با توجه به فرم سایه دادن به ابروها در مواردی استفاده می شود که شخص با جایگزین کردن این شیوه دیگر احتیاجی ندارد با مداد کشیدن ابروهایش را پر نشان دهد. این شیوه شبیه استفاده از مداد ابرو است ولی تنها یکبار آنرا انجام می دهید و دوام طولانی تری دارد و کار را برای اشخاص آسان تر می کند و شخص دیگر نیاز ندارد برای پر کردن ابروهای خویش زمان صرف کند.

 

شیدینگ ابرو از جدید ترین سبک های آرایش نیمه دائمی ابروهاست که ظاهری طبیعی و زیبا به ابرو می بخشد این شیوه توسط دستگاه های مخصوص به نام میکروپیگمنتیشن انجام می شود. در این شیوه توسط میکروپیگمنتیش، رنگدانه در عمق مناسب ابرو تزریق می شود.

 

 

ابرو

 

شیدینگ ابرو چیست؟

شیدینگ ابرو( سایه ابرو) یک روش بسیار کارامد و مؤثر برای آرایش نیمه دائمی ابروها می باشد. در این شیوه، رنگدانه­ ها به وسیله سوزن میکروشیدینگ به زیر پوست نفوذ نموده، ابروها حالت مخملی گرفته و در اینصورت ابروها زیبا و طبیعی بنظر می­ رسند.

 

شیدینگ ابرو با میکروبلیدینگ ابرو تفاوت دارد. در شیوه میکروبلیدینگ ابرو خطوطی شبیه به فرم مو­­ در بین ابروهای شخص کشیده می­ شود و ابروهای شخص در اینصورت طبیعی جلوه می ­کند ولی در شیوه شیدینگ سرتا­­سر ابرو به صورت نقطه پوشیده می­ شود که تراکم این نقاط از تاج به طرف دم بیشتر می­ شود. این نقاط با فشار بر روی پوست ایجاد می­ گردد و کاملاً سایه روی ابروهای شما قرار می­ گیرد و حالت پودری به ابروها می دهد.

 

انواع شیوه های شیدینگ ابرو

شیدینگ با سوزن پاور:میتوان برای کلیه قسمت های ابرو و قسمت های کوچک ابرو که خالی می باشند، به صورت نقطه ای از این روش استفاده نمود.

 

شیدینگ با سوزن فلت:این شیوه با استفاده از چند سوزن فلت، به صورت شیدینگ پرتابی باتوجه به حجم ابرو، کار انجام می گردد. میتوان به صورت نقطه ای جاهایی از داخل ابرو که خالی هستند را پر کرد.

 

ابرو

 

اموزش شیدینگ ابرو

-ابتدا پوست ابرو را از هر گونه مواد آرایشی پاک و ضد عفونی کنید

 

- در مرحله بعد لایه ای بسیار جزیی از ماده بی حس کننده را بر پوست این ابرو زده و یک نایلون کوچک برای ایجاد حرارت و سرعت بیشتر به مدت ۱۵ دقیقه بر روی آن قرار دهید.

 

- با مداد به صورت دقیق ابرو را کادر می گیریم

 

- نقاطی از ابرو را که خالی هستند معلوم می کنیم و قسمت هایی از ابرو ها که احتیاج به پررنگ تر شدن دارند را توسط مداد پررنگ تر کنید تا زمان عمل شیدینگ برایتان مشخص تر باشند.

 

- برای انجام عملیات شیدینگ یا سایه ابرو بهتر است از انتهای ابرو شروع به سایه زدن می کنیم.

 

- برای شیدینگ، با استفاده از نوک سوزن و به شکلی سطحی به ایجاد نقاطی ریز در لا به لای تار های ابرو پرداخته و در بعضی ناحیه ها سایه کاری را به نحوه ای پرتابی انجام دهید.

 

- بایستی زمان شیدینگ ابرو توجه داشته باشید که کاملاً به ابروها تسلط داشته باشید. امتداد سوزن، زاویه نشستن شما، فشار سوزن باید با هم تناسب داشته باشند.

 

طراحی حرفه ای در شیدینگ ابرو

در شیدینگ ابرو باید ابروها به شکلی کاملاً تخصصی طراحی شوند. یعنی فاصله تاج ابرو از گوشه داخل چشم ها رعایت شده و قوس و انتهای ابرو در هماهنگی کاملی با یکدیگر قرار گیرند.

 

تنها در اینصورت است که قرینگی ابرو بعد از انجام این روش حفظ شده و تعادل صورت دستخوش تغییر نخواهد شد. بهتر است کادر را معلوم نموده ولی در زمان انجام کار، خطی پر رنگ ایجاد ننمائیم تا ابروها طبیعی تر بنظر برسند.

 

فاصله بین دو ابرو را با الگوی تیغه بینی تنظیم نموده و کادر تاج ابرو را با دو گوشه داخلی چشم ها منطبق می نمائیم. بعد نوک انتهایی ابرو را با استفاده از خطی که گوشه بینی و گوشه خارجی چشم را به یکدیگر متصل کرده امتداد داده و نقطه پایانی را معلوم می نمائیم.

 

 

eyebrow-shading-done-4

 

مراقبت های بعداز شیدینگ ابروها

- تا 24 ساعت بعداز میکروشیدینگ، نباید ابروهاتون رو خیس کنید. در صورت لوزم تنها می توانید با توپ پنبه ای و مقدار کمی آب، ناحیه اطراف ابرو رو تمیز کنید.

 

- به هیچ عنوان نباید تا 3 روز از مواد مرطوب کننده و محصولات آرایشی بر روی ابروها استفاده کنید.

 

- شما میتونید پس از گذشت 3 روز از میکروشیدینگ ابرو، استحمام کنید ولی بهتره ابروها تا 10 روز تماس خیلی زیادی با آب نداشته باشند و از هیچ محصول ارایشی هم بر روی ابروها استفاده نکنید.

 

- در این مدت باید روی ابروها و زخم رو با پمادی که متخصص بهتون معرفی نموده چرب کنید تا روند بهبودی زخم های ابرو سریعتر بشه.

 

- هنگامی که همه زخم ها بطور طبیعی خوب شدند، میتونید از مرطوب کننده و محصولات آرایشی استفاده کنید.

 

- به هیچ عنوان نباید روی ابروها رو خارش بدید و پوسته های ایجاد شده بر روی ابروها رو به زور از روی پوست جدا کنید. اجازه بدید این زخم ها با گذشت زمان و بطور طبیعی بهبود پیدا کنند.