وام فوری مجموعه‌ای از وام‌های قرض‌الحسنه و تسهیلات بانکی وسوسه‌برانگیز است. صاحبان مشاغل، زوج‌های جوان، کارآفرینان،‌ مسکن‌جویان و خلاصه هر کسی که قصد ایجاد تحولی در زمینه شغلی، زندگی و تحصیلی خود دارد؛ می‌تواند از وام فوری بانک به‌عنوان یک وجه کمکی بهره‌مند شود. وام فوری به کمک آن دسته از افرادی می‌آید که نیاز مبرم به وجه نقدی هنگفت دارند؛ چرا که نقدینگی، گمشده همیشگی مردم است؛ پس نیاز به وجه نقد برای انجام هر پروژه‌ای، افراد را تشویق (وادار) به استفاده از وام فوری و تسهیلات ارائه‌شده از سوی بانک‌ها می‌کند.در ادامه به آخرین خبر از وام فوری می پردازیم.

 افرادی که مایل به دریافت این نوع تسهیلات هستند باید در یکی از شعب بانک سینا سپرده قرض الحسنه داشته باشند. در غیر این صورت فرد باید در یکی از شعب بانک سینا سپرده قرض الحسنه افتتاح کند. سود این وام ۱۸ درصد اعلام شده، ضمنا کف مبلغ تسهیلات هم ۵ میلیون تومان است. متقاضیان برای این نوع تسهیلات حتما باید ضامن رسمی معتبر یا سند ملکی را به بانک ارائه دهند. زمان بازپرداخت برای این وام هم با توجه به مبلغ تسهیلات و موارد این چینی تعیین می‌شود، اما حداکثر مدت آن ۶۰ ماه است.

 از کدام بانک ها وام بدون ضامن بگیریم؟

هزینه‌های جانبی با توجه به نوع ضمانت متفاوت است و در صورتی که سند ملکی به عنوان ضمانت ارائه شود، وام گیرنده باید یک میلیون تومان به بانک پرداخت کند. اما اگر ضامن رسمی ارائه شود، مبلغ هزینه جانبی کاهش پیدا خواهد کرد و ۱۰۰ هزار تومان خواهد بود. طبق معمول قوانین بانکی، نداشتن بدهی معوق به شبکه بانکی و چک برگشتی برای دریافت وام ضروری است.

در صورتی که فرد وام ۲۰۰ میلیون تومانی را با نرخ سود ۱۸ درصد و مدت بازپرداخت ۶۰ ماهه دریافت کند، باید ماهیانه ۵ میلیون و ۷۸ هزار و ۶۸۵ تومان قسط بپردازد. کل سود این مقدار وام، ۱۰۴ میلیون و ۷۲۱ هزار و ۱۲۹ تومان و جمع مبلغ وام و سود آن ۳۰۵ میلیون و ۷۲۱ هزار و ۱۲۹ تومان است.

 

منبع : گسترش نیوز