وام فوری گرفتن یکی از راه هایی است که از قدیم الایام برای کمک به هزینه های زندگی در هر زمینه ای گرفته می شده.امروزه شرایط گرفتن وام فوری در هر بخشی متفاوت است.از این وام ها می توان به وام فوری مسکن ،ازدواج ،درمان و غیره اشاره کرد.متقاضیان هر کدام از این وام ها با ارائه مدارک خاص میتوانند به بانک و مراکز معرفی شده بروند و وام فوری خود را دریافت کنند. مجلس طرح وام فوری ازدواج را تصویب کرد.

بهزاد کردلو رئیس اداره برنامه ریزی و مطالعات مسکن راه و شهرسازی استان زنجان در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان با بیان اینکه از ۱۳ دی ماه سال گذشته سایت سامانه جامع طرح‌های حمایتی مسکن به آدرس saman.mrud.ir فعال شده است، اظهار کرد: سازندگان بخش خصوصی در بافت‌های کم برخوردار و ناکارآمد شهری در استان زنجان می‌توانند برای دریافت تسهیلات بانکی اقدام کرده و در سامانه مذکور ثبت‌نام کنند.

رئیس اداره برنامه ریزی و مطالعات مسکن راه و شهرسازی استان زنجان به آمار ثبت نام تسهیلات بافت فرسوده در سامانه جامع طرح‌های حمایتی مسکن در استان زنجان اشاره و ابراز کرد: تا پایان سال گذشته ۵۶۳ واحد مسکونی در این استان برای اخذ تسهیلات بافت فرسوده ثبت‌نام کردند.

وی با بیان اینکه در شهرستان‌های زنجان، قیدار، ابهر و خرم‌دره برای استفاده از تسهیلات بافت فرسوده مسکن در سامانه مذکور ثبت‌نام کردند، گفت: در این میان بیشترین ثبت‌نامی‌ها برای دریافت تسهیلات بافت فرسوده در استان مربوط به شهرستان زنجان است.

کردلو تاکید کرد: مکاتبات لازم با وزارت راه و شهرسازی و شرکت بازآفرینی شهری صورت گرفته و متقاضیان به صورت مرحله‌ای برای دریافت تسهیلات بافت فرسوده از طریق سامانه مذکور به بانک عامل معرفی می‌شوند.

رئیس اداره برنامه ریزی و مطالعات مسکن راه و شهرسازی استان زنجان متذکر شد: بر اساس آمار سرشماری نفوس و مسکن سال ۱۳۹۵ حدود ۲ میلیون و ۵۵۰ هزار بنای ناپایدار در محلات هدف بازآفرینی در کشور وجود دارد که برنامه‌ریزی‌ها باید به گونه‌ای باشد که طی ۴ سال آتی میزان بناهای ناپایدار در قالب نهضت ملی مسکن و با استفاده از تسهیلات بانکی و دیگر مشوق‌های لازم و با مشارکت بخش خصوصی نوسازی شوند.

وی گفت: ساخت و سازها باید به سمت سبک‌سازی، سریع‌سازی و ارزان‌سازی سوق پیدا کند.

کردلو، با بیان اینکه ثبت‌نام برای اخذ تسهیلات بافت فرسوده مسکن در استان همچنان ادامه دارد، ابراز کرد: زنجانی‌ها می‌توانند در سایت سامانه جامع طرح‌های حمایتی مسکن ثبت‌نام کرده و از این فرصت طلایی استفاده کنند.

محمود شایان با اشاره به افزایش ۳۰ درصدی سقف تسهیلات ساخت مسکن جزئیات مهم‌ترین اقدام بانکی در شروع سال جاری برای ایجاد رونق در بخش مسکن و ساختمان را تشریح کرد.

مدیرعامل بانک مسکن گفت: سقف تسهیلات ساخت مسکن برای سازندگان حرفه‌ای در تهران و ۱۱ شهر دیگر به ۶۰۰ میلیون تومان افزایش یافت.

به گفته وی بانک مسکن برای سال جدید یک بسته اعتباری جهت اعطای تسهیلات ساخت مسکن در ۱۲ سقف متفاوت با در نظر گرفتن شهر محل سکونت، استفاده از فناوری‌های نوین و شرایط فنی سازنده تدوین کرده است.

مدیرعامل بانک گفت: در چارچوب سیاست‌های اعتباری سال جاری در بخش مسکن و ساختمان، سازندگان، انبوه‌سازان و شرکت‌های ساختمانی می‌توانند از تسهیلات در سقف‌های مختلف برای ساخت مسکن استفاده کنند.

