مه شو : نوید محمدزاده مدتهاست با بازیگری افغان تبار به نام فرشته حسینی رابطه دارد. نوید محمدزاده و فرشته حسینی  تصاویر و استوری های مشترک و عجیبی با یکدیگر در صفحه اینستاگرامشان به اشتراک می گذاشتند. نوید محمدزاده در پستی که دیروز در صفحه اینستاگرامش گذاشت مشخص شد با این بازیگر ازدواج کرده است.

 

نوید محمدزاده و‌شهاب حسینی در همرفیق + عکس "

 

نوید محمدزاده و ماجرای اهدای جایزه به بازماندگان زلزله کرمانشاه

نوزدهمین دورۀ جشنوارۀ بین‌المللی فیلم براتیسلاوا در کشور اسلواکی برندگان خود را اعلام کرد و نوید محمدزاده برای بازی در فیلم «بدون تاریخ، بدون امضاء» موفق به کسب جایزۀ بهترین بازیگر مرد این رویداد سینمایی شد. وی در جشنوارۀ آسیا پاسیفیک ۲۰۱۷ جایزۀ بهترین بازیگر مرد را برای فیلم بدون تاریخ بدون امضا دریافت کرد. او ضمن تشکر از برگزارکنندگان جشنوارۀ فیلم براتیسلاوا که برای دومین بار او را به عنوان برنده جایزۀ بهترین بازیگر مرد این رویداد سینمایی معرفی می‌کنند، جایزه‌ش را به بازماندگان زلزله۷٫۳ ریشتری در کرمانشاه تقدیم کرد.

زندگینامه نوید محمدزاده

نوید محمدزاده در ۱۷ فروردین‌ماه سال ۱۳۶۵ در استان تهران متولد شد. تا دو سالگی در تهران بود و بعد از آن به ایلام رفت و تا اتمام دوره‌ راهنمایی در آنجا ماند. وی دارای مدرک تحصیلی فوق‌دیپلم عمران می‌‌باشد.

 

اجرای نوید محمدزاده

وی در سال‌های ۱۳۹۰ و ۱۳۹۱ اجرای قسمت‌هایی از برنامۀ دوستان را که از شبکهٔ جام جم پخش می‌شد بر عهده داشت.

 

نوید محمدزاده در برنامه همرفیق

نوید محمدزاده