دریا مرادی دشت هنرپیشه سینما و تلویزیون ایرانی می باشد. وی تاکنون در سریال در حاشیه، شوخی کردم و تبریز در مه نقش آفرینی کرده است.دریا مرادی چند سالی است که با پویان گنجی پسر فاطمه گودرزی بازیگر معروف ازدواج کرده و متاهل است. به تازگی تصویری از لباس عروس دریا مرادی دشت در اینستاگرام منتشر شده است. 

دریا مرادی

پویان گنجی کیست؟

پویان گنجی  متولد 19 مرداد سال 1367 در تهران بازیگر سینما ، تئاتر و تلویزیون ایران است.  پویان گنجی  زندگینامه لیسانس بازیگری دارد و حالا که ازدواج کرده همسرش هم مثل خودش بازیگر است. دریا مرادی دشت  خانواده 4 نفره به دنیا آمد. مادر  پویان گنجی  فاطمه گودرزی بازیگر سرشناس سینما و تلویزیون و پدرش هم عبدالرضا گنجی بازیگر و کارگردان تئاتر است و یک خواهر به نام آوا دارد.

دریا مرادی

فاطمه گودرزی کیست؟

فاطمه گودرزی  متولد ۱۹ تیر ۱۳۴۲ در تهران است. او هنرپیشه سینما و تلویزیون اهل ایران است. فاطمه گودرزی تا کنون موفق به دریافت یک سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن برای بازی در فیلم غزال و دو نامزدی سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول (۱۳۷۷) و نقش مکمل زن سال (۱۳۷۰) در جشنواره فیلم فجر شده‌است.

 

فاطمه گودرزی  در ١٩ تیر ماه سال ۱۳۴۲ در تهران زاده شد اما پدر و مادرش بروجردی هستند. او همچنین دارای مدرک دیپلم اقتصاد است. گودرزی همسر عبدالرضا گنجی کارگردان سینما است. پسر  فاطمه گودرزی ،  پویان گنجی ، نیز بازیگر است. او از سال ۱۳۶۱ دورهٔ دوسالهٔ تئاتر را در ادارهٔ بازیگری گذراند.

دریا مرادی

نخستین بازی فاطمه گودرزی در تلویزیون در مجموعه تلویزیونی آئینه بود و اولین حضور خود در سینما را با بازی در فیلم به خاطر همه چیز در سال ۱۳۶۹ تجربه کرد. او در جریان برگزاری بیست و هشتمین دوره جشنوراه فیلم فجر، همانند اصغر فرهادی و عزت‌الله انتظامی، از پذیرش داوری جشنواره خودداری کرد