شایان ادامه داد: سقف این تسهیلات برحسب طبقه‌بندی جمعیتی شهرها به سه گروه تقسیم می‌شود که در هر گروه، بسته به اینکه سازنده متقاضی تسهیلات ساخت، از فناوری نوین ساختمانی در ساخت‌وساز استفاده کند یا خیر و همچنین برحسب اینکه سازنده حرفه‌ای باشد یا معمولی (غیرحرفه‌ای)، سقف تسهیلات نیز متفاوت تعیین‌شده است.

وی بیان کرد: در بسته اعتباری سال جاری رونق تولید مسکن، برای ۱۲ شهر «تهران، اصفهان، شیراز، مشهد، تبریز، کرج، اهواز، بندرعباس، بوشهر، قم، ساری و رشت» سقف تسهیلات ساخت مسکن برای سازندگان حرفه‌ای که از فناوری نوین هم استفاده کنند، ۶۰۰ میلیون تومان به ازای هر واحد است.

مدیرعامل بانک مسکن افزود: همچنین به سازندگان غیرحرفه‌ای که از فناوری نوین ساخت در پروژه خود بهره بگیرند، ۵۵۰ میلیون تومان تسهیلات به ازای احداث هر واحد مسکونی پرداخت می‌شود.

وی اظهار داشت: در شهرهای مذکور به سازندگان حرفه‌ای که از فناوری نوین ساختمانی استفاده نکنند، ۵۰۰ میلیون تومان و به سایر سازنده‌ها نیز ۴۵۰ میلیون تومان تسهیلات بدون سپرده ساخت پرداخت می‌شود.

شایان تصریح کرد: در سایر مراکز استان‌ها و شهرهای بالای ۲۰۰ هزار نفر جمعیت، سقف تسهیلات به ترتیبی که برای سازندگان گروه اول اعلام شد، با مبالغ ۵۰۰ میلیون تومان، ۴۵۰ میلیون تومان، ۴۰۰ میلیون تومان و ۳۵۰ میلیون تومان به ازای هر واحد مسکونی قابل پرداخت است.

وی افزود: همچنین در شهرهای با جمعیت کمتر از ۲۰۰ هزار نفر جمعیت، سقف تسهیلات در چهار حالت ذکرشده به ترتیب ۴۵۰ میلیون، ۴۰۰ میلیون، ۳۵۰ میلیون و ۳۰۰ میلیون تومان است.

شایان با اشاره به اینکه سقف تسهیلات بدون سپرده ساخت مسکن در سال جاری بیش از ۳۰ درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته است، گفت: پیش‌بینی می‌شود بر اساس سیاست جدید تأمین مالی ساخت و تولید مسکن، بخش قابل‌توجهی از هزینه‌های احداث واحد مسکونی، با تسهیلات جدید بانک مسکن پوشش داده شود.

وی افزود: این بسته کمک خواهد کرد تا تولید مسکن علاوه بر سهمیه ساخت یک‌میلیون واحد مسکونی در سال، در شهرهای کشور رونق مضاعف پیدا کند و درنهایت، مشکل خانه‌دار شدن اقشار هدف در کشور برطرف شود.

 آنگونه که روابط عمومی بانک مرکزی اعلام کرده دستور پرداخت وام قرض‌الحسنه ودیعه، خرید یا ساخت مسکن به بانک‌ها ابلاغ شده است. مبلغ این وام، ۲۰۰ میلیون تومان است که به در قالب وام قرض‌الحسنه به خانوارها پرداخت می‌شود. اما نه همه خانوارها.

مشخصات وام قرض‌الحسنه مسکن

مهم‌ترین شرط پرداخت این وام فرزندآوری، داشتن سه فرزند است. به عبارتی، مشمولان وام ۲۰۰ میلیونی ودیعه مسکن خانوارهایی هستند که صاحب فرزند سوم شده‌اند. اگر خانواده‌ای از سال ۹۹ به بعد صاحب فرزند سوم و بیشتر شده باشد،‌می‌تواند به شعب مختلف بانکی مراجعه و تقاضای وام ۲۰۰ میلیونی کند.

این وام قرض‌الحسنه فرزندآوری برای خرید، ساخت و ودیعه مسکن پرداخت می‌شود و تنها شرط پرداخت آن داشتن فرزند سوم به بعد است.

این وام در قالب وام قرض‌الحسنه پرداخت می‌شود و کارمزد آن احتمالا همان چهار درصد است. مدت زمان بازپرداخت این وام، ۲۰ ساله است. یعنی متقاضی دریافت وام ۲۴۰ ماه برای پرداخت آن زمان دارد و از طرف دیگر اقساط این وام احتمالا زیر یک میلیون تومان در ماه است.

