به محض اینکه زنان به رنجشو خشم شخص دیگری فکر می کنند، بخصوص رنجش یک مرد، آن را با ترک کردن مقایسه می کنند. اگر زنان از انجام این خطر خودداری کنند در بیشتر موارد نمی توانند سفرشان را شروع کنند.

الویت قرار ندادن رفاه مالی خود

زنان

با زندگی مالی خود همانطور رفتار می کنند که با ماشین خود رفتار می کنند. تا وقتی چراغ هشداردهنده قرمز اعلام نکند روغن ترمز کم است ما زمانی را برای محافظت از این نعمت با ارزش اختصاصی نمی دهیم. ما وقت نداریم اما زمانی را برای اتوشویی، خرید خواربار و هدایای تولد و روز عید برای دوستان و خانواده اختصاصی میدهیم. چرا؟ زیرا این ها چیزهایی هستند که ما اغلب برای دیگران انجام میدهیم نه فقط برای خودمان. فکر و ذهن یک زن بسیار زیاد درگیر انجام کار برای دیگران است تا برای خودش. این همان سندروم "دختر خوب" است. وقتی از زنی پرسیدیم که چه چیزی شما را از بدست آوردن ثروت و پول مورد نیاز برای داشتن یک زندگی مستقل از لحاظ مالی بازداشت او به ما اینطور گفت:

«احمقانه ترین چیز که من در مورد پول انجام میدادم فکر کردن به این بود که اختصاصی زمان به پول و اهداف مالی باید در مرحله دوم قرار بگیرد و سخت کار کردن در مرحله اولی. من متوجه شد هم که هروقت گرفتار هستم پنجاه دلار یا بیست دلار از بین انگشتانم سنتر می خورد یا به عبارتی کم می شود. یابد تر من شانسی استقراضی مجدد و ام خانه را وقتی نرخ سود آن پایین بود از دست دادم زیرا وقت نداشتم به آن نگاه کنم. ما فراموشی کردیم که این اشتباهات کوچک به یک تفاوت بسیار بزرگ در رسیدن به اهداف مالی منجر می شود.»

الویت قرار دادن رفاه مالی خود چند معنا دارد: اختصاصی زمان برای آموختن درباره پول و دارایی، اختصاصی زمان برای سرمایه گذاری و اختصاصی زمان برای دنبال کردن مجموعه کار خود. وقتی چیز خاصی نیست که شما را جذب کند یا چیزی که شما احساسی ماهر بودن در آن را بکنید راه آسان تر این است که از آنجام آن به کلی خودداری نمایید. اگر شما می خواهید یک زندگی به دور از نگرانی درباره پولی بگذرانید، رفاه مالی شما باید به اندازه آن کارهای کوچکی که انجام می دهید مهم باشد. در مجموع این کار فقط نادیده گرفتن جزئیات نیست بلکه گناهکار ندانستن خودتان با انجام کاری فقط برای خودتان است.

اگر شما از فکر کردن درباره آن باز بایستید این برنامه ریزی آینده مالی شما است که برای نیازهای سایرین یک سبد اختصاصی می دهد. بعنوان مثال می تواند به تاخیر انداختن قرار ملاقات با دکتر باشد زیرا شما نمیتوانید زمانی را برای ان پیدا کنید، یا ملاقات جهت ماساژ را کنسلی می کنید زیرا نیاز شخصی دیگر به نظرتان در آن لحظه مهمتر است. بیشتر نگران بودن درباره احتیاجات دیگران تا درباره نیازهای خود اغلب زنان را از اختصاص دادن وقت برای خودشان باز می دارد - که البته این کار شامل اختصاصی زمان برای ایجاد یک اینده محکم مالی نیز است.

توصیه های آموزنده

زمان پولدار شدن را تنظیم کنید.

بنابراین از قبل زمان و پولی خود را در جهت رفاه مالی خودتان سرمایه گذاری کرده اید. این کار خوبی است! حالا تقویم خود را بردارید و در هر ماه یک ساعت را بعنوان زمان مورد نیاز برای شروع پولدار شدن مشخص کنید. منظورم همین حالاست. بلند شوید، تقویم را بردارید و آن را به عنوان یک اتفاق تکراری ثبت کنید. شما می توانید از آن برای خواندن یک مجله درباره سرمایه گذاری استفاده کنید. تحقیق اینترنتی انجام دهید یا با همسر خود یا یکی از اعضاء خانواده درباره موضوعات مالی صحبت کنید، بی چون و چرا زمانی را اختصاص دهید - هیچ چیزی مگر یک وضعیت اضطراری حقیقی نباید باعث شود که شما آن را کنسل کنید.

از چگونه گذراندن زمان خود آگاه باشید.

زمان شما دقیقاً مثل پول است. وقتی خرج می شود دیگر قابل جبران نیست. اطمینان حاصل کنید که آن را عاقلانه سرمایه گذاری کنید. اگر زندگی خود را آگاهانه در راه های دیگر نمی گذرانید بطور حتم از اینکه چطور پول را خرج کنید و سرمایه گذاری کنید نیز آگاهی نخواهید داشت. قبل از اینکه چیزی قبول کنید یا کاری را به کسی پیشنهاد کنید بررسی کنید ان درخواست و یا کار چه هزینه ای برای شما خواهد داشت و ایا شما میتوانید آن را بپردازید. بخاطر داشته باشید انجام کار برای دیگران اغلب چیزی بیشتر از یک راه موجه برای خودداری از آنچه میدانید باید برای خود انجام میدادید نیست.

به خود نان اجازه دهید که مغرور باشید.

این حداقل چیزی است که احساستان شبیه به وقتی می شود که برای خودتان تایم اوت یا وقت استراحت قرار میدهید - پس مغرور باشید. هرچه دوست دارید آن را بنامید اما وقتی به درستی نوبت به آن میرسد، چون هیچ کس نمی تواند بهتر از خودتان از شما مراقبت کند و زنان با اجتماع سازگار شدهاند که باور کنند وقت گذاشتن برای خودشان یک گناه مهلک بشری است. حالا خواه آن مراقبت از احتیاجات مالی، جسمی یا عاطفی باشد و یا اینکه اختصاصی بخشی از روز، هفته و ماه برای خودتان. انعطاف پذیر باشید. گاهی اوقات شما باید مغرور باشید تا خودکفا شوید.