مه شو:خط چشم کشیدن برای خیلی از خانم های بسیار آسان می باشد و چشم های خانم ها را جذابتر می نماید ولی یک دختر هندی با استفاده از لبه تیغ چاقو خط چشم های زیبای می کشد درست است این کار خیلی خطرناک می باشد ولی این دختر هندی به آسانی می تواند خط چشمش را با چاقو بکشد .

 

16247405601750-irannaz-com

استفاده از حرکات ورزش یوگا پیش از این برای آرامش و سلامتی بدن استفاده می شد اما حالا می توان گفت که می تواند جنبه ی هنری هم داشته باشد آن هم در زمینه آرایش چشم.

 

“آنامیکا کوتاری ” ۱۴ ساله با کمک خم کردن زانوها و استفاده از انگشتان پایش در کمال حیرت با چاقوی تیز چشمانش را آرایش می کند.

این دختر با استعداد روشی خطرناک برای آرایش چشمانش دارد که چاقویی تیز اصلی ترین ابزار آن است.انعطاف بدنی فوق العاده او نام وی را در لیست استعدادهای عالی هند ثبت کرده است.

162474056468297-irannaz-com

 

به گزارش ایران ناز “آنامیکا ” ساکن “آجمر” در “راجاستان” واقع در شمال هند می گوید:در کل من فردی خجالتی و محافظه کار هستم ، هیچ وقت نخواستم مشهور شوم چرا که از بودن در معرض دید عموم خجالت می کشیدم از طرفی علاقه من به نجام کارهای خارق العاده باعث شد تا شناخته شوم.

 

او که از ۲ سال پیش شروع به یادگیری یوگا کرده است از طرف مربی و پدرش مورد حمایت بوده چرا که استعداد او در این زمینه از همان روزهای اول پیدا بود.

 

والدین من در وضعیت مالی خوبی قرار ندارند به همین دلیل من خیلی دیر وارد این رشته شدم ولی به سرعت به موفقیت رسیدم و با حضور در برنامه های تلویزیونی مشهور شدم.