وام ۱۰۰ میلیونی فرزندآوری

علاوه بر وام ودیعه مسکن فرزندآوری، وام قرض‌الحسنه فرزندآوری هم به خانوارها پرداخت می‌شود. مبلغ این وام برای فرزند اول ۲۰ میلیون تومان، فرزند دوم، سوم و چهارم به ترتیب ۲۰، ۶۰ و ۸۰ میلیون تومان است. اگر خانواده‌ای صاحب فرزند پنجم و بیشتر باشد می‌تواند از وام قرض‌الحسنه فرزندآوری ۱۰۰ میلیونی استفاده کند.

بانک مرکزی هنوز جزئیات پرداخت وام فرزندآوری را اعلام نکرده و مشخص نیست اقساط این وام چند ماهه است. اما آنگونه که بانک مرکزی اعلام کرده خانواده‌های متقاضی دریافت وام فرزندآوری می‌توانند از فردا چهارم اردیبهشت ماه برای دریافت این وام به شعب بانکی مراجعه کنند.

دریافت وام فوری با خرید وام در همیار وام سال ۱۴۰۱

همه ما در طول زندگی به جهت تأمین مایحتاج خود نیاز به وام ها و تسهیلات بانکی مختلفی داریم تا بدین ترتیب بتوانیم اقدام به سرمایه گذاری در کسب و کارهای خود کنیم یا برای خرید وسایل مختلف اقدام کنیم و یا به طور کلی هر یک از نیازهای خود را با دریافت وام یا خرید وام برطرف کنیم. با توجه به وجود ضامن برای وام و تسهیلات بانکی مختلف و سخت گیری هایی که در این زمینه وجود دارد؛ شاید دریافت وام برای هر یک از اشخاص حقوقی و حقیقی در هر برهه زمانی به همین راحتی میسر نشود. به همین علت به جای دریافت وام های بانکی، شما می توانید طبق چنین شرایطی اقدام به خرید وام کنید. خرید و فروش وام امروزه امری شایع بوده که شما می توانید در صورت نیاز به مبلغ موجود در وام ها، اقدام به خرید و یا در صورتی که شرایط دریافت وام را دارید و برای آن هم اقدام کرده اید؛ در صورتی که نیازی به مبلغ مندرج در وام خود ندارید؛ می توانید آن را به افرادی بفروشید که به آن نیاز مبرمی دارند تا بدین ترتیب هر یک از ما بتوانیم در هر زمانی با دریافت فوری وام، مبلغ مورد نیاز خود را به دست آوریم و با استفاده از آن دست به رفع نیازهای خود بزنیم. اما بهترین راهکار پیش روی ما در این زمینه چیست و چگونه می توانیم در هر زمانی، به راحتی اقدام به خرید وام کنیم؟ در صورتی که نیاز به تسهیلات بانکی دارید؛ با ما تا پایان همراه باشید تا شما را در این زمینه یاری نماییم تا بتوانیم به هدف مورد نظر خود دست یابید.

 سامانه همیار وام جامع ترین سامانه خرید و فروش وام

اگر شما نیاز به خرید وام داشته باشید؛ به لطف پیشرفت های تکنولوژی و دنیای ماشینی امروزی، دیگر نیازی نیست از میان دوست و آشنا و فامیل خود به دنبال خرید وامی باشید که آن ها بدان نیازی ندارند. چرا که ما در قرن ۲۱ در عصری زندگی می کنیم که اینترنت جزء جداناپذیر زندگی ما شده است. پس شما می توانید از طریق سامانه های اینترنتی معتبر در این زمینه اقدام به ثبت سفارش های خود کنید. سامانه همیار وام درست همان چیزی است که شما به آن نیاز دارید. به این صورت که شما می توانید آگهی های مربوط به خرید و فروش وام های خود را به راحتی در این سامانه به اشتراک بگذارید. به این صورت که شما چه در صورت نیاز به خرید وام و چه در صورت نیاز به فروش وام های مختلف خود، می توانید در بستر اینترنت از طریق هر یک از موتورهای جستجوگر اینترنتی وارد سامانه همیار وام شوید و آگهی مربوط به خود را در این سامانه ثبت کنید. توجه داشته باشید که همیار وام، مانند سایر موسسه ها و نهادهای مالی و اعتباری دیگر نیست که در خود سایت مورد نظر، خرید و فروش وام صورت گیرد؛ بلکه همیار وام نقش واسطه ای را در این راستا بر عهده می گیرد. به این صورت که شما می توانید با ورود به این سامانه، مستقیما با خریدار یا فروشنده وام ها از طریق شماره تماس درج شده در آگهی های درج شده در این سامانه، در ارتباط باشید. در ادامه بیشتر با نحوه کار این سامانه، به عنوان کامل و جامع ترین مرجع برای خرید و فروش وام آشنا خواهیم شد.

