مراسم جن گیری در بین هندی ها رایج است. جن گیری از سنت های خرافه ای است که هنوز بسیاری افراد به آن اعتقاد دارند. سه زن هندی با انجام مراسم خرافی جن گیری روی یک پسر ۷ ساله مرگ دلخراش این کودک را رقم زدند.

 در حادثه‌ای دلخراش، یک کودک ۷ ساله هندوستانی با اقدام احمقانه مادر و دو خاله اش دچار مرگ شد. این حادثه تلخ هنگامی رخ داد که مادر کودک که از بیهوش شدن گاه و بیگاه کودک ۷ ساله خود نگران بود به همراه دو خواهرش، تصمیم گرفتند تا این کودک را نزد یک رمال محلی ببرد.

«تیلاگاواتی» ۳۰ ساله و خواهرانش «باگیالاکشیمی» ۲۶ ساله و «کاویتا» ۲۸ ساله برای انجام جن گیری و خارج کردن روح‌های شیطانی «ساباری» ۷ ساله را یکشنبه شب با کرایه یک ریکشا نزد یک رمال محلی بردند.

زنان جن گیر روح شیطانی را به بدن کودک وارد کردند

اما در میانه راه، راننده ریکشا که متوجه جریان شده بود این سه زن به همراه کودک را از خودروی خود پیاده کرد. پس از وخیم‌تر شدن حال ساباری این سه زن در وسط جاده، تصمیم گرفتند خود دست به کار شده و مراسم جن گیری را انجام دهند. آن‌ها که تصور می‌کردند وارد شدن روح‌های شیطانی به بدن سابرای، موجب بدحالی این کودک شده است با مشت و لگد با جان این پسر افتادند.

دستگیری 3 زن جن گیر در هند

این در حالی بود که در همان لحظات هنگامی که عده‌ای از اهالی محلی علت این اقدام عجیب این سه زن را جویا شدند، با بدرفتاری آن‌ها مواجه شدند. لحظاتی بعد پلیس محلی هند در محل حادثه حاضر و هر سه زن را دستگیر کرد. کودک نیز به درمانگاه محلی منتقل، اما اعلام شد که بر اثر ضربات وارده جانش را از دست داده است.

جسد این کودک بیگناه برای انجام کالبدشکافی به بیمارستان کالج پزشکی ولور در آدوک کامپارای منتقل شده است. تحقیقات پلیس در مورد این حادثه ادامه دارد.