سرم های مژه برای افزایش رشد، فر و لیفت مژه و اکستنشن مژه، کارهایی است که امروزه بسیار همگانی شده است. آرزوی داشتن مژه های بلند، یکی از موارد رایج در مد و فشن بوده است. برخی از سالن های آرایش و کلینیک های پوستی پیشنهاداتی برای داشتن مژه های بلند برای شما دارند که اغلب هزینه های سنگینی نیز در بر دارد. در این مطلب به شما پیشنهاد می دهیم که هزینه اضافی برای داشتن مژه های بلند نکنید. زیرا می توانید از مواد طبیعی موجود در خانه به این خواسته خود دست یابید. یکی از دستورالعمل های زیر را با توجه به مواد در دسترس خود، انتخاب کرده و استفاده کنید تا نتیجه و تاثیر آن را روی مژه های خود مشاهده کنید.

31pic1

روغن کرچک یک تقویت کننده مژه

  • یک قاشق چایخوری روغن کرچک
  • دو عدد کپسول ویتامین E
  • یک قاشق چایخوری روغن نارگیل
  • یک ظرف ریمل خالی به همراه برس

روغن کرچک به دلیل داشتن پروتئین و بافت نرمش، به عنوان تقویت کننده و استحکام بخش و ضخیم کننده موها شناخته شده است. روغن کرچک و نارگیل را در ظرفی تمیز با هم مخلوط کرده و کپسول های ویتامینE را شکسته و مواد درونی آن را اضافه کنید. مخلوط را با دقت داخل ظرف تمیز ریمل بریزید. و ظرف را به شدت تکان دهید تا خوب با هم مخلوط شود. هرشب با استفاده از برس ریمل هر شب روی مژه های تمیز زده همانطور که ریمل را از ریشه مژه ها می زنید، و بخوابید.

ویتامین E درمان اصولی مژه ها

استفاده مستقیم ویتامین E نه تنها تاثیر شگفت انگیزی بر فولیکول های آسیب دیده مو دارد، بلکه تحریک کننده رشد آنها نیز هست. استفاده از ویتامین E مایع با استفاده از برس که دسترسی به ریشه مژه ها دارد، درمانی عمیق و شگفت انگیز برای آنها محسوب می شود.

در صورتی که هر کدام از این مواد گفته شده باعث تحریک یا خارش و سوزش چشم ها شد، استفاده از آن را قطع کنید. اما به جای آنها سعی کنید بیوتین را به رژیم غذایی خود اضافه کنید.