رابطه جنسی یک غریزه طبیعی در وجود انسان‌ها است و از نظر روانشناسی یک ابزار برای نشان دادن روابط عاطفی عمیق بین دو شخص محسوب می‌شود. پس اگر از رابطه جنسی لذتی نمی‌برید، باید علت آن را شناسایی کرده و درجهت رفع آن اقدام کنید. رابطه جنسی به روش‌ها و اشکال مختلفی انجام می‌شود اما معنایی فراتر از آمیزش جنسی دارد؛ با یادگیری روش صحیح رابطه جنسی می‌توانید کیفیت رابطه زناشویی‌تان را ارتقا داده و به اوج لذت برسید.

رابطه جنسی یکی از بخش های مهم رابطه زناشویی می باشد که اهمیت زیادی در حفظ و تداوم زندگی مشترک دارد . اگر احساس می کنید رابطه جنسی شما سرد است و آنطور که میخواهید رضایت بخش نیست بهتر است نقاط تحریک بدن خود و همسرتان را بشناسید و پوزیشن های مختلف رابطه جنسی را امتحان کنید تا لذت جنسی شما افزایش یابد . در پایان روز ، رابطه جنسی مانند یک هنر یا ورزش است و احساس لذتی که زوجین از آن به دست می آورند ارزش انرژی و تلاشی که برای آن می گذارند را دارد . رابطه جنسی باید به گونه ای باشد که شما و همسرتان مرتباً در مورد آن چیزهای جدید یاد گرفته و آن را تازه ، هیجان انگیز و لذت بخش کنید .

یکی از روش ها برای تازه کردن و لذت بخش کردن رابطه جنسی ، استفاده از روش های دخول و نزدیکی زناشویی متفاوت است . برای اینکه رابطه جنسی تان تکراری و سرد نشود سعی کنید خلاق تر و فعال تر باشید و همیشه از یک پوزیشن استفاده نکنید . در این مقاله انواع پوزیشن های رابطه جنسی را بیان می کنیم

پوزیشن پیچ و مهره

چکار بکنید : در نزدیکی لبه تخت یا نیمکت ، روی لگن و ساعد به صورت یک طرفه دراز بکشید و ران های خود را به هم فشار دهید و باسن خود را به عقب متمایل کنید. از همسرتان بخواهید بایستد و در حالیکه پاها را از هم کمی باز میکند ازپشت رابطه واژینال را انجام دهد

این وضعیت چه کمکی می کند: شما وقتی در این موقعیت جنسی ران های خود را به هم فشار می دهید باعث می شود همسرتان بخواهد که با نیروی بیشتری رابطه را انجام دهد.

حرکت را آتشین کنید: به جای اینکه به همسرتان اجازه دهید تمام کارها را انجام دهد ، سعی کنید باسن خود را بیشتر به عقب فشار دهید تا همسرتان با ضرباهنگ شما هم ریتم شود.

یکی شدن صورت ها

چکار بکنید : همسرتان روی صندلی یا لبه تخت نشسته است. رو در روی او قرار می گیرید ، پاها را در دو طرف قرار داده و در اغوش او فرو می روید.

این وضعیت چه کمکی می کند: در این موقعیت جنسی ، شما کنترل زاویه و عمق ورود و شدت حرکات را کنترل می کنید. نشسته بودن باعث می شود تحریکات در اختیار شما باشد ، بنابراین در این وضعیت خود را برای یک ماراتن جنسی آماده کنید.

حرکت را آتشین کنید: بگذارید انگشتان و دستانتان به جای شما صحبت کنند . پس از نشستن ، می توانید دست های خود را در هر کجای بدن خود و یا همسرتان قرار دهید تا جالب تر جلوه کنید. می توانید دستان همسرتان را نیز هدایت کنید.

پوزیشن سگ وحشی

چکار بکنید : روی چهار دست و پا قرار بگیرید ، سپس از همسرتان بخواهید در پشت سر شما زانو بزند ، و بالاتنه اش کمی به روی شما متمایل باشد . به طوری که کاملا بر شما تسلط داشته باشد

این وضعیت چه کمکی می کند: این موقعیت جنسی امکان نفوذ عمیق و تحریک نقطه G را فراهم می کند.

حرکت را آتشین کنید: یک طرف سر خود را به زمین بگذارید و کلیتوریس خود را با یک دست تحریک کنید ، می توانید دست همسرتان را بگیرید و بر روی کلیتوریس بگذارید و از او بخواهید با حرکات ریتمیک شما را به ارگاسم برساند.

پوزیشن بید مجنون

چکار بکنید: به پهلوی راست خود بخوابید. شریکتان بر روی زانوهای خود و در میان دو پای شما قرار بگیرد ، پای راست خود را کمی به عقب خم کنید و پای چپتان را به دور بدن او بپیچید.

