بازیگر معروف ایرانی شوهر سابق خود را بخاطر کرونا از دست داد. فرهاد قریب کارگردان و همسر سابق شراره رخام بر اثر کرونا درگذشت. شراره رخام در رابطه با همسر سابقش گفت: او انسانی شریف و بزرگ بود و درگذشت این عزیز در امریکا اتفاق افتاد

 

فرهاد قریب، کارگردان و همسر سابق شراره رخام بر اثر کرونا درگذشت

ابتلای فرهاد قریب کارگردان و همسر سابق شراره رخام به کرونا سبب فوت وی در آمریکا شد. شراره رخام با انتشار پستی در صفحه ی شخصی خود در اینستاگرام چنین نوشت:

 

با آرزوی شادی روح آن مرحوم که در مدت کوتاهی که در ایران بود اعمال خیریه بسیاری انجام داد که در زمان حیاتش هیچوقت تمایل به افشای آن نداشت و مراکز خیریه و بهزیستی ها همیشه محل مراجعه و کمکهای انساندوستانه ایشان بود ، توصیه میکنم فیلم پل سیزدهم که تنها فیلم ایرانی این عزیز است را حتما از اینترنت جستجو کنید و ببینید که به پاکی روح این مرحوم پی ببرید.

 

در ادامه پست منتشر شده در صفحه ی شراره رخام را ببینید:

 

158920849032149-irannaz-com

بیوگرافی فرهاد قریب

فرهاد قریب که در هالیوود با نام استیون راش Steven Rush شناخته می‌شود، فیلمنامه‌نویس و مستندساز ایرانی-آمریکایی ساکن لس آنجلس که در سینمای هالیوود فعالیت داشت. قریب، فارغ‌التحصیل کارگردانی از ایالات متحده آمریکا بود. وی فعالیت سینمایی را با فیلم‌های «THE BLACK ROSE”, “RUNNING FROM THE SHADOW» در ایالات متحده آغاز کرد و نخستین ساخته خود را در ایران با نام پل سیزدهم تجربه کرد.

 

شراره رخام بازیگر و تهیه کننده ایرانی، و همسر سابق فرهاد قریب بود. وی بعلت اینکه همسرش باید به امریکا می رفت و او راضی نبود با همسرش برود دوستانه از وی طلاق گرفت.

 

بیوگرافی شراره رخام

 

شراره رخام متولد ۱۷ مرداد ۱۳۵۰ در تهران بازیگر ایرانی است. او دارای مدرک لیسانس زبان روسی از دانشگاه آزاد و همچنین لیسانس بازیگری از جهاد دانشگاهی است. علاوه بر این وی فارغ التحصیل رشته تدوین از مرکز آموزش فیلمسازی نیز می‌باشد و دوره‌های بازیگری را در کارگاه‌های آزاد گذرانده است، از همین کلاس‌ها به فیلم عروسک کاغذی در سال 1374 معرفی شد.

 

بازی او در اپیزود اول فیلم “نسل سوخته” در سال 1379 او را به عنوان بازیگری توانا معرفی کرد اما بازی وی در مجموعه “فقط بخاطر تو” در رمضان سال 1382 باعث شهرت وی شد. آخرین حضور سینمایی او بازی در نقش کوتاهی در فیلم قارچ سمی ساخته ملاقلی پور است.