مه شو سحر قریشی متولد 6 دی 1366 در تهران بوده و بازیگری را با بازی در فیلم سینمایی طنز لج و لج بازی همراه سیاوش خیرابی و سارا خوئینی ها و امیر جعفری آغاز کرد. در یکی دوسال اخیر خبرهایی درباره رابطه او با مهدی طارمی بازیکن فوتبال در رسانه ها و فضای مجازی منتشر شد و حواشی زیادی را به همراه داشت. او یکی از بهترین بازیگران ایران است.

 

 


مهدی طارمی : او بازیکن مطرح و شناخته شده فوتبال بوده و متولد سال 71 می باشد. مهدی طارمی 29 سال دارد و یکی از مهره های اصلی تیم ملی به شمار می رود. از جمله حواشی که مهدی طارمی در این سالها با آنها درگیر بوده روابط عاشقانه اش با سحر قریشی است.

 


شهاب حسینی : شهاب حسینی نیاز به معرفی ندارد و همه او را می شناسند شهاب حسینی سوپراستار سینمای ایران و دریافت کننده جایزه بهترین بازیگر از فستیوال کن فرانسه می باشد. شهاب حسینی دو فرزند به نام های امیرعلی و محمد امین دارد. و همسر او پریچهر قنبری می باشد.

 


الهام حمیدی : الهام حمیدی 43 سال دارد و متولد ماه آذر می باشد. او از سال 1378 وارد عرصه بازیگری شده و چند سالی ازدواج کرده و یک پسر دارد از جمله فیلم های مطرح وی می توان به دلداده ، مسافری از هند ، شهریار ، یوسف پیامبر و شوق پرواز اشاره کرد.

 


مهران مدیری : بازیگر ، کارگردان ، مجری و تهیه کننده معروف کشور می باشد. مهران مدیری دو فرزند به نام های شهرزاد و فرهاد دارد. شهرزاد دختر وی طراح لباس است و با دوستان خود یک مزون دارند که برای افراد سلبریتی لباس طراحی می کنند.

 همسر کم سن و سال مهران مدیری + عکس لو رفته / برای مطالعه خبر به ادامه مطلب مراجعه کنید/

 


سحر دولتشاهی : متولد 16 مهر 1358 در تهران می باشد. سحر دولتشاهی بازیگری کم حاشیه است و از زندگی شخصی اش در فضای مجازی نمی گوید. او سالها پیش همسر رامبد جوان بوده و از وی طلاق گرفت. چند سالی است روابط او با همایون شجریان پسر استاد شجریان زبانزد مردم شده است و گفته می شود با همایون شجریان ازدواج کرده است و تصاویر زیادی از آنها منتشر می شود. ولی خبر ازدواج آنها تا کنون منتشر نشده و اعلام رسمی نشده است. سحر دولتشاهی در این اواخر با بازی در سریال جذاب میخواهم زنده بمانم بسیار مشهور شد.

ازدواج سحر دولتشاهی و همایون شجریان / تصاویر / برای مطالعه خبر به "ادامه مطلب" مراجعه کنید/

رقصیدن سحر دولتشاهی و همایون شجریان / عکس / برای مطالعه خبر به "ادامه مطلب" مراجعه کنید/

 


همایون شجریان : همایون شجریان خواننده سنتی کشور و پسر ارشد استاد محمدرضا شجریان است. همایون شجریان یکبار ازدواج و طلاق گرفته است وی یک دختر به نام یاسمن دارد. همایون شجریان طی سالهای اخیر همواره در کنار سحر دولتشاهی در مکان های عمومی دیده شده است. خبر ازدواج آنها در رسانه ها منتشر شده ولی آنها این خبر را اعلام رسمی نکرده و نسبت به این خبر بی تفاوت می باشد.

 


امین حیایی : امین حیایی از بهترین بازیگران کشور می باشد. امین حیایی یکبار قبلا ازدواج کرده و نام همسر سابق وی مونا بانکی پور ( بازیگر ) می باشد. امین حیایی از همسر اولش یک پسر به نام دارا دارد که وی نیز بازیگر بوده و در سریال بچه مهندس نیز ایفای نقش کرده است. امین حیایی بعد از طلاق از مونا بانکی پور با نیلوفر خوش خلق بازیگر سینما و تلویزیون ازدواج کرد.

 

اخبار مرتبط: 

*****************************************************

 وضعیت اسفناک زن اول امین حیایی + فیلم و عکس

فیلمی از همسر اول امین حیایی (مونا بانکی پور) را در ادامه مشاهده کنید.

 برای مطالعه خبر به ادامه مطلب مراجعه کنید