با استفاده از روش های زیر می توانید در یک روز سرد زمستانی نیز شاداب به نظر برسید.

آرایش یک بخش جدایی ناپذیر در زندگی است و شما را هوشیار، شاداب و همچنین زیبا شان می دهد. آرایش روزانه در مقایسه با آرایش مهمانی تفاوت هایی دارد. یک اشتباه می تواند کل ظاهر شما را تحت تاثیر قرار دهد. بنابراین در این مقاله چند ترفند برای آرایش روزانه زمستانی برای شما ارائه شده است.

رنگ پوست خود را بشناسید

تمام رنگ پوست ها زیبایی خاص خود را دارند. بنابراین باید بدانیم هنگام آرایش روی رنگ پوست کار نمی کنیم بلکه روی بافت پوست است که تاثیر می گذاریم. پوست نرم، صاف و درخشان چیزی است که توجه را جلب می کند. استفاده از فن هم رنگ پوستتان اهمیت زیادی دارد. می تونید رنگ مناسب فن را برای پوست خود با امتحان کردن آن روی پوست انتخاب کنید. انتخاب فن های با رنگ خیلی روشن تر از پوست خودتان، در زمستان می تواند شمارا شبیه دلقک کند.

از رژلب های کرمی استفاده کنید

در طول زمستان، پوست معمولا خشک می شود. پوست لب ها بسیار حساس تر بوده و نیازمند مراقبت بیشتری است. بنابراین بهتر است از رژلب های کرمی و چرب استفاده کنید تا در طول روز لب های شما را مرطوب و هیدراته نگه دارد. معمولا رژلب های مات ترک خرده و خشک می شوند و باعث می شود چهره شما خسته به نظر برسد.

ریمل بزنید

ریمل می تواند چشم ها را درشت تر و جذاب تر نشان دهد و به چهره شما شادابی بیفزاید. ریمل جلوه دهنده چشم ها است. چشم ها هنگان استفاده از ریمل زیباتر به نظر می رسد.

آب یک کلید اساسی است

درست است! نوشیدن آب یکی از کلید های اساسی است. یک بدن مرطوب معمولا فعال تر و شاداب تر و زنده تر است. آب یکی از جایگزین های مناسب چای داغ و قهوه در زمستان است و ضروری است که بدانید آب یک نوشیدنی بدون جایگزین است. 70 درصد از بدن ما از آب تشکیل شده است. بنابراین رطوبت رسانی به آن بسیار مهم است. اگر به اندازه کافی آب بنوشید، پوستتان به طور طبیعی درخشان خواهد شد.

از لوازم آرایش با کیفیت استفاده کنید

استفاده از لوازم آرایش با کیفیت در زیبا به نظر رسیدن بسایر مهم است و خرید لوازم آرایش با کیفیت و با عواض جانبی کم اهمیت دارد. لوازم آرایش ارزان و بی کیفیت می تواند در پوست شما حساسیت ایجاد کرده و آسیب های جبران ناپذیری به وجود آورد.