مه شو :یک پیرزن با عروس و نوه  مقتول وارد فاز دیگری از رسیدگی شد.این قتل سال 95 رخ داد. معمای قتل پیرزن تنها به نام کوکب در هاله ای از ابهام است قتل او در منطقه شرق تهران اتفاق افتاد بود


خبر داغ:

دنیز دختر علی دایی برهنه در آغوش پدرش + عکس


 

رسیدگی به این پرونده از زمستان سال 95 با گزارش قتل زن سالخورده‌ای به نام کوکب در خانه‌اش آغاز شد. پس از آن مأموران به خانه این زن که در منطقه شرق تهران بود رفتند و در بررسی‌های اولیه دریافتند

 

عامل قتل بدون درگیری و شکستن قفل در وارد خانه شده و زن سالخورده را به قتل رسانده است که این موضوع نشان می‌داد عامل قتل از آشنایان مقتول بوده است. تحقیقات ادامه داشت تا اینکه دختران مقتول عنوان کردند به نازنین عروس بزرگ خانواده ظنین هستند.

 

یکی از دختران کوکب به مأموران گفت: بعد از فوت پدرمان، مادرمان تنها زندگی می‌کرد و گاهی برادرم و همسرش به او سر می‌زدند.

 

بعد از قتل مادرمان متوجه شدیم که یک آلبوم عکس خانوادگی و چهار و نیم میلیون تومان پول نقد سرقت شده است و چون نازنین آخرین نفری بود که به خانه مادرمان رفته بود به او مظنون هستیم و گمان می‌کنیم او و پسرش بعد از درگیری با مادر پیرمان او را کشته‌اند. با شکایت دختران کوکب، نازنین50ساله بازداشت اما مدعی شد از ماجرای قتل مادرشوهرش هیچ اطلاعی نداشته و نمی‌داند که چه کسی مرتکب قتل او شده است.

 

آزادی عروس در پرونده قتل معمایی مادرشوهر

در حالی که نازنین با قرار وثیقه آزاد بود در شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه شد.

در ابتدای جلسه 3 دختر و یک پسر مقتول برای عروس خانواده درخواست حکم قصاص کردند.

 

در ادامه متهم به جایگاه رفت و از خود دفاع کرد و در پایان جلسه نیز قضات وارد شور شدند و متهم را تبرئه کردند. این بار دختران قربانی پسر نازنین را به عنوان مظنون قتل معرفی و ادعا کردند وی مادربزرگش را کشته است،اما پسر جوان مدعی شد: هنگامی که مادربزرگم در خانه‌اش کشته شد من پیش دوستانم بودم. وی شاهدانی را به دادگاه معرفی و ثابت کرد بی‌گناه است.

 

وقتی تلاش پلیس برای افشای راز قتل زن تنها به بن‌بست رسید، اولیای دم درخواست کردند دیه مادرشان از صندوق بیت‌المال به آنها پرداخت شود.

 

به این ترتیب آنها در شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران حاضر شدند و گفتند با گذشت نزدیک به 5 سال از قتل مادرمان هنوز نمی‌دانیم چه کسی دست به این جنایت زده و ما امیدی هم به پیدا شدن قاتلش نداریم. به همین خاطر تقاضا داریم دیه مادرمان از صندوق بیت‌المال پرداخت شود. در پایان جلسه قضات برای صدور رأی وارد شور شدند.