مه شو: آیا به دنبال ایده های ساده و نو برای آرایش روزانه خود هستید؟پیشنهاد می کنیم مقاله زیر را مطالعه بفرمایید

در دنیای بزرگ و پر زرق و برق این روزها ،ظاهر افراد نقش بسیار مهمی در ارتباطات آنها با دیگران بر عهده دارد،چرا که مرتب و آراسته بودن،موجب اعتماد به نفس بیشتر در افراد شده و آنها را در روابط روزمره ،موفق تر خواهد ساخت.

wq

بنابراین مهم است که بدانیم با وجود مشغله سنگین و کمبود زمان ،چگونه می توان همواره آراسته و زیبا بود ،بدون اینکه ساعاتی متمادی را در آرایشگاه ها سپری کنیم !

ایده های زیر ،راهنمای خوبی در این زمینه خواهند بود:

نکته1

در ابتدا با اصول اولیه آرایش آغاز می کنیم.به همراه داشتن یک کیف کوچک از لوازم آرایشی مورد نیاز، همیشه می تواند کارساز باشد.این نکته ای است که تقریبا تمامی خانم ها ،همواره آن را رعایت میکنند.

ابزار آرایشی مثل ریمل مشکی و پنکک ،جزء ضروریات این کیف محسوب می شوند.لوازم دیگری مثل مداد، رژ، و خط چشم را هم می توانید در این کیف داشته باشید.با این کار ،در مواقع لزوم ،همیشه مطمئن خواهید بود.

نکته 2

با اطمینان از اینکه پیوسته در مراقبت از پوست و پاکسازی آن ،توجه و دقت خاصی دارید ،نکاتی بیشتر را در اختیار شما قرار خواهیم داد.

در آرایش ملایم روزانه از فوندیشن سبک استفاده کنید ،آن هم فقط برای اینکه اشکالات جزئی پوست را برطرف کرده و پوست ظاهری صاف و یکنواخت داشته باشد.این فوندیشن بهتر است با رنگ پوست و آرایش شما هماهنگی داشته و سعی کنید رنگی را که انتخاب می کنید ،ظاهری طبیعی را برای پوست شما ایجاد کند.

نکته3

دراین نوع آرایش ،رژ گونه هلویی ملایم،انتخابی بسیار زیبا و شیک خواهد بود.

سعی کنید در زدن رژ گونه ،افراط نکنید و هنگام آرایش گونه ها ،رنگ آن را به سمت بیرون محو کنید تا کاملا طبیعی و جذاب به نظر رسیده و گونه ها را کمی برجسته تر نشان دهد.

نکته 4

اگر ناخن های مانیکور شده و زیبایی دارید و همیشه آنها را پولیش می زنید ،نیازی نیست که هر روز اینکار را انجام دهید.این کار جزء توصیه های هر روزه آرایشی محسوب نمی شود.فقط هر چند وقت یکبار ،ناخن ها چک کرده و آنها را مرتب و در صورت نیاز مانیکور کنید.

نکته 5

وقتی صحبت از ایده های هر روزه آرایشی ،مخصوصا آرایش چشم ها ، به میان می آید، بهتر است توجه خاصی به آنها داشته باشید و کمی در این مورد با تجربه و حرفه ای تر عمل کنید.

می توانید گاهی آرایش دودی و یا حتی خط چشم ساده ای را خیلی زیبا طراحی نمایید.یک مداد چشم و ابرو که کمی نرم تر و چرب باشند ،برای استفاده روزانه ،بسیار مناسب هستند ،چرا که استفاده از آنها آسانتر و سریعتر بوده و هر زمان هم که بخواهید ،به راحتی پاک می شوند.

نکته6

در مورد رژ لب ،باز هم در نظر گرفتن رنگ هلویی یا صورتی ملایم که کمی تیره تر از رنگ طبیعی لب ها باشند،کاملا مناسب و جذاب خواهد بود.

زمانیکه مشغله زیادی دارید ،نیازی نیست زمان زیادی را به جزئیات آرایش لب ها اختصاص دهید.مدیریت زمان در این روزها و چنین شرایطی ،اهمیت زیادی دارد!

نکته 7

آرایش روزانه بدون ضد آفتاب نمی تواند کامل باشد.

یک ایده موثر در آرایش روزانه ،استفاده از ضد آفتابی با فاکتور حفاظتی گسترده ای است که همواره برای همه جا و در موقعیت های مختلف ، بتواند از پوست شما محافظت کند.SPF 15 یا بالاتر،فاکتور حفاظتی تایید شده ای است که قادر است مانع از صدمات اشعه زیانبار خورشید شود.

در حقیقت برای داشتن پوستی نرم و لطیف ،حتی می توانید فوندیشن را با مرطوب کننده ای که SPF مناسبی هم داشته باشد ،ترکیب کنید.

نکته 8

در خصوص آرایش روزانه، بهتر است به منظور جلوگیری از خارش پوست و به حاقل رساندن حساسیت های پوستی ،به جای لوازم آرایش مایع ،از انواع پودری آنها استفاده کنید.

نکته 9

برای خلق یک نگاه دراماتیک و زیبا ،سایه ای شامپاینی را در نظر بگیرید و پشت پلک را تا استخوان ابرو را پوشش داده و سایه قهوه ای ملایمی را روی چین های پلک بکشید تا تیرگی طبیعی و جذابی را ایجاد کند.بعد این دو رنگ را در هم محو کنید ،طوری که هیچ مرزی بین این دو سایه وجود نداشته باشد.

و نکته پایانی اینکه علاوه بر آرایش طبیعی و زیبای روزانه ،به نوع پوشش خود هم توجه خاصی داشته باشید، چون اگر لباس شما با اندام ،آرایش ،و البته محیطی که در آن می کنید ،تناسب و هماهنگی نداشته باشد ،توازن زیبایی شما را بر هم خواهد زد.

در ضمن ،مراقبت از موها ،سلامت و درخشندگی آنها نیز یکی از ارکان بسیار مهم جذابیت افراد محسوب شده و موجب افزایش اعتماد به نفس آنها می شود.

بنابراین با در نظر گرفتن تمامی این موارد، روز خود را پر بارتر از روز قبل ساخته و کاملا خاص بدرخشید!