این وضعیت چه کمکی می کند: با استفاده این پوزیشن جنسی همانند پوزیشن سگ وحشی میتوانید دخول عمیق تری را تجربه کنید با این تفاوت که در این نوع، رابطه چشمی نیز برقرار است.

حرکت را آتشین کنید: از شریک زندگی خود بخواهید که کلیتوریس شما را با دست تحریک کند..و شما دست و پاهای خود را مانند شاخه های بید مجنون پیچ و تاب دهید

پوزیشن اتو

چکار بکنید: به پشت بخوابید ، پاها صاف و باسن خود را کمی بالا بیاورید. شریک جنسیتان به روی شما به حالت خوابیده قرار بگیرد و دخول انجام شود.

این وضعیت چه کمکی می کند: این موقعیت جنسی تناسب خاصی ایجاد می کند ، به گونه ای که آلت شریک زندگی شما بزرگتر به نظر می رسد.

حرکت را آتشین کنید: در بعضی مواقع این پوزیشن باعث طولانی تر شدن رابطه جنسی می شود. با دست کلیتوریش خود راتحریک کنید

پوزیشن جادوگری

چکار بکنید: دراز بکشید و پاهای خود را روی سرشانه های شریک جنسیتان بگذارید.

این وضعیت چه کمکی می کند: این موقعیت جنسی بسیار جذاب است زیرا وقتی پاهای خود را بالا می برید ، واژن تنگ تر و باریک می شود و به تحریک بیشتر شما کمک می کند.

حرکت را آتشین کنید: از شریک جنسی خود بخواهید که شما را با حرکت به سمت چپ و راست یا بالا و پایین قرار دهد. دست های همسر تان را به سمت سینه ها یا باسن تان هدایت کنید.

پوزیشن دختر گاوچران

چکار بکنید: شریک جنسیتان دراز بکشد و شما روی بدن او و بر روی زانوهایتان بنشینید. دستانتان را روی قفسه سینه شریک جنسیتان بگذارید و بدنتان را بالا و پایین کنید. برای فشار کمتر بر روی ران های خود، از شریک خود بخواهید ران هایتان را نگهدارد تا به شما کمکی کرده باشد.

این وضعیت چه کمکی می کند: این موقعیت جنسی فشار کمتری را روی پاهای شما ایجاد می کند و ارگاسم را آسان تر می کند

حرکت را آتشین کنید: برای تحریک بخش های مختلف واژن ، فشار ها و دخول را به طور منظم کم عمق و عمیق کنید. از همسرتان بخواهید سینه هایتان را لمس کند .

پوزیشن تک چرخ

این کار را انجام دهید: روی دست و پایتان بمانید .شریک جنسیتان از پشت پاهای شما را بالا نگهدارد. سپس پاهای خود را به دور کمر او قفل کنید.

این وضعیت چه کمکی می کند: گذشته از اینکه یک تمرین شگفت انگیز بازو برای شماست، این موقعیت جنسی به شریک جنسیتان امکان نفوذ عمیق تری را می دهد.

حرکت را آتشین کنید: سعی کنید به یک میز یا کنار تخت تکیه کنید تا به بازوهای خود استراحت دهید و بدنتان را از کمر پیج و تاب دهید .

پوزیشن جهش قورباغه

چکار بکنید: زانو بزنید و کف دستانتان را روی زمین بگذارید .همزمان با بالا نگه داشتن باسن ، به سر و دستانتان استراحت دهید. حال شریک جنسیتان پشت شما روی زانوها نشسته و مقاربت انجام میگیرد.

این وضعیت چه کمکی میکند: این پوزیشن جنسی باعث نفوذ عمیق تر آلت می شود و به شما امکان استراحت روی بالش را می دهد.

حرکت را آتشین کنید: با دستانتان کلیتوریس خود را تحریک کنید.

پوزیشن ایستاده و خم شده

چکار بکنید: هر دو بایستید ، شما از کمر به سمت جلو خم شوید. شریک جنسیتان از پشت به شما نزدیک شود و رابطه جنسی اتفاق بیافتد.

این وضعیت چه کمکی میکند: خم شدن در طی این موقعیت جنسی به محکم تر شدن دیواره های واژن کمک می کند و شدت اصطکاک را افزایش می دهد.

حرکت را آتشین کنید: شریکتان میتواند با دست آزاد خود ، کلیتوریس شما را تحریک کند ، و یا دستان شما را از پشت با تکه ای پارچه ببندد.

پوزیشن کوه جادویی

چکار بکنید: شریک زندگی شما نشسته ، پاها را خم کرده و به دست و ساعد خود تکیه داده است. شما همین کار را می کنید و بعد از آن به او نزدیک میشوید تا اینکه ارتباط برقرار شود.