خدمات همیار وام به کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی

همیار وام به عنوان یک سامانه اینترنتی به شمار می آید که خدمات قابل توجهی به مراجعه کنندگان به خود ارائه می کند. از جمله این خدمات، می توان به موارد زیر اشاره داشت:

خرید وام های مختلف از افرادی که به وام و تسهیلات بانکی خویش نیازی ندارند.

فروش وام های خود به افرادی که به آن نیاز دارند.

دستیابی به ضامن یا ضامنین مورد نیاز برای دریافت وام از طریق سامانه مورد نظر

دریافت فوری وام در کسری از زمان در هر برهه زمانی متناسب با نیاز شما

خرید امتیاز انواع مختلف وام ها از جمله: وام ازدواج، وام مسکن، وام جانبازی و…

ارائه سرمایه گذاری آزاد و استارتاپ ها

و…

وجود هر یک از این خدمات، ممکن است در برهه ای از زمان در زندگی هر یک از ما به عنوان یکی از نیازهای اساسی به شمار آید که به دنبال مرجعی کامل برای بهره مندی از هر کدام آن ها هستیم. به همین جهت همیار وام همیشه و در هر حال حامی و پشتیبان شماست تا شما را در راستای به ثمر نشستن هدف مورد نظر خود یاری نماید. ضمن اینکه کلیه فعالیت های ارائه شده در سامانه مذکور، تابع قوانین و قواعد جمهوری اسلامی ایران می باشد و بهتر است هیچ گونه نگرانی در خصوص، کلاهبرداری و عدم اطمینان از سامانه را به دل خود راه ندهید.

ثبت آگهی در کسری از زمان در سامانه همیار وام

شما می توانید در کسری از زمان نسبت به درج آگهی های خود مبنی بر خرید وام یا فروش آن اقدام کنید. همان طور که شما برای خرید یک محصول یا فروش آن به دست مشتری و خواهان آن محصول مورد نظر، آگهی های خرید و فروش خود را به ثبت می رسانید؛ می توانید به منظور خرید و فروش وام نیز، آگهی های خود را در سامانه همیار وام در کوتاهترین زمان ممکن به ثبت برسانید. کما اینکه با ورود به این وب سایت اینترنتی شما می توانید انواع آگهی های مربوط به وام، ضامن وام، سرمایه گذاران و… را مشاهده کنید تا در صورت تمایل به خرید هر یک از وام های درج شده در این سامانه، نسبت به آن مبادرت ورزید. از دیگر نکات قابل توجه برای خرید وام در این سامانه، مشاهده آگهی های مربوط به استان محل سکونت شماست. به این صورت که شما می توانید به راحتی در بخش آگهی های استان شما وارد شوید و تمامی آگهی های درج شده در استان مورد نظر خود را به همین راحتی مشاهده کنید. بدین ترتیب می توانید خیلی سریع به هدف مورد نظر خود دست یابید.

یافتن ضامن وام یکی از چالش های پردردسر وام های بانکی

یکی از چالش های پردردسر وام های بانکی که همه اشخاص حقیقی و حقوقی همواره با آن در کلنجار هستند؛ دستیابی به ضامن یا ضامنین مختلف برای دریافت وام های بانکی می باشد. مسئله ای که شاید خود مانع از دریافت وام های بسیار زیادی توسط افراد مختلفی گردد. همیار وام در همین راستا همواره در تلاش بوده است تا بتواند نیاز طیف وسیعی از افراد و اقشار مختلف را برطرف سازد. برای این منظور کافیست در هر زمانی که به ضامن نیاز داشتید؛ وارد سامانه خرید وام همیار وام شوید. در این سامانه شما می توانید چه بر حسب استان محل سکونت خود و چه به طور کلی وارد بخش لیست آگهی های ضامن شوید و به راحتی ضامن کارمند رسمی خود به همراه مدارک کامل اعم از: فیش کسر از حقوق و فیش حقوقی و کلیه مدارک لازم دیگر برای انواع وام های مورد نیاز خود را به همین راحتی پیدا کنید. شما می توانید در بین آگهی های پیش رو، هر یک از ضامنین را پیدا کرده و به راحتی با آن ها از طریق شماره تماس درج شده در آگهی آن ها در تماس باشید تا مدارک لازم را از آن ها دریافت کرده و وی را به عنوان کارمند رسمی خود به بانک ها و سایر نهادهای مالی و اعتباری معرفی کنید. بنابراین دیگر با چالش بزرگ پیش روی خود مبنی بر یافتن ضامن رو به رو نخواهید شد و می توانید به همین راحتی در کوتاهترین زمان ممکن، ضامن مورد نیاز خود را بیابید و با معرفی وی به بانک، مراحل لازم برای دریافت وام های بانکی را پشت سر بگذارید.

