مه شو: چنانچه قصد رفتن به یک مهمانی شبانه را دارید و اینبار تمایل دارید از سایه های شیمر و متالیک لذت برید، پیشنهاد می کنیم نکات زیر را که از ایده های زیبایی یکی از بهترین طراحان آرایش در نیویورک، مری شتن می باشد، در نظر داشته باشید.

eyeshadow_0

1- رنگ های خنثی را انتخاب نمایید

سایه های شیمر، خود به تنهایی زیبا و چشم نواز هستند.سایه های متالیک با رنگ های طلایی، نقره ای، برنز و حتی طلایی قرمز، اما همه از نوع خنثی، گزینه های فوق العاده ای خواهند بود.

به عقیده ماری، این رنگ ها، تقریبا مناسب تمامی تون پوست ها بوده و برای تمامی مهمانی ها، جذاب و شیک هستند.

2- سایه های چرب را هم امتحان نمایید

استفاده از سایه های متنوع پودری، بسیار فریبنده و وسوسه انگیز است، اما مری پیشنها می کند که گاهی برای مهمانی ها نوع چرب آن را هم امتحان کنید.چرا که بر خلاف تعدادی از سایه های پودری که بعد از مدت کوتاهی ریخته و آرایش چشم شما را خراب می کنند، این سایه ها برای مدت زمان بیشتری ثابت خواهند بود.

در صورتیکه تمایل بیشتری به سایه های پودری دارید، همواره برترین برندها را انتخاب نمایید تا زیبایی آرایش شما را انتهای شب حفظ شود.

3- از آرایش پر زرق و برق شبانه لذت ببرید

یکی دیگر از پیشنهادات مری این است که اگر ترجیح می دهید از پودرهای سبک برای آرایش استفاده کنید، بهتر است آرایش چشم ها را قبل از صورت انجام دهید.با اینکار، دیگر تفاوتی ندارد که چقدر آرایش پر زرق و برقی داشته باشید، دیگر نیازی نیست که بین آریش، دائم با شیر پاکن برق های اضافه را پاک کنید.

برای اطمینان از ماندگاری بیشتر آرایش خود می توانید از پرایمرهای باکیفیت هم بهره ببرید و روی آن را با پودری سبک برس بزنید.

4- در استفاده از سایه های متالیک، حرفه ای تر عمل کنید

زمانیکه از سایه های متالیک استفاده می کنید، ازگوشه داخلی چشم شروع کرده و به آرامی تا وسط پلک آن را ادامه دهید.

تاکید مری در خصوص سایه های متالیک این است که آن را تا بالای استخوان ابرو نزنید، اینکارکمی افراط و زیاده روی محسوب شده و جلوه زیبایی هم نخواهد داشت.

حالا با کشیدن خط چشم و زدن ریمل، آرایش چشم ها را تکمیل نمایید.

زیبا باشید.