این وضعیت چه کمکی می کند: شما با نگاه کردن به یکدیگر احساس صمیمیت بیشتری خواهید کرد. با برخورد کردن کلیتوریس بر روی لگن وی ، تحریک خود را افزایش دهید.

حرکت را آتشین کنید: تکه های یخ را روی سینه خود بکشید و بگذارید آب سرد در زیر لگن او جمع شود.

پوزیشن گاوچران

چکار بکنید: روی تن شریکتان بنشینید و بر روی زمین زانو بزنید، دستانتان را بر روی سینه شریک جنسیتان بگذارید و با کمک ران های خود ، بدنتان را بالا و پایین ببرید. شما می توانید با تکیه به عقب و حمایت از خود بر روی رانهای شریکتان ، مقداری از وزن خود را از طریق لگن وی تسکین دهید.

این وضعیت چه کمکی می کند: با تسلط بر این موقعیت جنسی ، ارگاسم خود را به تاخیر می اندازید.

حرکت را آتشین کنید: زانوهایتان را از هم دور کنید تا به او نزدیک تر شوید.

پوزیشن معکوس گاوچران

چکار بکنید: همانند حرکت گاوچران ، بر روی تن شریکتان نشسته و زانو بزنید با این تفاوت که روی او به پشت شما باشد.

این وضعیت چه کمکی می کند: این موقعیت به شما این امکان می دهد تا کنترل خود را به دست بگیرید و سرعت و ریتمی را که دوست دارید را به شریکتان نشان دهید.

حرکت را آتشین کنید: برای به دست آوردن تکیه گاه بیشتر ، زانوها و شانه های خود را درون پاها و بین ران های شریکتان قرار دهید.

پوزیشن پسر گاوچران

چکار بکنید: به پشت بخوابید تا شریک جنسیتان بر روی شما بنشیند و دخول انجام شود.

این وضعیت چه کمکی میکند: شدت نفوذ را افزایش می دهد.

حرکت را آتشین کنید: از او بخواهید سینه هایتان را نوازش کند

پوزیشن رقص باله

چکار بکنید: روی یک پا بایستید ، با شریک زندگی خود روبرو شوید و پای دیگر را دور کمر او بپیچانید.

این وضعیت چه کمکی میکند: این موقعیت جنسی امکان رابطه جنسی با تماشای صورت شریک جنسیتان را فراهم میکند

حرکت را آتشین کنید: اگر بدن انعطاف پذیری دارید ، سعی کنید که پای بلند شده تان را روی شانه او برای نفوذ عمیق تر آلت، قرار دهید.

پوزیشن خوابیده

چکار بکنید: ابتدا شما روی تخت دراز بکشید بعد شریکتان بر روی شما.به طوری که بتوانید صورت های یکدیگر را ببینید.

این وضعیت چه کمکی میکند: این موقعیت جنسی ساده ، زیبا ، مؤثر و با کمال تعجب همه کاره است.

حرکت را آتشین کنید: می توانید با تغییر دادن زاویه پاها ، احساس خوشایند تری به هردویتان ببخشید.

پوزیشن ضربدری

چکار بکنید: بخوابید تا شریک جنسیتان روی شما قرار بگیرد. سپس زاویه را بچرخانید تا جایی که بدن هایتان X را تشکیل بدهند.

این وضعیت چه کمکی می کند: شما با این موقعیت جنسی احساس می کنید که بدن او بیشتر در حال حرکت است.

حرکت را آتشین کنید: از این زاویه منحصر به فرد برای ماساژ دادن کمر ، باسن یا پاهای او هنگام رابطه استفاده کنید.

پوزیشن تکیه گاه

چکار بکنید: در حالی که او روی تختخواب یا صندلی نشسته است و پاهایش را دراز کرده است، به پشت بنشینید و پاهایتان را دراز کنید.

این وضعیت چه کمکی میکند: برای برخی افراد، ندیدن صورت شریک جنسیشان حین رابطه جنسی ، به آنها آرامش میدهد. پیشنهاد ما برای چنین افراد این پوزیشن است.

حرکت را آتشین کنید: ماهیچه های کف لگن خود را منقبض کنید.

پوزیشن حرکت یکسان

چکار بکنید: هر دو به یک سمت مشترک بخوابید به گونه ای که همسرتان پشت شما قرار بگیرد. زانوهایتان را کمی به جلو خم کنید. حال شریکتان از پشت رابطه را برقرار میکند. (در این پوزیشن با ریتمی مشترک ،به بدن خود حرکت دهید و از شریک خود بخواهید با شما همگام شود.)

این وضعیت چه کمکی می کند: این موقعیت جنسی امکان تماس پوستی بیشتر را فراهم می کند و تحریک شما را افزایش می دهد.