دریافت بی دردسر انواع وام ها با مبالغ گوناگون

شاید دریافت بی دردسر وام ها و تسهیلات بانکی برای برخی از افراد به یک رویا تبدیل شده باشد. به این صورت که آن ها هیچ گونه شرایط دریافت انواع وام های مختلف را ندارند و نمی توانند به هیچ طریقی وام و تسهیلات قرض الحسنه را از بانک های مختلف دریافت کنند. اما امروزه با خرید وام، می توان این مشکل را برای بسیاری از افراد برطرف کرد. انواع وام ها در مبالغ مختلف که به صورت وام ۱۰ میلیون تومانی تا وام ۳۰۰ میلیون تومانی جانبازی یا حتی وام های ۶۰۰ میلیونی و.. با مبالغ کم و زیاد بر حسب نوع نیاز شما وجود دارند. بنابراین اگر شما جانباز نیستید و نمی توانید وام جانبازی ۳۰۰ میلیون تومانی را دریافت کنید؛ یا اگر تازه عروس و داماد نیستید و نمی توانید وام ازدواج را دریافت کنید؛ یا به طور کلی شرایط را برای دریافت هیچ یک از وام های مختلف ندارید؛ جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد. چرا که شما می توانید هر یک از این وام ها را از افرادی خریداری کنید که شرایط آن را دارند؛ اما نیازی به آن وام ندارند. بنابراین دریافت بی دردسر وام ها و تسهیلات بانکی را شما می توانید در هر شهر و دیاری که هستید؛ در کسری از زمان تجربه کنید تا با دریافت آن به راحتی نیاز خود را برطرف سازید.

 خرید وام بر اساس نوع وام و تسهیلات بانکی

همان طور که گفته شد؛ خرید وام می تواند گزینه بسیار خوبی برای کسانی باشد که امکان بهره مندی از وام های مختلف را ندارند. انواع مختلفی از وام ها وجود دارند که شما می توانید در سامانه همیار وام اقدام به خرید هر یک از آن ها کنید. از جمله آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

وام ازدواج

وام مسکن

وام جانبازی

وام بانک رسالت

وام خرید کالا

و وام های بانکی دیگر

مبلغ، میزان سود و بازپرداخت هر یک از این وام ها متفاوت می باشد. با توجه به این مسئله که امکان بهره مندی هر یک از این وام ها برای تمامی ما افراد در هر لحظه ای امکان پذیر نیست؛ بهتر است با خرید وام در سامانه مذکور، به هدف مورد نظر خود دست یابید. در صورت نیاز به وام های مختلف در انواع گوناگون هر یک از آن ها در صورت تمایل، می توانید اقدام به خرید هر یک از این وام ها کنید. با توجه به اینکه بسیاری از ما شرایط دریافت وام جانبازی را نداریم و تنها یک بار در طول زندگی می توانیم وام ازدواج را دریافت کنیم یا هر یک از انواع دیگر وام ها را برای خود دریافت کنیم، سامانه همیار وام این امکان را به شما می دهد تا بتوانید در هر زمانی که می خواهید اقدام به سرمایه گذاری کنید یا در هر زمانی که برای خرید کالا و محصولی نیاز به یک پول بسیار زیادی دارید؛ می توانید اقدام به خرید وام در همیار وام کنید.

خرید وام با کمترین میزان سود در سامانه همیار وام

میزان سود پایین وام ها، یکی از جذاب ترین مسائلی است که هر یک از اشخاص حقیقی و حقوقی را به سمت خرید وام های مختلف بانکی می کشاند. سود انواع این گونه از وام ها ۴ درصد می باشد که شما می توانید به خوبی هر یک از این گونه وام ها را با سود کم و بازپرداخت چندین ماهه بر حسب نوع وام ها و مبالغ درج شده در هر یک از آن ها خریداری کنید. به طور کلی اگر بخواهیم هر یک از وام های بانکی مختلف را به تفکیک سود آن ها بیان کنیم؛ می توان اذعان داشت که سود وام های ازدواج، جانبازی به میزان ۴ درصد می باشد. سود وام خرید کالا ۱۸ درصد، وام مسکن ۸ درصد و وام های بانک رسالت و وام های بانکی تنها ۲ درصد می باشد. این میزان سود پایین وام ها باعث ترغیب هر یک از افراد می شود تا بتوانند در صورت نیاز به مبالغ زیاد درج شده در هر یک از انواع مختلف وام ها، اقدامات لازم را برای خرید این گونه از وام ها برای خود فراهم سازند. به همین جهت سامانه همیار وام بستری را برای شما فراهم نموده است تا شما بتوانید به راحتی وارد سامانه مورد نظر شوید و درخواست خود را نسبت به هر یک از این وام ها با توجه به مبالغ و سود آن ها به ثبت برسانید تا با خرید وام، بتوانید وام های مورد نیاز خود را خریداری کرده و مبلغ آن ها را برای سرمایه گذاری و توسعه کسب و کار خویش به خوبی مورد استفاده قرار دهید و اقدام به بازپرداخت اقساط آن ها کنید.

