زن 71 ساله ای که باردار است و میگوید که بزودی پیرترین مادر جهان خواهد شد

پیرترین-زن-باردار-جهان

یک زن 71 ساله ازمازاتلان، مکزیک مدعی بر باردار بودن است و میگوید شش ماهه است و بزودی دختر زیبایی را به دنیا خواهد آورد و این اتفاق او را پیر ترین مادر تازه زایمان کرده دنیا می نامد.

 

" ماریا دلا روز "میگوید ؛ اولین بار سه ماه پیش ، وقتی احساس سرگیجه و استفراغ و نشانه های تجربه شده در بارداری های قبلی ، به او دست داد؛ شک کرد و به یک کلینیک خصوصی برای سونوگرافی رفت که نتیجه نشان داد او برای نهمین بار مادر شده است.

 

این زن 71 ساله اذعان داشت که پزشکان در کلینیک بیش از من شگفت زده بودند . او همچنین ادعا میکند که بیش از 10 سونوگرافی در ماه گذشته داشته ، فقط برای اینکه از بارداری خود اطمینان حاصل کند.

 

پیرزن 71 ساله در دوران بارداری نهمین فرزند

این زن در مصاحبه ای گفت :"پاهایم آسیب دید و احساس سرگیجه و استفراغ داشتم. اکنون تقریبا 10 سونوگرافی در یک کلینیک خصوصی و و بیمارستان های عمومی انجام داده ام. پزشکان نمیتوانستند این موضوع را باور کنند. آن ها به من گفتند که فرزندت دختر است . نگاه کن ، میتوانی صورت کوچک او را ببینی".

پیرترین زن باردار دنیا می گوید:که گرچه شنیدن خبر به دنیا خواهر جدید فرزندانش را خوشحال نساخته ، اما او از بارداری اش بسیار هیجان زده است. وی در روز 18 ژوئیه یک ویزیت با متخصص زنان دارد و به جهت سن بالای او انتظار دارد که نوزاد از طریق سزارین متولد شود.

بارداری پیرزن 71 ساله 

همانطور که انتظار می رود، شنیدن اخباری حاکی از بارداری یک زن 71 ساله باعث بالارفتن ابرو ها و تعجب می شود چرا که بسیاری از پزشکان معتقدند که این فقط یک داستان سرایی است ، زیرا بارداری در آن سن عملا غیر ممکن است و حتی همسایگانش معتقدند که او دروغ میگوید.

 

پس از اطلاع از خبر حاملگی او ، از او خواستند تا به بیمارستان دولتی در منطقه، جهت معاینه برود. پزشکان هیچ نشانه ای مبنی بر حاملگی این زن نیافتند و تاکنون تنها مدرک، تصاویر سونوگرافی که به خبرنگاران نشان داده است ، می باشد.

 

اگر کودکی به دنیا بیاید ، ماریا تبدیل به پیرترین مادر در جهان خواهد شد ، بر اساس گزارشات دارنده فعلی این عنوان ماریا دل کارمن بوسادا است که در سال 2006 در سن 66 سالگی دوقولو هایی را متولد کرد.