حرکت را آتشین کنید: از شریک خود بخواهید دسه هایش را بر شانه های شما بگذارد تا بیشتر به جلو سمت بدنتان متمایل شود. بدین ترتیب دخول عمیق تر اتفاق می افتد.

پوزیشن حرکت یکسان معکوس

چکار بکنید: مقابل یکدیگر بخوابید و دستهایتان را بر شانه های شریک جنسیتان قرار دهید. اکنون دخول صورت میگیرد. (به یاد داشته باشید در این پوزیشن نیز مانند پوزیشن قبل، هر دو باید با ریتمی یکسان به اندام خود حرکت بدهید)

این وضعیت چه کمکی می کند: تمامی اندام شریکتان را در این پوزیشن میتوانید ببینید و همچنین رابطه چشمی نیز برقرار است.

حرکت را آتشین کنید: سعی کنید پاهایتان بین پاهای او قفل کنید.

پوزیشن دیوار طلایی

چکار بکنید: هر دو به سمت یکدیگر بنشینید و زانو هایتان را به سمت بالا خم کنید و از پشت به دست هایتان تکیه دهید. حال فاصله را به حداقل برسانید تا رابطه ایجاد شود.

این وضعیت چه کمکی می کند: با انجام این پوزشین میتوانید اندام های یکدیگر را ببینید تا لذتتان بیشتر شود. شما همچنین می توانید بر عمق ، سرعت و زاویه رابطه جنسیتان کنترل داشته باشید.

حرکت را آتشین کنید: از شریک جنسیتان بخواهید کلیتوریس شما را تحریک کند.

پوزیشن صدف

چکار بکنید: دراز بکشید و سعی کنید پاهایتان را به قدری بالا ببرید تا در پشت گردنتان آنها را به هم قفل کنید. حال شریکتان بر روی شما به حالت خوابیده قرار بگیرد تا رابطه جنسی اتفاق بیافتد.

این وضعیت چه کمکی می کند: دستان شما برای تحریک کردن کلیتوریستان آزاد است.

حرکت را آتشین کنید: به گونه ای قرار بگیرید که کلیتوریس شما بیشترین تحریک را داشته باشد.

پوزیشن چرخیده

چکار بکنید: در حالی که پاهای خود را به سمت بالا و خم قرار داده اید ، روی پشت خود دراز بکشید تا قوزک های پایتان را دو طرف سر شما باشد. اکنون شریک جنسیتان از بالا می تواند رابطه را ایجاد کند.

این وضعیت چه کمکی می کند: گذشته از برقراری تماس چشمی ، ریزش جریان خون بیشتر به سر شما باعث افزایش اکستازی می شود.

حرکت را آتشین کنید: از او بخواهید از مواد خوراکی شیرین استفاده کند و آن را بر روی بدنتان برید و بخورد. این اتفاق احساسات شما را درگیر می کند و باعث افزایش تجربه می شود.

پوزیشن صندلی

چکار بکنید: شریک زندگی شما روی لبه تخت می نشیند و شما روی او می نشینید ، رو به جلو.

این وضعیت چه کمکی میکند: این موقعیت جنسی ، تحریم بیشتر را در نقطه ی G-spot شما بدنبال می آورد. در ضمن ، می توانید از دستان خود برای تحریک استفاده کنید.

حرکت را آتشین کنید: زانوهایتان را به سینه خود نزدیک کنید و از پای خود را روی تخت بعنوان تکیه گاه استفاده کنید.

پوزیشن جادوگر

چکار بکنید: بخوابید و از شریکتان بخواهید به سمت شما بر روی زانوهایش بنشیند . حال او از ران هایتان شما را به سمت بالا بیاورد و دخول شکل گیرد.

این وضعیت چه کمکی می کند: این موقعیت به شریکتان این فرصت را میدهد تا بیشتر ناحیه کلیتوریس شما را تحریک کند.

حرکت را آتشین کنید: برای نفوذ عمیق تر ، یکی از پاهایتان را صاف نگه دارید.

پوزیشن خوابیده و نشسته

چکار بکنید: با پاهای رو به جلو ، روی تخت روبرو یکدیگر بنشینید. شما روی تخت بخوابید. پای راست شریکتان را بر روی شانه سمت چپ خود بگذارید و پای سمت راستتان را بر روی شانه سمت چپ شریکتان بگذارید

این وضعیت چه کمکی می کند: این پوزیشن ،رابطه جنسی آهسته و طولانی ای برای شما رقم خواهد زد.

حرکت را آتشین کنید: شما میتوانید موقعیت خود را با شریکتان عوض کنید.

جی البته با تجویز پزشک گزینه ای است که بایستی در شرایط خاص از آن استفاده کرد.