طلایی رنگی است که بیشتر رنگها را تکمیل می کند ، اما باید کمی مراقب باشید زیرا همین امر می تواند شما را مانند توپ دیسکو جلوه دهد. برای آرایش صورت شما با لباس طلایی ، باید به دنبال پوست صاف باشید. داشتن پوستی صاف و یکنواخت بدون توجه به لباسی که می پوشید بهترین است بنابراین ، پنهان کردن نقص باید هدف باشد. از این رو پوست صاف و یکنواخت ضروری است ،که ما آن را در مرحله اول قرار داده ایم. 


خبر داغ:

خالکوبی جنجالی ترانه علیدوستی روی بدنش + عکس لو رفته

خبر داغ:

فوری / خبر شوکه کننده درباره فرزاد حسنی + عکس

خبر داغ:

اتفاقی عجیب و شوکه کننده وسط دعوای دو خواهر  


گام 1:

قبل از اینکه آرایش خود را شروع کنید ، یک بیس صاف و مرطوب بزنید: با تمیز کردن و مرطوب کردن کامل صورت خود شروع کنید. برای یک پایه درخشان ، یک پرایمر مناسب را برای پوشاندن خطوط ریز ومنافذ بزرگ بکار ببرید

 

.golden-dress01-1

 

آرایش مناسب با لباس مشکی طلایی,ارایش چشم برای لباس طلایی

 

گام 2 :

قدم دوم این است که رنگ پوست خود را تنظیم کنید. ما به شما پیشنهاد می کنیم به جای انتخاب فونداسیون تیره به دنبال ایجاد یک فونداسیون طبیعی یا یک پایه روشن باشید. از یک برس خوب مسطح استفاده کرده و فونداسیون را به طور کامل روی پوست پخش کنید.

 

گام 3 :

بعد ، برای پوشاندن لکه های پوست ، از یک کانسیلر مناسب استفاده کنید. بسته به نوع پوست خود از کانسیلر مناسب استفاده کنید. برای حلقه های تیره زیر چشم از کانسیلر 2 تا 3 سایه سبک تر استفاده کنید. از این گذشته ، باید قسمتهای تیره پنهان شوند تا جوان تر و روشن تر به نظر برسید.

 

 

 

گام 4 :

برای ایجاد یک درخشش زیبا روی صورت خود می توانید از یک رژگونه سرخ هلویی برای برجسته کردن گونه های خود استفاده کنید

 

.ar4-8412

  

آرایش مناسب با لباس مشکی طلایی,ارایش چشم برای لباس طلایی

گام 5:

در صورت داشتن چهره با رنگ ​​پوست متوسط، سایه طلایی کم رنگی روی چشم ها بمالید. در صورت داشتن پوست روشن، سایه رنگی شامپاینی را امتحان کنید. سپس با استفاده از خط چشم ، خط چشم دنباله دار را بکشید. کمی طولانی بهتر به نظر می رسد. 

 

 آرایش و زیبایی, لوازم آرایشی

گام 6:

با زدن یک ریمل خوب و باکیفیت مژه هایتان را بلندتر و پرپشت تر کنید.

 

 

  بیشتر بخوانید: طرز صحیح ریمل زدن برای داشتن چشمهای زیبا وجذاب

 

گام 7:

برای لبهای خود از رنگهای هلویی ، صورتی ، صورتی روشن ،قرمز، نارنجی پررنگ یا رنگ پوست استفاده کنید.

 

آرایش مناسب با لباس مشکی طلایی,ارایش چشم برای لباس طلایی

آرایش با لباس طلایی

ar4-8413

رنگ موی مناسب با لباس طلایی:

به خاطر روشن بودن رنگ لباستان به شما پیشنهاد میکنیم که موهای خود را قهوه ای یا مشکی و یا روی موهای تیره هایلایت انجام دهید با انتخاب این رنگ ها برای موهایتان جذابیت بیشتری پیدا میکنید. ولی این اصول صد در صدی نیست و گاهی افراد دوست دارند موهایی بلوند و روشن داشته باشند که این رنگ ها هم برای مو جذاب هست و جلوه خاصی به افراد میدهد و میتوانید این رنگ موها را با لباس طلایی داشته باشید.