میزان مبالغ وام های مختلف و بازپرداخت آن ها

مبالغ هر یک از انواع مختلف وام ها و مدت زمان بازپرداخت آن ها مختلف می باشد. هر یک از اشخاص حقیقی و حقوقی که به سامانه همیار وام مراجعه می کنند؛ با توجه به نوع مبالغ درج شده در هر یک از انواع وام ها و میزان بازپرداخت آن ها در غالب اقساط مختلف، می توانند نیاز خود را برطرف سازند. بنابراین با توجه به این مسئله که شما در این زمینه با هیچ گونه محدودیتی رو به رو نیستید؛ می توانید تمامی آگهی های پیش رو را مورد مطالعه قرار دهید تا در نهایت بر حسب نوع نیاز خود و با توجه به این مسئله که آیا شما می توانید اقساط هر یک از این وام ها را پرداخت کنید و توانایی بازپرداخت آن ها را در مدت زمان مشخص شده دارید یا خیر؟ می توانید اقدام به خرید وام های مورد نظر خود کنید. همان طور که گفته شد؛ وام های مختلفی در سامانه همیار وام وجود دارند که در خصوص میزان مبالغ آن ها و نیز بازپرداخت آن ها در زیر اطلاعاتی درج می شود که به طور کلی شامل انواع آگهی های درج شده در این سامانه می باشد. بنابراین شما می توانید با توجه به نوع وام، میزان مبلغ آن ها و نیز بازپرداخت هر یک از آن ها اقدام به خرید کنید. پس توجه به نکات زیر لازم و ضروری است:

مبالغ ۷۰ تا ۱۵۰ میلیون

در صورتی که نیاز به وامی با مبلغ ۷۰ تا ۱۵۰ میلیون تومان با سود ۴ درصد دارید و این توانایی را دارید که در مدت زمان ۱۲۰ ماهه اقدام به بازپرداخت آن در قسط بندی های ماهانه بسته به میزان مبلغ مورد نظر کنید؛ می توانید اقدام به خرید وام ازدواج کنید. وام های ازدواج با این مبالغ در سامانه همیار وام وجود دارند تا شما بدین ترتیب بتوانید اقدام به خرید آن ها کنید. کلیه وام های ازدواجی که در این سامانه درج می شوند؛ مبلغی مابین ۷۰ تا ۱۵۰ میلیون تومان دارند که یا شما اقدام به وام ۷۰ یا ۱۵۰ میلیون تومانی بر حسب نوع نیاز خود می کنید.

مبالغ ۳۰ تا ۳۸۰ میلیون تومانی

مبالغ وام های مسکن برای هر شهر و دیاری و برای هر یک از افراد متفاوت می باشد. به این صورت که شما می توانید این گونه از وام ها را با مبالغ ۳۰ تا ۳۸۰ میلیون تومانی در سامانه همیار وام دریافت کنید. در صورتی که شما نیاز به مبلغ زیادی داشته باشید و توان بازپرداخت اقساط هر یک از آن ها را داشته باشید؛ می توانید وام های با مبالغ بیشتر را برای خود انتخاب کنید که تا سقف ۳۸۰ میلیون تومان با سود ۸ درصد و بازپرداخت ۱۴۴ ماهه این امکان برای شما میسر می باشد و در صورتی هم که نمی خواهید مبالغ زیاد را دریافت کنید یا توان بازپرداخت اقساط آن را به صورت ماهانه ندارید؛ می توانید از سایر آگهی های دیگر مربوط به وام مسکن تا حداقل ۳۰ میلیون تومان با سود ۸ درصد، اقدام به خرید وام مسکن کنید.

