یک بیمار کرونایی خوب می‌شود، خواهشا در اختیار همه مردم بگذارند و با این کارشان خدمت بزرگی به بشریت خواهند کرد. من دیدم حتی بعضی از استقلالی‌ها در عرض ۱۲ ساعت خوب شدند که واقعا معجزه هم نمی‌تواند به این سرعت یک بیمار کرونایی را خوب کند. من فکر می‌کنم کرونای استقلالی‌ها هوشمند است و دقیق می‌داند چه زمانی مثبت شود و چه زمانی منفی شود.

من کاملا محمد حسین را می‌شناسم و می‌دانم چه پسر خوبی است. از نظر فنی هم که اصلا نیازی به تعریف من نیست. قطعا برای او پاپوش درست کردند و خواستند به او ضربه بزنند. به نظرم اسکوچیچ کار بسیار خوبی انجام داد و شجاعتش را در این خصوص نشان داد که کنعانی زادگان را دعوت کرد.

عکس-لو-رفته-زن-سپهر-حیدری-ساحل-دبی--عکس-جنجالی-80717

بیوگرافی سپهر حیدری

سپهر حیدری فوتبالیست مشهور و معروف ایرانی می باشد در تیم های مثله ذوب آهن و پرسپولیس تهران بازی کرده است همه بی شک با سپهر حیدری آشنا هستید او در حال حاضر با همسرش در کیش زندگی می نماید در ادامه بیوگرافی و عکس های سپهر حیدری و همسرش را قرار داده ایم مشاهده خواهید کرد با ما همراه باشید.

خانواده سپهر حیدری

سپهر حیدری متولد ۲۹ خرداد ۱۳۵۹ در اصفهان است. وی سابقه بازی در تیم های فوتبال ذوب‌آهن، پرسپولیس تهران و مس کرمان را دارد او در سال ۱۳۹۴ بازنشستگی خود را به عنوان بازیکن از فوتبال اعلام کرد.

سپهر حیدریاولین سالگرد ازدواج سپهر حیدری و همسرش

سپهر حیدری با انتشار این عکس نوشت :اولین سالگرد عروسیمان مبارک

سپهر حیدری در حال حاضر کجاست و چه می کند؟

در حال حاضر او در کیش کارهای مربوط به آکادمی فوتبالش به نام سرخ‌پوشان سپهر کیش فعالیت می‌کند مدیرعامل این تیم هم خود او هست و اعضای هیات مدیره آن هم از بزرگان باشگاه پرسپولیس و ذوب آهن هستند. سپهر حیدری فارغ التحصیل از دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد بوده است.

همسر سپهر حیدری در آکادمی فوتبالش هم شرکت میکند و هم پای همسرش در تمرینات نظارگر بچه های تحت آموزش آکادمی هست،او هر از گاهی عکس های دونفره خود و همسرش رو در شبکه های اجتماعی اش منتشر میکند

و با انتشار این عکس نوشت : اولین سالگرد بهترین لحظه زندگیم لحظه ای که خدای مهربان یکی از فرشته های خود را به من هدیه داد تا طعم آرامش و خوشبختی واقعی را درک کنم ملکه پرفکتی که معرفت را به معنای واقعی معنا کرد از اولین لحظه دیدن او از تمام وجودم مرا عاشق خود.کرد تبریک میگم…همه وجودم همه دلخوشیم همه بهانه من برای زنده ماندن از اعماق وجودمان مثل قولی که روز اول به هم دادیم باز تجدید پیمان میکنیم که تا آخرین لحظه نفس کشیدنمان نفس هم بمانیم اولین سالگرد عروسیمان مبارک

سپهر حیدریمصاحبه قدیمی اما جالب با سپهر حیدری

برادرو خواهرتون ازدواج کردن؟ خیر

توی کدوم دانشگاه و چه رشته ای درس میخونی؟ شهرک غرب دانشگاه ایران زمین و در رشته ی مهندس مکانیک

مهندسی مکانیک در چه گرایشی؟

ساخت و تولید

چند ترمه درستو تموم کردی؟

من ۸ ترمه میتونستم تموم کنم ولی به خاطر سربازی طولش دادم

دوست داری تا مقطع دکترا ادامه بدی؟

اگه خدا بخواهد بله

سپهر حیدریاسمت رو کی انتخاب کرده؟

پدرو مادرم که اول دوست داشتن اسم من یاشار باشه که گویا قبول نکردن و در آخر نام سپهر رو انتخاب کردند.

اولین مربیت؟

جمشید رشیدی و پدرم سیاوش حیدری

اولین تیمت؟

ذوب آهن

چرا همیشه شماره ی ۳ میپوشی؟

خودم که دوست داشتم ۱۳ بپوشم به خاطر نیستا ولی شماره ی ۳ رو به نیت امام حسین انتخاب کردم

تا چند سالگی فوتبال رو ادامه میدی؟

تا وقتی که بتونم و خدا بخواهد

شغل دیگه ای به غیر فوتبال داری؟ نه ولی دوست دارم استاد دانشگاه بشم

به غیر از تیم پرسپولیس از چه تیم دیگه ای خوشت میاد؟

اول پرسپولیس دوم پرسپولیس سوم ذوب آهن

از تیم های اماراتی پیشنهاد داشته باشی میری؟ سال قبل پیشنهاد داشتم ولی چون با پرسپولیس قرداد داشتم نرفتم!!تا حالا به خاطر درگیری از بازی اخراج شدی؟ به خاطر درگیری نه ولی به خاطر اعتراض اخراج شدم

الگوی ورزشیت کیه؟

علی دایی که هم توی تحصیل و هم فوتبال موفق بوده همیشه رابطش با خدا بوده و وقتی میبینم یه ذره راه اونا رو اومدم خیلی خوشحالم.

سپهر حیدری الگوی غیر ورزشی؟ پدر ومادرم

فکر میکنی غیر از دفاع میتونی توی پست دیگه ای بازی کنی؟

من قبلا تیم نوجوانان که بودم مهاجم بودم و آقای گل هم شدم پرویز ابوطالب به من گفتن که اگه توی پست دفاع بازی کنی موفق تر میشی و میتونی تیم ملی هم بازی کنی

سپهر حیدری بهترین مربی توی ایران؟ مربی خوب زیاد داریم

نظرت در مورد دعوت نشدنت به تیم ملی؟ والا عادت کردم حقم خورده بشه تو تیم ملی وعادت کردم دعا کنم برای موفقیت تیم ملی.

خصوصیات همسر آیندت؟ اول اینکه نجیب باشه-با اصل و نسب باشه زیبا باشه-تفاهم اخلاقی داشته باشیم-تحصیلات بالایی هم داشته باشه

دوست داری همسرت چه رشته ای خونده باشه؟ رشته ی فنی یا مهندس،دکترا

توی تهران تنها زندگی میکنی؟ نه با مادرم زندگی میکنم وگاهی اوقات خواهرهام،برادرم و پدرم هم میان بهم سر میزنن.خیلی کم میشه که تنها باشم چون خانواده ی من ورزشی هستن هیچ وقت متو تنها نمیزارن و روی تغذیه ی من حساسن ومن دست تک تک شونو میبوسم.