رابطه جنسی یکی از پایه های اصلی هر زندگی زناشویی است. یکی از موارد مهم برای یک رابطه جنسی لذت بخش صحبت های تحریک کننده است. برای یک رابطه جنسی لذت بخش با این حرفها همسرتان را تحریک کنیددرست است که می توانید در همان لحظه هم حرف بزنید اما الان شاید وقتش نباشد . اگر بی مهابا حرف بزنید، ممکن است باعث شود همسرتان حالت دفاعی بگیرد. از قبل به او بگویید که می خواهید با او حرف بزنید تا هر دو شما فرصت کافی برای فکر کردن به آنچه می خواهید بگویید در اختیار داشته باشید.

شاید اگر به تازگی ازدواج کرده اید و یا سال هاست که از ازدواج شما می گذرد اما هنوز مانند تب و تاب روزهای اول عاشق همدیگر هستید و دائما نزدیکی دارید نگران این موضوع باشید که آیا نزدیکی زیاد ضرری ایجاد می کند؟ خوشبختانه هیچ توصیه ای در خصوص میزان رابطه جنسی وجود ندارد و تعداد دفعات رابطه جنسی بستگی به زوجین از نظر میل به رابطه و توانایی جسمی دارد. رابطه جنسی فعالیت بسیار لذت بخشی در زندگی انسان است اما اگر اغراق آمیز باشد، ممکن است مشکلاتی را نیز برای شما به وجود بیاورد. شما می توانید فعالیت های جنسی زیادی داشته باشید، اما بهتر است به توصیه هایی که در این مطلب کوتاه اما جامع به شما می کند عمل نمایید و آن ها را در نظر بگیرید تا دچار عوارض جانبی خاصی نشوید.

پاره شدن واژن

این مساله شاید رایج ترین آسیب جنسی در اطراف شما باشد. زمانی متوجه این مساله خواهید شد که خونریزی داشته باشید یا نزدیکی واقعا و واقعا دردناک شود.

راه حل: علت پارگی واژن این است که این قسمت بدنتان خیلی خشک است. این مساله واقعا راه حل ساده ای دارد. مطمئن شوید قبل از دخول به اندازه کافی از روان ساز استفاده کرده باشید. به گفته دکتر دبی هربنیک ( Debby Herbenick) محقق دانشگاه ایندیانا و نویسنده Sex Made Easy، این مساله به این معنی است که رابطه جنسی آرام تری داشته باشید، یا از روان ساز استفاده کنید. اگر این کارها را انجام دادید ولی باز هم به طور منظم دچار پارگی واژن می شوید به پزشکتان مراجعه کنید تا برایتان آنتی بیوتیک مناسب تجویز کند. اغلب پارگی های واژن کوچک بوده و خود به خود بهبود پیدا می کنند، ولی اگر پارگی بزرگتر باشد یا خونریزی ادامه داشته باشد باید تحت مراقبت های بهداشتی قرار بگیرید.

بدانید که او خود به خود نمی داند که چطور در رابطه جنسی باید به شما لذت بدهد

این روزها کمتر مردی هست که راه و رسم عشق بازی با همسرش را بلد نباشد اما همیشه هم اینطور نیست . مشکل اینجاست که کارهایی که قبلاً برایتان لذت بخش بودند ممکن است الان دیگر تاثیر نداشته باشند . دلیل آن می تواند بچه دار شدن یا بالاتر رفتن سنتان باشد . اگر خودتان به او نگویید که چه می خواهید ، او از کجا باید بفهمد ؟

هنر بوسیدن در رابطه جنسی !

 

هر بوسه عاشقانه که بر لبان همسرتان می زنید می تواند به مانند پیامی پرقدرت بر قلب همسرتان فرود می آید و اورا شعله ور سازد ، این جمله را هرگز فراموش نکنید ! کارهایی ماننده خوشبو کردن دهان ، ازاله موهای زائد ، عطر زدن و دوش گرفتن و … می توانند برای آماده کردن جسمی شما موثر باشند.

زبان عشق لمس کردن است ، دستهای شما زایده هایی فیزیکی نیستند بلکه فرستنده هایی قوی اند که نیروی جنسی شما را منتقل میکنند ، با نوازشی عاشقانه معنای واقعی این جمله را درک کنید.

گفتن جملاتی که باعث می شود همسرتان در رابطه جنسی ارضا روحی شود ” جملاتی همانند !

دوست دارم

عاشقت هستم

خیلی خوش شانسم که تو رو پیدا کردم

توبهترین دوست من هستی

تو تنها زن،مرد این دنیا هستی که میخوام با او باشم

هیچ زن،مرد دیگه ای مثل تو نیست

نمیدونم بدون تو چه کار کنم

نمیتونم زندگی ام رو بدون تو تصور کنم

تو تحقق رویاها و اجابت دعاهای من هستی

تو واقعا برام جذاب هستی

تورو میخوام

هیکل و اندامت برام خیلی خواستنی و مطلوبه

دوست دارم بعدا با تو سکس کنم

نمیتونم تو رو ندیده بگیرم یا به تو نزدیک نشم

دوست دارم بیشتر با تو باشم

دلم برات تنگ شدهبیا همدیگر رو در آغوش بگیریم