به نقل از ایندین تایمز ” ایواندری ” 35 ساله، ساکن یکی از روستاهای پرداش هندوستان برای جمع کردن چوب به مزارع دورتر از محل زندگی اش رفته بود که ناگهان با دیدن ماری بزرگ غافلگیر شد

.

وحشت زیاد این زن از یک سو و سرعت بالای مار از سوی دیگر به او اجازه ی فرار نداد و در نهایت با نیش مار گزیده شد. اهالی او را به سرعت به خانه و نزد همسرش آوردند تا هرچه سریعتر فکری برای درمان او بکنند.

 

اهالی گفتند که این زن هرچه سریعتر باید به درمانگاه یا بیمارستان برود اما شوهرش مانع شد چرا که فکر می کرد با روشی کاملا حرفه ای و متفاوت که از یک جادوگر و رمال معروف آموخته است، او را شفا خواهد داد. تصمیم شوهر، تصمیمی عجیب و احمقانه بود چراکه با مقدار زیادی از کود گاو قصد درمان همسرش را داشت.

 

از اهالی خواست مقدار زیادی کود گاو بیاورند تا زنش را زیر کودها برای دقایقی دفن کند و به این شکل سم و زهر مار را از بدن زن بخت برگشته خارج کند اما به جای سم مار، جان زن از بدنش خارج شد.

 

در کمال حیرت مرد بی فکر زنش را زیر مقدار زیادی کود گاو دفن کرد و تمامی اهالی به تماشا ایستاده بودند بدون آنکه مانع او شوند، چند دقیقه بیشتر طول نکشید که زن بینوا زیر کوهی از کود خفه شد و جان خود را از دست داد.

 

حالا شوهرش به جای اینکه او را به بیمارستان منتقل کند – کاری که یک انسان عاقل انجام می دهد – با جادوگری مار تماس گرفت تا جراحت او را التیام بخشد و سم را از بدنش خارج کند. شوهر به پیشنهاد وی زن را با کود گاو پیچید و از کود گاو بر روی بدن او کوه ساخت.