مبالغ ۴۰ تا ۳۲۰ میلیون تومانی

مبالغ وام جانبازی نیز مابین ۴۰ تا ۳۲۰ میلیون تومان می باشد. با این تفاوت که سود آن ها ۴ درصد و میزان بازپرداخت آن ها نیز ۲۴۰ ماهه می باشد. بنابراین اگر بخواهید این گونه از وام ها را خریداری کنید؛ می توانید آگهی های مربوط به وام جانبازی را رصد کنید تا متناسب با نیاز خود، اقدام به خرید وام جانبازی با مبالغ مختلف آن کنید.

مبالغ ۲۰ تا ۹۰۰ میلیون تومانی

شاید برای سرمایه گذاری، شما نیاز به مبالغ بسیار زیادی داشته باشید. در این صورت شما می توانید اقدام به خرید وام بانک رسالت کنید. وام بانک رسالت با سود تنها ۲ درصد و مبلغی معادل ۲۰ تا ۹۰۰ میلیون تومانی می تواند برای شما بسیار جذاب باشد. البته بهتر است به بازپرداخت آن ها هم توجه کنید که به صورت ۱۲ تا ۶۰ ماهه بر حسب مبلغ دریافتی وام خریداری شده شماست.

مبالغ ۲۰ تا ۵۰۰ میلیون تومانی

وام های بانکی را نیز شما می توانید با مبالغ ۲۰ تا ۵۰۰ میلیون تومانی با سود ۲ درصد و بازپرداخت ۱۲ تا ۶۰ ماهه با توجه به نوع مبلغ وام خریداری شده خود، در همیار وام خریداری کنید.

مبالغ ۳۰ تا ۷۰ میلیون تومانی

اگر شما با مبالغ ۳۰ تا ۷۰ میلیون تومانی، می توانید نیاز خود را برطرف کنید؛ می توانید وام خرید کالا را با سود ۱۸ درصد و بازپرداخت ۳۶ ماهه در همیار وام خریداری کنید.

بنابراین به طور کلی دست شما در انتخاب خرید وام کاملا باز می باشد. ضمن اینکه کلیه مطالبی که در خصوص خرید وام گفته شد؛ در مورد فروش آن نیز صدق می کند. به این صورت که شما می توانید آگهی های مربوط به فروش وام های خود را در خصوص هر یک از وام های گفته شده با مبالغ، میزان سود، زمان بازپرداخت و… در سامانه مذکور به فروش برسانید.

 پل ارتباطی سامانه همیار وام

در صورتی که بخواهید از طریق پل ارتباطی با سامانه همیار وام به منظور خرید وام های مختلف و فروش هر یک از آن ها و نیز سایر نیازهای دیگر خود از جمله: دستیابی به ضامن یا ضامنین کارمندهای رسمی و نیز آگهی های مربوط به سرمایه گذاری، در ارتباط باشید؛ می توانید به راحتی به لطف داشتن اینترنت، وارد همیار وام شوید و در هر زمان و مکانی در کسری از ثانیه، نیاز خود را اینترنتی و آنلاین برطرف کنید. سایت همیار وام، به عنوان کامل ترین مرجع برای خرید و فروش وام و ارائه ضامن و سرمایه گذار در کشور می باشد که در عین حال که به عنوان یک موسسه خرید و فروش وام نیست؛ اما بستری را برای شما به عنوان واسطه ایجاد کرده است که بتوانید با ورود به این سامانه نیاز خود را برطرف کنید.

آغاز پرداخت وام فوری و آسان از آخر هفته

با گذشت ۱۰۰ روز از امضای تفاهمنامه تامین مالی زنجیره‌ای بنگاه‌های اقتصادی بین وزارت صنعت، معدن و تجارت با ۷ بانک عامل در حضور رئیس‌ کل بانک مرکزی و وزیر صمت، دیروز علی صالح‌آبادی و رضا فاطمی‌امین دوباره با هم دیدار و بر تقویت و گسترش طرح تامین مالی زنجیره تولید در سال ۱۴۰۱ تأکید کردند.

هدف از این نشست حمایت عملی از رونق تولید، اقتصاد دانش‌بنیان و کارآفرینی پایدار اعلام شده است. رئیس‌کل بانک مرکزی اعلام کرده گزارش اقدامات بانک‌ها در این خصوص باید به‌صورت ماهانه ارائه شود تا برنامه‌ریزی‌های آینده بر مبنای آن انجام شود.

با اجرای تامین مالی زنجیره‌ای بنگاه‌های اقتصادی، به‌گفته رئیس‌کل بانک مرکزی، نیاز واحدها به نقدینگی کمتر می‌شود و در نتیجه فشار بر سیستم بانکی کاهش خواهد یافت و شاهد بهبود ترازنامه بانک‌ها خواهیم بود. حالا قرار است این طرح در صنایعی چون خودرو، لوازم‌خانگی، پتروشیمی، فلزات، ساختمان، صنایع غذایی و ماشین‌آلات صنعتی آغاز و روند تزریق نقدینگی به خطوط تولید به‌صورت ماهانه رصد شود.

