اسپری رنگ مو برای کسانی که به تنوع در رنگ کردن موهایشان علاقه دارند گزینه مناسبی است. اسپری رنگ مو فقط در ساقه مو استفاده می شود در نتیجه مشکلی برای موها ایجاد نمی کند. در واقع اسپری رنگ مو یک رنگ مو موقت است.علاوه بر این ها اسپری رنگ مو را به راحتی می توان در خانه استفاده کرد.

 

شرکت های مختلف تولید کننده لوازم آرایشی و رنگ مو، رنگ موهای موقت را در مدل های چون ، اسپری مو ، ماژیک رنگ مو و گچ رنگ مو، تولید و روانه بازار نموده اند.بهترین کار برای کسانی که علاقه به تنوع رنگ مو دارند، استفاده از اسپری مو است یا همان رنگ موقت. حسن استفاده از  اسپری رنگی این است که نیاز به مراقبت خاص نداشته و به موها آسیبی نمی رسانند. 

 

اسپری رنگ مو

اسپری رنگ مو موقت

این رنگ مو به صورت اسپری بوده و برای استفاده از آن می توان تنها آن را روی قسمت مورد نظر مو فشار داده و موها را رنگ کرد. در استفاده از این اسپری های رنگ مو تنها کافیست موها تمیز و خشک باشند. زیرا در صورت خیسی یا نم دار بودن موها اسپری، موها را به درستی رنگ نمی کند. به علاوه برای روشن تر کردن موها بهتر است ابتدا از اسپری رنگ سفید روی موها زده و سپس رنگ موی مورد نظر را اسپری کرد.

 

اسپری رنگی مو در اصل رنگ طبیعی مو را روشن‌ تر و درخشان ‌تر می نماید، تندی موهای سفید یا زرد را کاهش می دهند و یا اسپری رنگی، موهای راه راه و مش شده را یک دست و یکنواخت می نماید. این دسته از اسپری‌ها تغییر شدیدی در رنگ مو ایجاد نکرده و به سادگی و با یک بار شستشو پاک می شوند،از همین جهت اسپری رنگی برای امتحان کردن یک رنگ مو مناسب می باشند.

  

رنگ موی موقت رقیق‌ حاوی اسید ضعیفی نیز هست که سبب افزایش قدرت جذب رنگ‌ توسط مو میشود. برخی از محصولات امکان دارد علاوه بر رنگ ‌های یاد شده یا همان رنگهای مجاز، حاوی رنگ‌ های ترکیبی دیگر نیز داشته باشند که در برچسب بسته‌ بندی این محصولات ، نکاتی برای رعایت احتیاط و همچنین آموزش انجام پاچ تست مقدماتی موجود میباشد. اسپری رنگی مو علاوه بر رنگ، برای مدل دادن ساختار مو نیز به کاربرد دارد.

 

اسپری رنگ مو

 

بعضی جهت ایجاد رنگ‌ های فانتزی مو، قرمز، آبی، طلایی ‌‌نقره‌ای، صورتی و سایر رنگ‌ های غیرمعمول به کار گرفته میشوند. در رنگ ‌های موقت، مواد رنگی مانند یک پوشش رنگی روی مو می نشیند و به درون ساختار مو نفوذ نکرده و یا درحد بسیار ضعیف نفوذ می نمایند.