یکی از زیباترین میل در انسان میل جنسی یا غریزه جنسی به حساب می آید که خداوند به انسان و دیگر موجودات زنده بخشیده است ولی فرق موجود میان انسان و دیگر موجودات زنده مانند حیوانات در زمینه گرایش داشتن به جنس مخالف و این غریزه در آن می باشد .

مردان دارای تفکرات جنسی متعدد هستند که از آن به عنوان فانتزی های جنسی در زندگی خود به کار می برند ولی این تصورات جنسی شامل احتیاج های روحی و روانی آنها می باشد که بیشتر اشخاص فکر می کنند که مردان فقط با انجام دادن یک سری اعمال پیش پا افتاده به ارگاسم خواهند رسید .

نیازهای جنسی مردان

مردها دارای تفکرهای جنسی مختلفی هستند که از نیازهای روحی و روانی و غرایز آنها سرچشمه می گیرد. برخلاف تصور بیشتر زنان که فکر می کنند مردها به راحتی ارضا شده و رابطه جنسی برای آنان صرفا یک ارضای جسمی است، روابط جنسی برای مردان تنها به معنای ارضای جسمی نیست و ارضای روحی و روانی است که می تواند آنها را به سرحد لذت رسانده و رابطه زناشویی را نیز تحکیم بخشد. در نتیجه برای ارضا شدن روحی باید خواسته های ذهنی مرد نیز تامین شود. این خواسته های ذهنی ممکن است کاملا متفاوت از شخصیت فرد باشد.

انتظار مردان از زنان در روابط جنسی

به طور کلی در طول رابطه مردان انتظاراتی از شریک خود دارند که برخی از آنان شامل موارد زیر می شود.

۱- خوش بو بودن

خوشبو بودن تمام بدن و به خصوص ناحیه واژن و آلت تناسلی یکی از خواسته های مهم مردان است که شاید تاکنون آن را از ترس و عدم انتقاد پذیری شما مطرح نکرده باشند. برای رفع این مشکل حتما پیش از برقراری رابطه جنسی به حمام رفته تا بدن تمیز و خوشبویی داشته باشید.

۲- پیشنهاد رابطه از سوی خانم ها

اینکه همیشه مردان باید شروع کننده رابطه جنسی باشند، هیچ قاعده ضروری نیست و مردان هم دوست دارند که گاهی خانم ها پیشنهاد دهنده رابطه جنسی باشند. پس بد نیست که گهگاهی شما شروع کننده رابطه باشید و همسرتان را تحریک کنید. مطمئن باشید که اگر یک بار این کار را امتحان کنید متوجه می شوید که او نیز استقبال کرده و واکنش خوبی نشان خواهد داد.

۳- خودتان باشید

مردها دوست دارند که زن، زنانگی و ظرافت خود را حفظ کند و چنین زنی را تحسین می کنند. آرایش کردن و رسیدن بیش از حد به خود برخلاف تصور عموم، چندان برای مردان جذاب نیست. اکثر مردان زنانی را دوست دارند که از ظاهر واقعی خود احساس رضایت داشته باشند.

۴- سکس دهانی

مردان از از رابطه جنسی دهانی لذت برده و تحریک می شوند. مکیدن آلت تناسلی مردان با فشاری که بر روی آن ایجاد می کند موجب تجمع خون در بافت های آلت می شود و برای آنها لذت بخش خواهد بود و به این طریق برانگیخته می شوند. البته هر شکل از رابطه جنسی باید با رضایت کامل هر دو طرف انجام شود.

۵- عدم تظاهر به ارضا شدن

تظاهر به ارضا شدن نکنید. زنان فکر می کنند که برای حفظ غرور مردان لازم است که تظاهر کنند ارضا شده اند اما این طور نیست و مردها این تظاهر را متوجه خواهند شد. پس اگر ارضا نشده اید به او اجازه بدهید این را متوجه شده و سعی کند که واقعا شما را ارضا نماید.

برخی از رفتارهای ناخوشایند برای مردان هنگام رابطه جنسی

گاز گرفتن

پوشیدن لباس خواب های کهنه و قدیمی

بوی ناخوشایند بدن

صرف زمان بیش از حد برای آرایش کردن و پوشیدن لباس خواب پیش از برقراری رابطه جنسی

امر و نهی کردن. در طول رابطه جنسی سعی نکنید که دائما او را کنترل کنید.

دراز کشیدن و بی حرکت ماندن. سعی کنید شما نیز در حین سکس حرکت داشته باشید و با ریتم حرکات همسرتان هماهنگ باشید.

خوابیدن. اگر خسته هستید، سکس نکنید، خوابیدن وسط سکس واقعا آزار دهنده است.

حرف زدن از رابطه جنسی. پس از اتمام رابطه جنسی همسرتان را سوال باران نکنید که رابطه جنسی مطابق میلت بود یا نه؟