صالح‌آبادی می‌گوید: با انجام طرح تامین مالی زنجیره تولید، امکان نظارت بر مصرف صحیح تسهیلات، که یکی از تأکیدات رئیس‌جمهوری برای نظام بانکی است، فراهم می‌شود. او همچنین اعلام کرد: هر نوع تشویقی که در جهت رونق تولید باشد و بتواند اشتغال‌آفرینی پایدار ایجاد کند در دستور کار بانک مرکزی قرار دارد و در این‌باره نیز از تمام ظرفیت‌های بانکی استفاده خواهیم کرد.

رئیس شورای پول و اعتبار ۱۰۰روز پس از تفاهم ۷بانک با وزارت صمت، ۲شرط سرعت گرفتن طرح تزریق نقدینگی به خطوط تولید براساس مدل تامین مالی زنجیره‌ای را آموزش شبکه بانکی و همچنین گزارش ماهانه بانکداران اعلام و تأکید کرد: با توجه به هدف‌گذاری ۵۰درصدی تامین مالی سرمایه در گردش بنگاه‌های تولیدی از طریق این طرح، باید با استفاده از ظرفیت مؤسسه آموزش عالی بانکداری نسبت به آموزش روند اجرای طرح در بانک‌های عامل اقدام کنیم.

وعده وزیر صمت

رضا فاطمی‌امین، وزیر صمت هم می‌گوید: طرح تامین مالی زنجیره تولید برای رسیدن به رشد اقتصادی ۸درصدی مورد نظر دولت بسیار حیاتی است.

او توضیح می‌دهد: با توجه به افزایش هزینه‌های تولید به‌دلیل افزایش قیمت مواداولیه، تغییر سیاست‌ها در تخصیص ارز ترجیحی و افزایش دستمزد و هزینه‌های جانبی تولید، دستیابی به رشد اقتصادی تنها از مسیر تامین سرمایه در گردش بنگاه‌های تولیدی و افزایش ظرفیت تولید از این طریق میسر خواهد شد.

این عضو کابینه دولت با اشاره به انجام مرحله آزمایشی این طرح و پرداخت تسهیلات به بنگاه‌های صنعتی بر مبنای صورتحساب‌های سامانه جامعه تجارت اعلام کرد: عملیاتی شدن این طرح نقش مؤثری در جهش تولید، اشتغال و رشد اقتصادی خواهد داشت و از این‌رو وزارت صمت و بانک مرکزی با همکاری بانک‌ها به جدیت به‌دنبال عملیاتی شدن طرح تامین مالی زنجیره تولید هستند.

او با اشاره به نقش این طرح در جلوگیری از انحراف منابع تأکید کرد: با اجرایی شدن این طرح امکان نظارت و دستیابی به شفافیت در مصرف تسهیلات با توجه به اینکه اطلاعات تمام زنجیره‌ها قابل رصد و پایش است، افزایش یافته و شاهد رونق در بخش‌های مختلف اقتصاد خواهیم بود.

توافق جدید بانک مرکزی با صمت

به گزارش همشهری، براساس توافق دیروز بانک مرکزی، قرار است از ابتدای اردیبهشت امسال، پرداخت تسهیلات به متقاضیان در ۷ استان به‌صورت پایلوت و در ۵ صنعت منتخب الزاما براساس صورتحساب الکترونیک از سامانه جامع تجارت انجام پذیرد.

همچنین در مرحله دوم و از ۱۵ اردیبهشت در تمام استان‌ها این الزام عملیاتی می‌شود و در گام سوم و از ابتدای خردادماه تمام صنایع برای استفاده از تسهیلات مرتبط با تامین مالی زنجیره تولید باید دارای صورتحساب الکترونیک از سامانه جامع تجارت باشند.

با توافق صورت‌گرفته تأمین مالی زنجیره‌ای در صنایع خودرو، لوازم‌خانگی، پتروشیمی، فلزات، ساختمان، صنایع غذایی و ماشین‌آلات صنعتی با استفاده از «اوراق گام»، «برات الکترونیک» و «تسهیلات زنجیره‌ای مبتنی بر صورتحساب الکترونیک» از طریق شبکه بانکی انجام می‌شود.

قرار است این الگو به‌صورت آزمایشی در بخش کشاورزی هم اجرا شود و اجرای گسترده تامین مالی زنجیره‌ای بخش کشاورزی هم با مشارکت وزارت جهادکشاورزی با بانک‌ها صورت می‌گیرد.