! رودریگو مرد عروسکی که با عمل های جراحی متعدد خود را به شکل عروسک کن دراورده بود حالا تغییر جنسیت داده و تلاش میکند شبیه به باربی شود ! گفتنیست این مجری مشهور بسیاری از عملهای زیبای یخود را در کشور ایران انجام داده است!

 

 

مرد عروسکی مشهور تغییر جنسیت داد (عکس)

158684981397656-irannaz-com-571x1000

 

این ستاره 36 ساله مشهور به “برادر بزرگ” و به اصطلاح “کن عروسک” کن ردیگو آلوز به عنوان transgender ظاهر شده است.

 

 

رودریگو میگوید : “من به عنوان کن شناخته شده ام ، اما همیشه مثل باربی احساس می کنم.”

 

 

مرد عروسکی مشهور تغییر جنسیت داد (عکس)

158684981826662-irannaz-com-300x200 (1)

 

رودریگو اکنون از ایستادن جلوی آینه لذت میبرد و موقع پوشیدن کفش پاشنه بلند رو به آینه میگوید من بالاخره احساس واقعی که در مورد خودم داشتم را نشان دادم . پر زرق و زیبا و زنانه

 

 

بنا بر گزارش ها ، آلوز بیش از 650،000 دلار برای دستیابی به ظاهری شبیه به کن ، هزینه کرده است – از جمله عمل برداشتن چهار دنده ، لیفت “چشم گربه ای” و بسیاری از جراحی های بینی , و اکنون حتی عملهای بیشتر برای رسیدن به باسن و لب بزرگتر.

 

او همچنین تمام پست های قبلی را از اینستاگرام خود حذف کرده است

 

مرد عروسکی یا ( کن انسانی ) می گوید بینی وی پس از جراحی های بزرگ ، در حال از بین رفتن و ناپدید شدن است ! رودریگو بیش از ده بار عمل بینی انجام داده است .

 

 

او می گوید ، جراحی پوستی صورت ، شامل تغییر شکل پیشانی ، برداشتن سیب آلوز آدم و تراشیدن خط فک او نیز به زودی انجام می شود.

 

او می گوید سال پیش حین فیلمبرداری فهمیدم که تمایلات زنانه ای در من هست .

 

او می گوید: ” من در دوران بلوغ بسیار زنانه بودم و با عروسک ها بازی می کردم و لباس و کفش های پاشنه بلند  مادرم را می پوشیدم.”

 

با این حال ، تحول او به باربی سریع انجام شد.

وی می گوید: “در طی یک ماه من به اختلال بیهویتی و سردرگمی جنسیتی مبتلا شدم و گزینه ای برای شروع داروهای مناسب برای تغییر جنسیت وجود داشت.” “پیش از این ، مردم به من نگاه می کردند زیرا من برای یک مرد بسیار آندروژنی و عجیب به نظر می رسیدم. اکنون امیدوارم که آنها به دنبال این باشند که فکر می کنند من یک زن زیبا هستم. ”

 

 

مرد عروسکی که یک مجری مشهور نیز هست ساکن لندن ولی متولد برزیل است. او حالا که به جای کن با باربی مشخص می شود ، سرانجام احساس رضایت می کند.

 

 

رودریگو میگوید :

 

 

“سالها سعی کردم زندگی خودم را به عنوان یک مرد زندگی کنم. من یک سیکس پک و سینه بدنسازی مصنوعی زیر لباسم مخفی میکردم و ماهیچه های جعلی در آغوشم داشتم ، اما به خودم دروغ می گفتم. من یک زن هستم و همیشه مغز زنانه داشته ام. اکنون بدنم با ذهن من مطابقت دارد. “

 

 

او از توجه مردها به ظاهر جدید و زنانه اش بسیار هیجان زده است

 

 

 

 

 

 

وی گفت از عمل های او تنها برداشتن آلت تناسلیش مانده . رودریگو میگوید : “من یک عمل وارونگی آلت تناسلی دارم و بیضه های من برداشته می شود. این آخرین مرحله خواهد بود. ” “قبل از آن من کاشت پستان سیلیکون دارم. من می توانم لباس هایی بپوشم که خط پستان من را نشان دهد و سکسی به نظر برسد. من خیلی هیجان زده هستم.”

 

 

رودریگو آلوز یکی از ده‌ها توریستی است که ایران را برای انجام جراحی پلاستیک (به‌دلیل کیفیت بالای خدمات و صرف یک پنجم هزینه در مقایسه با کشورهای اروپایی) انتخاب کرده است، با این تفاوت که او برای حساس‌ترین جراحی‌اش به یک پزشک ایرانی اعتماد کرد، همچنین علاوه بر جراحی بینی، لیفت ابرو، تغییر فرم چانه، لیزر موهای زائد و لمینیت دندان‌هایش را نیز در ایران انجام داده است.